Ik heb niet voldoende inkomen om de restschuld van ruim € 17.000 te betalen (zo hoog is mijn jaarinkomen niet eens), daarom wil ik in aanmerking komen voor de hardheidsclausule. Nu heb ik het dexia-aanbod ontvangen en staat er in het aanmeldingsformulier: Nee ik ga niet op het Dexia Aanbod. Ik kan geen gebruik maken van de verruimende mogelijkheden bij afloop van mijn effectenlease-overeenkomst. Ik kan wel gebruik maken van de standaardmogelijkheden.
Dit laatste van standaardmogelijkheden begrijp ik niet, wat zijn standaardmogelijkheden?
Ik wil gewoon in aanmerking komen voor de hardheidsclausule. Verder heb ik ook een klacht gedeponeerd bij de DSI.
Moet ik dit aanmeldingsformulier eigenlijk wel tekenen, wat zijn de consequenties? En als ik nou helemaal niets teken wat gebeurt er dan?
Alvast dank je wel voor het antwoorden, ik zit nogal in de stress
Groetjes Marlies
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Graag hulp
Re: Graag hulp
Marlies,
Lees is een aantal topics door....
Kom je vanzelf alle antwoorden op je vragen tegen.
mvg
Leen
Lees is een aantal topics door....
Kom je vanzelf alle antwoorden op je vragen tegen.
mvg
Leen
Re: Graag hulp
Beste Marlies,
mijn advies is een brief te schrijven naar dexia dat je niet kunt voldoen aan je financiele verplichtingen, te weten het betalen van je restschuld.Laat dexia maar met een alternatief komen,velen zijn je voorgegaan.Heb je je al aangesloten bij Lease Verlies en PAYBACK ?
Niet ingaan op het aanbod of hardheidsclausule, hierdoor verlies je alle juridische rechten.
De standaardmogelijkheden staan in het contract en in de brief van het dexia aanbod :
Na afloop contract 1. Effecten verkopen en restschuld in een keer betalen. 2. Effecten overnemen en de hoofdsom in een keer terugbetalen. 3.Contract verlengen voor minimaal een jaar tegen commerciele tarieven.
Hou je poot stijf, je staat niet alleen.
SAMEN STAAN WE STERK,dexia valt hierdoor vanzelf van zijn voetstuk !!
En ik sta achter het advies van Leen, neem de tijd en worstel je door een aantal topics over dit onderwerp om je een goede mening te vormen.
Succes en sterkte ,
Piet
mijn advies is een brief te schrijven naar dexia dat je niet kunt voldoen aan je financiele verplichtingen, te weten het betalen van je restschuld.Laat dexia maar met een alternatief komen,velen zijn je voorgegaan.Heb je je al aangesloten bij Lease Verlies en PAYBACK ?
Niet ingaan op het aanbod of hardheidsclausule, hierdoor verlies je alle juridische rechten.
De standaardmogelijkheden staan in het contract en in de brief van het dexia aanbod :
Na afloop contract 1. Effecten verkopen en restschuld in een keer betalen. 2. Effecten overnemen en de hoofdsom in een keer terugbetalen. 3.Contract verlengen voor minimaal een jaar tegen commerciele tarieven.
Hou je poot stijf, je staat niet alleen.
SAMEN STAAN WE STERK,dexia valt hierdoor vanzelf van zijn voetstuk !!
En ik sta achter het advies van Leen, neem de tijd en worstel je door een aantal topics over dit onderwerp om je een goede mening te vormen.
Succes en sterkte ,
Piet