| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goudse Courant (dagblad) Panorama
-
Jean
Goudse Courant (dagblad) Panorama
Jurgen, Pieter, Ik kreeg zojuist van Cora te horen dat De Goudse het groene licht heeft gekregen voor een groot artikel over de Legio/SS ****. Jullie kunnen met haar een afspraak maken. Ik zal haar vanavond weg wijs maken mbt aandelenlease, hoe dat werkt en en hoe dus niet.
Als jullie interesse hebben; ooit heeft ene Frank van de Panorama (achternaam effe kwijt) een stuk geschreven over een adviesorganisatie. Naar aanleiding daarvan heb ik een gesprek gehad met hem over Spaar Select. Hij heeft mij toen verteld dat ie wel meer wilde schrijven. Indien jullie willen kan ik em wel achterhalen (kun je ook zelf hoor, gewoon Panorama aanschrijven).
vriendelijke groet,
Jean.
Als jullie interesse hebben; ooit heeft ene Frank van de Panorama (achternaam effe kwijt) een stuk geschreven over een adviesorganisatie. Naar aanleiding daarvan heb ik een gesprek gehad met hem over Spaar Select. Hij heeft mij toen verteld dat ie wel meer wilde schrijven. Indien jullie willen kan ik em wel achterhalen (kun je ook zelf hoor, gewoon Panorama aanschrijven).
vriendelijke groet,
Jean.
-
Jean
Re: Goudse Courant (dagblad) Panorama
Heel effe nog naar boven, hopelijk leest Pieter en of Jurgen dit van Payback......
-
Piet
Hallo Jean,
Ik heb al eerder contact gehad met haar hier over.
Ik ga haar bellen, bedankt voor je bericht en je moeite om dit voor elkaar te krijgen.
Samen staan we sterk.
Groeten,
Piet
Ik heb al eerder contact gehad met haar hier over.
Ik ga haar bellen, bedankt voor je bericht en je moeite om dit voor elkaar te krijgen.
Samen staan we sterk.
Groeten,
Piet
-
Pieter
Beste Jean,
Gelezen. Wederom bedankt voor de tip.
Je e-mail heb ik ook ontvangen en beantwoord.
Groet Pieter
Gelezen. Wederom bedankt voor de tip.
Je e-mail heb ik ook ontvangen en beantwoord.
Groet Pieter
-
Jean
Heer Dagobert, je kunt altijd een mailtje of brief naar panorama sturen, ook op persoonlijke titel.
Pieter, heb het gelezen.
vriendelijke groet,
Jean
Pieter, heb het gelezen.
vriendelijke groet,
Jean