| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gladde verkoper aan het woord vanochtend …
Gladde verkoper aan het woord vanochtend …
Gladde verkoper aan het woord vanochtend …
Vanochtend werd het publiek door Dexia op zeer geraffineerde wijze misleid:
(Het leek wel of ik na drie jaar ‘mijn’ verkoper weer tegen me hoorde praten hoe goed zijn produkt wel niet was…)
Had tie beter niet kunnen doen, dat interview...
Tot drie keer toe hoorde ik dezelfde ‘dramzinnetjes’ bovenkomen…
Hoe ROYAAL het AANBOD wel niet was...
Hoe OPEN Dexia wel STAAT voor haar klanten...
Hoe ze hun klanten HELPEN...
Hoe SOEPEL ze wel niet waren...
En ga zo maar door…
Terwijl WIJ WEL BETER WETEN…
Dus schrik maar niet en geloof me: er is hoop…
1e keer:
Terwijl we niet hoeven, hebben we allerlei tegemoetkomingen gedaan…
Met de Hardheidsclausule hebben we mensen bedragen van tienduizenden guldens kwijtgescholden…
We hebben vele miljoenen uitgetrokken om onze klanten tegemoet te komen
2e keer:
Wij zijn druk bezig om de problemen voor onze clienten op te lossen, die we niet zelf veroorzaakt hebben…
We hebben hiervoor miljoenen uitgetrokken…
De 2e kamer heeft zelfs gezegd dat Dexia op vrijwillige basis doet wat nog geen andere bank heeft gedaan…
We hebben zelfs gwonnen op 24 juni en de rechter heeft geoordeeld dat dexia correct heeft gehandeld…
Minister ZALM heeft gezegd: "ik zal eens onderzoeken of die incasso kan staken…"
Maar de politiek kan zich eigenlijk niet mengen in onenigheid tussen klanten en bedrijven… De incasso-stop is dan ook voor ons niet aan de orde…
Je kunt verliezen en winnen (Dat heeft de mijne toen niet gezegd…)
Niemand heeft dit kunnen voorzien
Maar er is een contract en de schulden moeten betaald worden
Dit is de laatste stap in het incasso traject
3e keer:
Wij hebben onze klanten grote tegemoetkomingen geboden…
Zelfs een hardheidsclausule voor mensen in financiele problemen…
Zelfs tot het laatste moment proberen we de zaken nog te regelen voor onze klanten…
Het geheim...: 'goeie prater...'
mvg. Learner…
Vanochtend werd het publiek door Dexia op zeer geraffineerde wijze misleid:
(Het leek wel of ik na drie jaar ‘mijn’ verkoper weer tegen me hoorde praten hoe goed zijn produkt wel niet was…)
Had tie beter niet kunnen doen, dat interview...
Tot drie keer toe hoorde ik dezelfde ‘dramzinnetjes’ bovenkomen…
Hoe ROYAAL het AANBOD wel niet was...
Hoe OPEN Dexia wel STAAT voor haar klanten...
Hoe ze hun klanten HELPEN...
Hoe SOEPEL ze wel niet waren...
En ga zo maar door…
Terwijl WIJ WEL BETER WETEN…
Dus schrik maar niet en geloof me: er is hoop…
1e keer:
Terwijl we niet hoeven, hebben we allerlei tegemoetkomingen gedaan…
Met de Hardheidsclausule hebben we mensen bedragen van tienduizenden guldens kwijtgescholden…
We hebben vele miljoenen uitgetrokken om onze klanten tegemoet te komen
2e keer:
Wij zijn druk bezig om de problemen voor onze clienten op te lossen, die we niet zelf veroorzaakt hebben…
We hebben hiervoor miljoenen uitgetrokken…
De 2e kamer heeft zelfs gezegd dat Dexia op vrijwillige basis doet wat nog geen andere bank heeft gedaan…
We hebben zelfs gwonnen op 24 juni en de rechter heeft geoordeeld dat dexia correct heeft gehandeld…
Minister ZALM heeft gezegd: "ik zal eens onderzoeken of die incasso kan staken…"
Maar de politiek kan zich eigenlijk niet mengen in onenigheid tussen klanten en bedrijven… De incasso-stop is dan ook voor ons niet aan de orde…
Je kunt verliezen en winnen (Dat heeft de mijne toen niet gezegd…)
Niemand heeft dit kunnen voorzien
Maar er is een contract en de schulden moeten betaald worden
Dit is de laatste stap in het incasso traject
3e keer:
Wij hebben onze klanten grote tegemoetkomingen geboden…
Zelfs een hardheidsclausule voor mensen in financiele problemen…
Zelfs tot het laatste moment proberen we de zaken nog te regelen voor onze klanten…
Het geheim...: 'goeie prater...'
mvg. Learner…
Re: Gladde verkoper aan het woord vanochtend …
no panic
Het is een bewijs dat Dexia stront aan de knikker ruikt.
Nu proberen ze de publieke opninie en de mensen voor de raad van wijzen van ZAlm te beinvloeden......
Blijkbaar toch niet zo gerust op een onderzoek door de raad van wijzen...en later een rechterlijke uitspraak..
Maar toegegeven, ze spelen een uiterst geraffineerd spel....de boeven.
Ik verwacht dat LV die truckendoos blijft overzien en beslagen ten ijs komt in ons voordeel...
Oh , wat is Dexia toch goed voor ons, kots en kots misselijk wordt ik van de uitspraken van he, heb het gelukkig niet gehoord.
Hebben ze ook gezegd dat we het ingepakte kadootje (=aanbod) pas mochten openmaken als we getekend hadden dat we afzagen van jur. stappen als het kadootje tegen zou vallen.???????????????/
BOEVEN.
Het is een bewijs dat Dexia stront aan de knikker ruikt.
Nu proberen ze de publieke opninie en de mensen voor de raad van wijzen van ZAlm te beinvloeden......
Blijkbaar toch niet zo gerust op een onderzoek door de raad van wijzen...en later een rechterlijke uitspraak..
Maar toegegeven, ze spelen een uiterst geraffineerd spel....de boeven.
Ik verwacht dat LV die truckendoos blijft overzien en beslagen ten ijs komt in ons voordeel...
Oh , wat is Dexia toch goed voor ons, kots en kots misselijk wordt ik van de uitspraken van he, heb het gelukkig niet gehoord.
Hebben ze ook gezegd dat we het ingepakte kadootje (=aanbod) pas mochten openmaken als we getekend hadden dat we afzagen van jur. stappen als het kadootje tegen zou vallen.???????????????/
BOEVEN.
Welk bedrijf geeft zoveel miljoenen uit aan iets waar zij geen schuld aan heeft?? Ze voelen zich echt niet op hun gemak, en wij moeten ons niet door die mooie praatjes eronder zien te krijgen.
Ze laten klanten toch ook tekenen om van hun verdere rechten af te zien... WAAROM??? Dat doe je niet als je sterk staat. En zo zijn er nog meerdere dingen die niet helemaal kloppen.
Jongens we moeten doorgaan en elkaar steunen, SAMEN STAAN WE STERK!!
Anita
Ze laten klanten toch ook tekenen om van hun verdere rechten af te zien... WAAROM??? Dat doe je niet als je sterk staat. En zo zijn er nog meerdere dingen die niet helemaal kloppen.
Jongens we moeten doorgaan en elkaar steunen, SAMEN STAAN WE STERK!!
Anita
Hallo Learner,
Mail me.
Groeten,
Piet
Mail me.
Groeten,
Piet
Hoi Piet,
Beetje moeilijk hier vandaan...
Maar komt eraan...
mvg, learner...
Beetje moeilijk hier vandaan...
Maar komt eraan...
mvg, learner...