LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede advocaat in Flevoland?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Akb
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 dec 2003 23:58

Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door Akb »

Hallo mede gedupeerden,
wij zijn op zoek naar een goede advocaat in Flevoland en wellicht dat er al een groep gedupeerden bij een advocaat zit. Zouden jullie ons dit willen laten weten? Maandag heb ik al een afspraak met een advocaat maar ik vind het best eng. Maar ik ben er na een lange periode van buikpijn en slecht slapen achter dat ik als een kat terug ga vechten en niet van plan om de restschuld te betalen!!
Ook ben ik boos naar de tussenpersoon die zonder blikken en blozen adviseert een tweede hypotheek te nemen over 30 jaar, het moet toch allemaal niet gekker worden. Dexia is verantwoordelijk voor de restschulden zij hebben doorgehandeld terwijl de resultaten zeer slecht waren of zie ik dit verkeerd?

geert01
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2004 22:37

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door geert01 »

Beste Akb,

Ook ik ben op zoek naar een goede advocaat, maar kan t eigelijk niet betalen. Zit met een hoge hypotheek vanwege het betalen van een rest-schuld van 45.000 euro. Ik vraag me af of er nu veel mensen zijn die zelf een advocaat hebben genomen en hoe groot de kans is dat je de zaak wint. Er zullen toch wel meer uitspraken zijn inmiddels dan die ene positieve van vorige week.

Akb
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 dec 2003 23:58

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door Akb »

Maandag heb ik een afspraak bij een advocaat. Ik hou je op de hoogte!

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door pallu »

wil je deze advocaat en zijn adres melden bij http://www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

goblins

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door goblins »

Hoi AKB,

Ook ik kom uit Flevoland, uit Swofterbant om precies te zijn. Zou je mij willen mailen? ik zoek ook een advocaat.

met vriendelijke groeten

Sandra

[email protected]

geert01
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2004 22:37

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door geert01 »

beste Akb,
Veel succes maandag en ik stel het erg op prijs, dat je me op de hoogte houd.

henry k
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2004 22:29

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door henry k »

Hallo,

Ik kom zelf uit Emmeloord en heb nu de tweede betalingsherinnering binnen voor een restschuld van ruim 13000 euro. Ik zit nog te twijfelen of ik gespreid ga betalen of helemaal niet ga betalen met het risico op extra incassokosten. Ik zou ook graag met een advocaat in Flevoland in contact willen komen om mij meer advies te geven.

henry k
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2004 22:29

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door henry k »

Mijn emailadres is [email protected].
Hou me maar op de hoogte.

henry k
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2004 22:29

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door henry k »

Mijn overwegingen om gespreid te betalen (in 60 termijnen, dat is dus 5 jaar) is als volgt:
Op dit moment is het voor mij nog niet heel duidelijk hoe groot onze kansen zijn. Je kunt winnen, maar ook net zo goed verliezen. Door met een gespreide betaling te beginnen, voorkom je in ieder geval hoge incassokosten. Ik wil graag wat tijd winnen, om meer duidelijkheid over de zaak te krijgen voordat ik een dure advocaat inschakel. Stap je al meteen vol in het proces van niet betalen en inschakelen van een dure advocaat, dan ben je in het ergste geval erg veel geld kwijt, nl. de restschuld, de incassokosten, de kosten van je eigen advocaat, maar ook de kosten van de advocaat van de tegenpartij. En ik heb me laten informeren dat je de advocaatkosten van beide partijen zeker niet moet onderschatten en goed moet afwegen tegen de restschuld die je hebt.

Door eerst met een gespreide betaling te beginnen zal er de komende maanden hopenlijk meer duidelijkheid komen en kun je je kansen beter inschatten. Ik wil eigenlijk pas een dure advocaat inschakelen als ik iets meer zekerheid heb om deze zaak te winnen. Want één ding is zeker: de juristen zijn de grootste winnaar bij dit proces.

Akb
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 dec 2003 23:58

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door Akb »

Maandag geweest op zich was het een eerlijke advocaat gaat met zijn collega's overleggen. Moeilijkheid is dat wij in febr. aanbod hebben getekend omdat wij niet beter wisten en op dat moment geen idee van de hoogte van de restschuld hadden,stom.
Maar morgen hebben wij wederom een afspraak met een advocaat in Amsterdam, hou jullie allemaal hierover op de hoogte.
Heb nu wel de instelling al moet ik het hele land afrijden ik wil winnen!!!

gruus
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jan 2004 22:18

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door gruus »

zijn er akties in of de omgeving van Enschede,Twente, om met meer gedupeerden Legio Lease aan te pakken?Laat het weten. Gruus. 8)

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door Adriaan »

Beste Gruus woon je nu in Twenthe ? Een maand geleden woonde je nog in Alkmaar toch. :shock:

steef
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2004 21:52

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door steef »

Beste gedupeerden weet iemand of er ook een advocaat in Utrecht met deze zaak bezig is.

Vr Gr Steef :oops:

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door pallu »

vraag maar aan albert

of kijk op http://www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door Albert »

Ik heb een advocaat uit Amsterdam.

Albert.

belazerd
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2004 13:48

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door belazerd »

weet er iemand een advocaat op toevoegingsbasis in omgeving Leiden

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door pallu »


gruus
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jan 2004 22:18

Re: Goede advocaat in Flevoland?

Ongelezen bericht door gruus »

:lol: nee Adriaan. altijd in Twente gewoond, maar wie weet een advocaat die met lease zaken bezig is in deze omgeving? Heb wel mail gehad van iemand maar nog geen antwoord gehad.Gruus.

Gesloten