| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heeft het nog zin om een klacht in te dienen bij de DSI?
Heeft het nog zin om een klacht in te dienen bij de DSI?
Heeft het nog zin om een klacht in te dienen bij de DSI??
Gezien de uitspraken van de DSI lijkt het me verstandiger om me door Dexia te laten dagen voor de rechter, dan een klacht in te dienen bij de DSI (en het op een uitspraak van de '(on)afhankelijke' DSI aan te laten komen).
Mijn vraag is nu of de rechter meeweegt dat je niet hebt geklaagd bij het instituut (DSI) dat zich specifiek op deze materie richt.
Bas
Gezien de uitspraken van de DSI lijkt het me verstandiger om me door Dexia te laten dagen voor de rechter, dan een klacht in te dienen bij de DSI (en het op een uitspraak van de '(on)afhankelijke' DSI aan te laten komen).
Mijn vraag is nu of de rechter meeweegt dat je niet hebt geklaagd bij het instituut (DSI) dat zich specifiek op deze materie richt.
Bas
Re: Heeft het nog zin om een klacht in te dienen bij de DSI?
Hallo Bas,
Je hebt de vrijheid te kiezen, of een klachtencommissie of een rechter.
De rechter kijkt niet of je wel of niet naar een klachtencommissie bent geweest.
De klachtencommissie is een mogelijkheid, meer niet.
Als je een klacht indient bij het DSI weet je nu al wat de uitspraak wordt.
Je bent je inleg kwijt en je moet nog eens 20 % van je hoofdsom bijbetalen.
Als je dit een goede oplossing vindt moet je dit doen.
Ik zie het zo:
Je bent bestolen door een dief en dan wordt de volgende deal gemaakt:
We praten nergens meer over en ik zal niet meer van je stelen als dat ik al gedaan heb
DUS NIET zeg ik dan, jij bent een dief en je moet je straf krijgen.
De rechter moet hierover beslissen!!!
Niet de eerste de beste klachtencommissie die voor de banken werkt en niet voor de consument.
Ga naar een advocaat en vecht voor je recht en tegen het onrecht wat jou is aangedaan.
Groeten,
Piet
Je hebt de vrijheid te kiezen, of een klachtencommissie of een rechter.
De rechter kijkt niet of je wel of niet naar een klachtencommissie bent geweest.
De klachtencommissie is een mogelijkheid, meer niet.
Als je een klacht indient bij het DSI weet je nu al wat de uitspraak wordt.
Je bent je inleg kwijt en je moet nog eens 20 % van je hoofdsom bijbetalen.
Als je dit een goede oplossing vindt moet je dit doen.
Ik zie het zo:
Je bent bestolen door een dief en dan wordt de volgende deal gemaakt:
We praten nergens meer over en ik zal niet meer van je stelen als dat ik al gedaan heb
DUS NIET zeg ik dan, jij bent een dief en je moet je straf krijgen.
De rechter moet hierover beslissen!!!
Niet de eerste de beste klachtencommissie die voor de banken werkt en niet voor de consument.
Ga naar een advocaat en vecht voor je recht en tegen het onrecht wat jou is aangedaan.
Groeten,
Piet