LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hardheidsclausule

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
M. den Breejen

hardheidsclausule

Ongelezen bericht door M. den Breejen »

Beste mensen,

De exacte aard van de hc is nog niet bekend.
Gaarne eerst aan te geven dat je er aanspraak op wilt maken en daarbij afziet van juridische stappen tegen dexia.
Gezien de algemene tedens/koers die Dexia vaart zou het heel waarschijnlijk kunnen zijn dat je er geen voordeel van zult ondervinden ( of nauwelijks ).
Dexia timmert hiermee dicht dat ze mensen in speciale gevallen verzachtende omstandigheden aanbieden, later zal best eens kunnen blijken dat de hc alleen voor een heel kleien groep mensen echt voordeel oplevert.
Echter jij hebt dan al afgezien van juridische stappen en eventueel voordeel van leaseverlies.

Gun Dexia niet dit voordeel....

kees

Re: hardheidsclausule

Ongelezen bericht door kees »

ik moet wel op hun voorstel in gaan, want ik kan mijn maandbedragen echt niet meer betalen, en wat gebeurd er dan
komen ze met een deurwaarder.
gaat het me steeds meer kosten

jos1

Ongelezen bericht door jos1 »

Kees

Geen paniek, ga eens kijken op de site van mijnheer Blok over hoe om te gaan met incassobureaus en deurwaarders. Het blijven papieren tijgers totdat er een uitspraak komt van de rechter en die hebben wij nu juist aangevraagd als je je hebt angesloten bij leaseverlies of eegalease.
Laat je niet bang maken, niet bang maken want je bent a) niet alleen en b) je(we) hebben een goede zaak tegen die dieven die je nu voor een tweede keer proberen te bestelen.

Jos

kees

Ongelezen bericht door kees »

ja dat is wel zo maar wie garandeerd dat er geen deurwaarderaan de deur komt

Gesloten