LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] heel wat kokend bloed

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
reiziger
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 jan 2004 13:08

heel wat kokend bloed

Ongelezen bericht door reiziger »

Als ik zo de laatste berichten lees, is de teleurstelling van velen van ons groot over het mislukken van de commissie Oosting.

Toch....
Laat je hoofd niet te snel hangen. Eerst maar eens afwachten wat Zalm 30 Juni te vertellen heeft en wat het eindrapport van de commissie Oosting heeft te vertellen. En dat rapport wordt in Juli verwacht.

Vergeet niet dat de posities van Dexia en Aegon er echt niet beter op zijn geworden. Dexia heeft inmiddels toch wel ook dat laatste restje goodwill weten te verspelen. Aegon mag dan net doen of haar neus bloed, maar de hoofdrol die Aegon in het aandelenlease schandaal heeft gehad wordt voor steeds meer mensen en instanties duidelijk

Verzoek aan degene die dat financieel kunnen veroorloven, om het voortouw te nemen en Dexia en Aegon voor de rechtbank te dagen. Ik ben daar een van. Het is mij het geld meer dan dubbel en dwars waard om de legio lease maffia praktijken aan de orde te stellen. Hopelijk help ik daarmee ook degene die in de toekomst zullen volgen

Vergeet niet....
Dat bloed van ons dat zal best nog wel een tijdje blijven koken. Misschien niet prettig, maar het zet mij in ieder geval op scherp. En gezien andere postings op dit forum ben ik daarin niet de enige.

DREAM
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 feb 2004 15:05

Re: heel wat kokend bloed

Ongelezen bericht door DREAM »

Dat klopt precies wat je stelt.

Maar er zijn er, net als ik die drijgen te verzuipen en dan komt alles te laat.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: heel wat kokend bloed

Ongelezen bericht door Joshua »

20-6-2004
blij met de samenvatting van dag 20 juni 2004 door reiziger.
Bewust heb ik mij vandaag weerhouden te reageren op onheuse en kwetsende thema’s en niet onderbouwde of misplaatste verwijten en ongegronde beschuldigingen.
De dexiapuinhoop is een veel te ernstig maatschappelijk probleem dat betrokkenheid van iedereen in Nederland vraagt en verdient.

Geachte mede forum schrijvers.
Het is in het belang van alle forum bezoekers dat er gediscussieerd word over Legio Lease in plaats van het in diskrediet brengen van:
- stichtingen
- mensen die een andere mening uiten
Als men kritiek heeft onderbouw dit dan met feiten en niet met meningen. Kritiek kan helpen mits zuiver gebracht inhoud aan te scherpen en te zoeken naar een oplossing.
Hoewel voor ieder persoonlijk de oplossing een andere kan inhouden, is het belang van dit forum een “veilige” omgeving te zijn voor bundelen van initiatieven en hulp.

Het is aan de verantwoordelijkheid van deelnemers bij zich zelf af te vragen of zij met hun bijdrage zich aan de forumregels conformeren.

Met vriendelijke groet,
Joshua

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: heel wat kokend bloed

Ongelezen bericht door JH »

De inhoud van deze topic spreekt voor zich en is het waard om weer onder de aandacht te brengen.
Geachte mede forum schrijvers.
Het is in het belang van alle forum bezoekers dat er gediscussieerd word over Legio Lease in plaats van het in diskrediet brengen van:
- stichtingen
- mensen die een andere mening uiten
Als men kritiek heeft onderbouw dit dan met feiten en niet met meningen. Kritiek kan helpen mits zuiver gebracht inhoud aan te scherpen en te zoeken naar een oplossing.
Hoewel voor ieder persoonlijk de oplossing een andere kan inhouden, is het belang van dit forum een “veilige” omgeving te zijn voor bundelen van initiatieven en hulp.

Het is aan de verantwoordelijkheid van deelnemers bij zich zelf af te vragen of zij met hun bijdrage zich aan de forumregels conformeren.
Met vriendelijke groet,
Joshua

JFK
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jun 2004 15:00

Re: heel wat kokend bloed

Ongelezen bericht door JFK »

Ja verdient zeker alle aandacht . Goed lezen hoor mensen.

Gesloten