LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gevolgen bij niet reageren op hardheidsclausule

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Theo

Gevolgen bij niet reageren op hardheidsclausule

Ongelezen bericht door Theo »

Wie heeft dit al ervaren en wat zou een goede reactie kunnen zijn wachtende op uitspraken van de rechtbank.
ik moet vanaf volgende maand €900,-/maand uit eigen zak gaan betalen, wat ik niet van plan ben. En ook de gegevens opgeven om in aanmerking te komen voor een regeling wil ik niet.

jaap

Re: Gevolgen bij niet reageren op hardheidsclausule

Ongelezen bericht door jaap »

je bedoel waarschijnlijk niet reageren op "het aanbod"
en daarmee laat je de "kans" lopen om voor de coulanceregeling in aanmerking te komen.
Als je de 900 p/m kan missen heb je kans dat je die nog terugverdien, de beurs is niet helemaal kansloos voor de rest van dit jaar, maar de restschuld en evt een lening van vooruitbetaalde rente zul je nooit meer inhalen.
3 mogelijkheden:
a - Dexia ziet in dat ze met een beter aanbod moet komen
b - Via de rechter probeer je zelf er onder uit te komen
c - je wacht af tot DExia het voor de rechter breng als je niet betaal.

Voorlopig hebben zij een contract in handen waarin je heb getekent voor de restschuld te zorgen...

Wij kunnen zo veel willen en niet willen maar een ieder moet voor zichzelf uitmaken hiet zo goed mogelijk uit te komen.
Ikzelf heb vorige week een brief geschreven naar DExia met het verzoek de restschuld kwijtgescholden te krijgen.
Zonder tekenen van het aanbod.
Wacht inspanning af.

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

jaap, maak nou niet overal een punt van. schrijf dan wat.

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Ik heb het al zo vaak gezegd tegen Jaap. Doe 'm niet iedere keer omhoog Jaap. Jaap luistert niet Welneeeeeeeeeeeeee

Gesloten