LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goeie zaak -> Collectieve aanpak per produkt!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Goeie zaak -> Collectieve aanpak per produkt!!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Eindelijk is het zover, de rechter heeft besloten dat er een collectieve aanpak per produkt komt. Er zijn 88 produkten dus er komen nu een stuk minder rechtszaken. Voor de gedupeerde is dat een groot voordeel kwa kosten.
Een individuele zaak vondt ik al nergens op slaan, je betaalt al gauw ronde de 2000 euro voor een zaak met een 2de rangs advocaat die een simpele kwestie met je bespreekt. In feite betaal je alleen maar voor de verslaggeving die je net zo goed zelf op papier kan zetten.
Zelf vindt ik dat de collectieve zaken per produkt moeten worden vergoed door dexia of de overheid en dat per produkt een aantal top-advocaten erop worden gezet.
In ieder geval is het een grote stap voor de gedupeerden, we hebben niet die ene collectieve zaak gekregen maar wel 88 in plaats van tig duizend. En voor degenen die waren ingegaan op het dexia aanbod, het is een fout contract wat gesloten is op een fout contract. Mocht het eerste contract vernietigd worden dan wordt het aanbod ook vernietigd.
:twisted:

Anke
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:43

Re: Goeie zaak -> Collectieve aanpak per produkt!!

Ongelezen bericht door Anke »

Hoi Inza,
Waar kan ik dat besluit lezen dat er een collectie aanpak per product komt? Waar is dit besluit gepubliceerd?

Kortom, ik zou hierover graag iets meer willen weten.

Groetjes, Anke v/d Bijl

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Goeie zaak -> Collectieve aanpak per produkt!!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Dat zag ik op RTLZ toen de uitspraak van de rechter was

Gesloten