LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hans 2, bericht van Henk Wester

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Henk Wester

Hans 2, bericht van Henk Wester

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Hallo Hans,
Jij zou het Parool in de gaten houden voor wat betreft dat verzoek tot rectificatie. Er is nog steeds niet gereageerd door het Parool en dus heb ik de druk opgevoerd ("ik hoop niet dat het nodig is een klacht in te dienen bij de Raad voor de Journalistiek"). Nu ben ik op het forum een interview van Ton Damen met de voorzitter van PAY-Back tegengekomen. Is dat geplaatst in het Parool? Als dat het geval is, zal mijn artikel zeker niet meer geplaatst worden, lijkt mij. Ik heb Ton Damen immers verweten slechts één bron te raadplegen. Zij zijn vast van mening, dat dit voldoende is. Maar, je weet maar nooit.
vriendelijke groet,
Henk

Aukje

Re: Hans 2, bericht van Henk Wester

Ongelezen bericht door Aukje »

Henk,
Hans 2 is een weekje naar het buitenland, zo heeft hij op het forum vermeld, daarom zal ik even melden dat er inderdaad een interview met Jurgen Weber van Pay-Back in het Parool van 21 mei heeft gestaan.
In datzelfde nummer stond ook een verslag van de demonstratie van 21 mei, dit verslag heeft Hans 2 ook geplaatst op het forum.
Aukje

Henk Wester

Re: Hans 2, bericht van Henk Wester

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Hallo Aukje, wat leuk weer iets van jou te vernemen. Ik heb regelmatig gedacht waar jij gebleven zou kunnen zijn. Je volgt het forum dus nog wel. Ik ben er een poosje mee gestopt, het werd mij allemaal te veel door al die personen, die er slechts op uit waren dit forum te verzieken.
Opmerkelijk, dat Ton Damen nu opeens de tegenpartij heeft geïnterviewd. Nu Hans er niet is, mag ik dan jou vragen de komende dagen het Parool in de gaten te houden. Waarschijnlijk ziet het Parool er nu van af over te gaan tot rectificatie. Ik heb destijds gevraagd het artikel niet in te korten. Als dat onmogelijk is dan geen plaatsing. Er zijn te veel essentiële punten geschrapt. Een en ander zul je wel gevolgd hebben.
Aukje, ik hoop nog eens iets van je te vernemen (ik doel niet op het Parool, hoor, begrijp me goed).
Hartelijk dank voor je reactie. Als je liever niet op het forum verschijnt met info over het Parool dan kun je ook mijn e-mailadres gebruiken.
Vriendelijke groeten,
Henk

Gesloten