LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gesprekken Leaseverlies en Dexia
gesprekken Leaseverlies en Dexia
Enige tijd geleden las ik in dit forum dat er 14 Januarie 2004 een gespek zou plaats vinden tussen Leaseverlies en Dexia.
Heeft iemand hier gegevens over?
Heeft iemand hier gegevens over?
Re: gesprekken Leaseverlies en Dexia
Ik denk dat je LEASELEED bedoelt.
-
Heb een vraag:
Is Leaseleed weer een andere Stichting dan Leaseverlies?
Zo ja waar kan ik dan info vinden enz.
Is Leaseleed weer een andere Stichting dan Leaseverlies?
Zo ja waar kan ik dan info vinden enz.
Laatst gewijzigd door a survivor op 20 jan 2004 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat gesprek tussen St. leaseleed en Dexia was vandaag (20-1).
Hoop dat ze snel bekend gaan maken wat er besproken is en wat
ze gaan doen.
Hoop dat ze snel bekend gaan maken wat er besproken is en wat
ze gaan doen.
lees hun site, daar staat het op, (dexia is weer bezig om het flink te vertagen)
m vr gr dv
m vr gr dv
hallo dv kan jij die nieuws brief op het form zetten ik heb namelijk geen dossir nummer van laese lead
Nieuwsbrieven van LL worden alleen naar de aangesloten gedupeerden gestuurd. Dus alleen mensen die aan de voorwaarden van LL voldoen om een gezamenlijke procedure te starten. Kijk voor de voorwaarden op hun site of je je ook kan aansluiten.
Er is verzocht om correspondentie over deze onderhandelingen (nog) niet openbaar te maken. In het belang van iedere gedupeerde moeten we aan dat verzoek voldoen, lijkt me.
Annet
Er is verzocht om correspondentie over deze onderhandelingen (nog) niet openbaar te maken. In het belang van iedere gedupeerde moeten we aan dat verzoek voldoen, lijkt me.
Annet
DANKJE annet
we wachten af sterkte
we wachten af sterkte
Waarom zo geheimzinnig wij willen ook weten wat er gebeurt anders moet je niet op dit forum zijn, dus publiceren die handel.Geplaatst op 29 Jul 2003 16:32 door Luc
--------------------------------------------------------------------------------
Mag ik even vragen wat dat voor tent is, Adviesverlies...?
Even geleden is van hun site een artikel op dit forum geplaatst waarvan ik vond dat die absoluut niet door de beugel kon ("Wie lost... ")
Deze week is een oproep van hun site geplaatst waarin gedupeerden gezocht zouden worden voor een uitzending van het programma Zembla. Deze oproep is op dit forum gekopieerd en door de redactie van Radar weer verwijderd, mede op verzoek van de redacteur. Welke redacteur is mij niet duidelijk.
Wat is dit voor iets???
De nieuwsbrief is niet zo spannend en hoopgevend zoals het hierboven lijkt te zijn.
Verwachting is dat binnen een paar weken nog een paar keer om de tafel wordt gezeten door Dexia en leaseleed, dan moet er duidelijkheid zijn of een regeling haalbaar is of niet.
Eis incassostop is gesneuveld, aangesloten leden worden verzocht om onderprotest hun betalingen voort te zetten welke Dexia in latere procedure niet tegen de aangesloten leden zal tegenwerpen. Dexia zal terughoudendheid betrachten bij juridische procedures tegen leden die hun betalingen hebben gestopt zolang de besprekingen met leaseleed nog lopen.
Leaseleed noemt in haar laatste nieuwsbrief de laatste groep "wanbetalers". Hoezo "wanbetalers"? als het contract vernietigd is is er geen contract meer en bestaat er ook geen maandelijkse betalingsverplichting meer!
Er lijkt meer water bij de wijn gedaan te zijn door leaseleed als door Dexia.
Mijn reden om lid te worden van leaseleed is om terug te keren naar mijn financiële status ten tijde van het afsluiten van het contract en hoop dan ook dat leaseleed zich aan deze doelstelling blijft vasthouden. Want anders kan ik beter een advocaat zoeken die wel voor 100% schadeloosstelling gaat.
Verwachting is dat binnen een paar weken nog een paar keer om de tafel wordt gezeten door Dexia en leaseleed, dan moet er duidelijkheid zijn of een regeling haalbaar is of niet.
Eis incassostop is gesneuveld, aangesloten leden worden verzocht om onderprotest hun betalingen voort te zetten welke Dexia in latere procedure niet tegen de aangesloten leden zal tegenwerpen. Dexia zal terughoudendheid betrachten bij juridische procedures tegen leden die hun betalingen hebben gestopt zolang de besprekingen met leaseleed nog lopen.
Leaseleed noemt in haar laatste nieuwsbrief de laatste groep "wanbetalers". Hoezo "wanbetalers"? als het contract vernietigd is is er geen contract meer en bestaat er ook geen maandelijkse betalingsverplichting meer!
Er lijkt meer water bij de wijn gedaan te zijn door leaseleed als door Dexia.
Mijn reden om lid te worden van leaseleed is om terug te keren naar mijn financiële status ten tijde van het afsluiten van het contract en hoop dan ook dat leaseleed zich aan deze doelstelling blijft vasthouden. Want anders kan ik beter een advocaat zoeken die wel voor 100% schadeloosstelling gaat.
Dat zou ik dan maar heel snel gaan doen. Het is de enige manier om je recht te halen of niet.!!Want anders kan ik beter een advocaat zoeken die wel voor 100% schadeloosstelling gaat.
Mooie woorden als "Class Action" of te wel een bodemprocedure bij SLV en EL mijn schoenzolen het kost je extra geld en Dexia krijg je alleen in de rechtzaal op de knieën of niet.
Sterkte,
Albert.
Het is Dexia weer gelukt:
a - Nog geen bodemprocedure
b - Geen betalingsstop
c - Geen financiele toezeggingen
Hun vertragingstechniek werkt, ook bij de advocaten van Leaseleed.
Toen LL deelnemers nodig had voor hun eertse aanbetaling aan Dirkzwager beloofden ze ons een betalingsstop en ALLES terug te eisen.
Wat is daar na het eerste gesprek nog van over ????
Zijn wij op die voorlichtingsavond er weer ingeluisd?????
En wat de betalingen betreft: Leaseled is NIET toegezegd dat we de betalingen bij een voor ons gunstige procedure van Dexia terug krijgen. Dexia heeft alleen toegezegd de betalingen niet te zullen beschouwen als schuldbekentenis van ons. Dat is wat LL bereikt heeft op 20 januari, gefeliciteerd LL.!!!!
Leaseleed zou gaan voor een onmiddelijke betalingsstop en anders een bodemprocedure bij de rechter. We worden belazerd.
Wat mij betreft stopt Leaseleed met het voeren van gesprekken die maanden in beslag gaan nemen en waar waarschijnlijk veel te weinig uitkomt. Wat mij betreft gaat ze vandaag nog naar de rechter.
Die advocaat in Amsterdam heeft eind vorig jaar toch ook 100 % bereikt?
Wat is het nut van onderhandelen met Dexia ?????
a - Nog geen bodemprocedure
b - Geen betalingsstop
c - Geen financiele toezeggingen
Hun vertragingstechniek werkt, ook bij de advocaten van Leaseleed.
Toen LL deelnemers nodig had voor hun eertse aanbetaling aan Dirkzwager beloofden ze ons een betalingsstop en ALLES terug te eisen.
Wat is daar na het eerste gesprek nog van over ????
Zijn wij op die voorlichtingsavond er weer ingeluisd?????
En wat de betalingen betreft: Leaseled is NIET toegezegd dat we de betalingen bij een voor ons gunstige procedure van Dexia terug krijgen. Dexia heeft alleen toegezegd de betalingen niet te zullen beschouwen als schuldbekentenis van ons. Dat is wat LL bereikt heeft op 20 januari, gefeliciteerd LL.!!!!
Leaseleed zou gaan voor een onmiddelijke betalingsstop en anders een bodemprocedure bij de rechter. We worden belazerd.
Wat mij betreft stopt Leaseleed met het voeren van gesprekken die maanden in beslag gaan nemen en waar waarschijnlijk veel te weinig uitkomt. Wat mij betreft gaat ze vandaag nog naar de rechter.
Die advocaat in Amsterdam heeft eind vorig jaar toch ook 100 % bereikt?
Wat is het nut van onderhandelen met Dexia ?????
Hallo ALbert,
Ik heb al een e-mail op hoge poten naar Leaseleed gestuurd.
En ze gevraagd zich aan de doelstellingen en beloftes te houden.
Wat mij betreft geen genade voor dexia en spaar select. ik ben bedrogen en misleid en ben NIET bereid om tot een compromi te komen. Leaseleed heeft van mij opdracht gekregen om te procederen en daar houd ik ze aan en als het moet tot aan de hoge raad voor 100% schadeloos steling.
Ik heb al een e-mail op hoge poten naar Leaseleed gestuurd.
En ze gevraagd zich aan de doelstellingen en beloftes te houden.
Wat mij betreft geen genade voor dexia en spaar select. ik ben bedrogen en misleid en ben NIET bereid om tot een compromi te komen. Leaseleed heeft van mij opdracht gekregen om te procederen en daar houd ik ze aan en als het moet tot aan de hoge raad voor 100% schadeloos steling.
We zijn stom geweest.
We hadden bij LL moeten bedingen 10% bergoeding bij 100% schadeloosstelling oke, maar bv 5% vergoeding bij 50 % schadeloossstelling.
Dan dachten de advocaten wel meer aan ons belang dan hoe ze met zo min mogelijke inspanning voldoende aan ons kunnen verdienen.
We hadden bij LL moeten bedingen 10% bergoeding bij 100% schadeloosstelling oke, maar bv 5% vergoeding bij 50 % schadeloossstelling.
Dan dachten de advocaten wel meer aan ons belang dan hoe ze met zo min mogelijke inspanning voldoende aan ons kunnen verdienen.
Nou stom wil ik niet zeggen. er is overigens nog geen man overboord. op de site van Leaseleed staat dat er overleg met de achterban gevoerd gaat worden om te kijken of de achterban akkoord gaat met de voorstellen.
Dus met andere woorden je mag gaan stemmen wat jij vind wat leaseleed moet doen. Mijn stem hebben ze al ontvangen. Geen compromis sluiten, Gaan voor 100% schadeloostelling zo niet dan procederen "HELE GROTE PUNT"
Dus met andere woorden je mag gaan stemmen wat jij vind wat leaseleed moet doen. Mijn stem hebben ze al ontvangen. Geen compromis sluiten, Gaan voor 100% schadeloostelling zo niet dan procederen "HELE GROTE PUNT"
welke voorstellen liggen er dan
zodra er een voorstel tot een compromis gedaan wordt. Die komt pas na het afronden van de gesprekken. Op voorhand heb ik leaseleed al laten weten dat ik niet akkoord ga met een compromis en alleen akkoord ga als ze er 100% schadeloossteling afdwingen bij de besprekingen.
Ze zullen natuurlijk zeggen dat ze om 100 % gevraagd hebben.
Maar dat er gewoon niet meer in zat dan hetgeen ze bereikt hebben.
Vervolgens aan ons om te kiezen: Aanpakken wat we kunnen krijgen of
voor de 100% gaan met het risico dat we via de rechter of niets of net zo veel maar dan pas na lange tijd krijgen.
Dat Dexia zegt dat ze slecht ervaringen hebben met een incassostop is een lulsmoesje, snap niet dat LL dat geaccepteerd heeft.
Maar dat er gewoon niet meer in zat dan hetgeen ze bereikt hebben.
Vervolgens aan ons om te kiezen: Aanpakken wat we kunnen krijgen of
voor de 100% gaan met het risico dat we via de rechter of niets of net zo veel maar dan pas na lange tijd krijgen.
Dat Dexia zegt dat ze slecht ervaringen hebben met een incassostop is een lulsmoesje, snap niet dat LL dat geaccepteerd heeft.
idd daarom heb ik mijn keuze al aangegeven, voor de volle 100% gaan en geen eieren voor het geld kiezen.
Kleine kans dat we verliezen. En als we toch verliezen dan heb ik pech gehad en dexia ook. Ik ben een kale kip dus plukken valt er al niet meer. en daarbij bij verlies weet ik mijn adviseur te vinden en zal daar dan eens een hartig woordje mee gaan spreken. Mijn keuze heb ik allang gemaakt en de strategie heb ik al bepaald wat er ook gebeurd.
Kleine kans dat we verliezen. En als we toch verliezen dan heb ik pech gehad en dexia ook. Ik ben een kale kip dus plukken valt er al niet meer. en daarbij bij verlies weet ik mijn adviseur te vinden en zal daar dan eens een hartig woordje mee gaan spreken. Mijn keuze heb ik allang gemaakt en de strategie heb ik al bepaald wat er ook gebeurd.