LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het blijft lachen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
neel

Het blijft lachen

Ongelezen bericht door neel »

volgens mij heeft iedereen die een contract heeft afgesloten bij Dexia dollar tekens gezien. Nu dit negatief uit valt, is Dexia de boosdoener. Waren jullie gedrogeerd of zat toen je contract afsloot. Als je belegt in aandelen ga mee met de economie, een dergelijke grote terug val heb ik al twee keer meegemaakt. Maar ook goede tijden. Als nu iedereen waar van het contract afloopt, of gaat aflopen binnen kort, gewoon drie jaar verlengt. Dan zal het leed achter af wel mee vallen. Want ik verzeker iedereen dat na deze slechte periode ook weer heel mooie komt.De beurs gaat stijgen. Het heeft al verschillende keren de bodem geraakt, maar komt telkens weer terug naar de driehonderd punten. De grooste onzekerheid is nu nog Irak, wel of geen oorlog. Als daar duidelijkheid over is kan de beurs weer groeien naar de maatstaven van de economie. De economie blijft nu door de onzekerheid bij de mensen ook achter. Maar over twee drie jaar zal iedereen deze armlastige periode weer zijn vergeten en zijn jullie nog aan rechten voor je centen. Veel geluk met die onzekere factor. Ik weet dat de beurs weer gaat stijgen, maar jullie niet of je ooit die rechtzaak zal winnen.

Bert

Re: Het blijft lachen

Ongelezen bericht door Bert »

Je hebt gelijk, mensen zouden meer vertrouwen moeten hebben in de toekomst.

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Neel, onafhankelijk hoe de toekomst zal zijn, het is voor veel mensen met een Dexia-contract NU al niet financieel te dragen. Hier lijk je aan voorbij te gaan.

Je wenst mensen geluk met deze onzekere factor, dat vind ik van weinig respect getuigen.

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Bert en Neel, jullie geven beiden hetzelfde email-adres op.

Zijn jullie thuis uitgekletst en gaat dat dan hier verder...?

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

je zegt het precies goed, alleen bedoel je het waarschijnlijk niet zo.
Ze hebben ons inderdaad gedroggeerd en misbruik gemaakt van een wel zeer menselijk gedrag nl. dollartekens in de ogen krijgen. (waar overigens niets mis mee is)

Bert

Hallo allemaal,ik wil niemand betichten van dom gedrag of welke vorm dan ook. Het is ook absoluut niet de bedoeling om mensen onrust te wensen, maar beleggen in aandelen brengt onrust met zich mee als je er niet het geduld hebt om af te wachten. Mijn boodschap is dan ook bewaar de rust. Voor al die mensen waar voor terug weg mogelijk meer is, spijt me dat zeer ik wens ook een ieder veel geluk en wijshied toe.

piet

Ongelezen bericht door piet »

Beste Neel en andere optimisten
Ook ik heb een contract afgesloten met o.a. aandelen Ahold
Aankoopkoers 35,15 Euro
Koersslot vandaag 9,94 Euro
Zijn jullie nou zo dom en denken jullie echt dat de koersen binnen een redelijke termijn met bijna 400 % zullen stijgen?????
Wat zeg je neel: "Want ik verzeker iedereen dat na deze slechte periode ook weer heel mooie komt.De beurs gaat stijgen"
Dit doet mij denken aan die criminele "financiele adviseurs" die ons met dit soort onzin in de ellende hebben gestort.Ik vecht terug en met mij vele anderen.
Als je in een hoekje kruipt en hoopt dat alles wel goed zal komen ben je altijd de verliezer.
Laat je niet ompraten maar blijf vechten!
Hoe ? Kijk o.a. op www.pay-back.nl.

nes

Ongelezen bericht door nes »

Neel- ik heb ook gewone aandelen maar daar hou je geen schulden van over, goede en slechte tijden op de beurs, dat weten we allemaal heus wel; maar, wij de gedupeerden hebben allemaal schulden...DAT wisten we nou effe niet dat dat kon..

jolanda

Ongelezen bericht door jolanda »

Neel!!,

Er komt oorlog tegen Irak, voorlopig zijn al de gedupeerde financieel in de problemen, maak dus geen mooie praatjes van.

Bert

Neel is er niet. Maar het is niet de bedoeling om iedereen iets voor te houden, waar hij of zei niet meer in geloofd. Wat mijn bedoeling is om de mensen toch nog een paar straaltjes zon te laten zien en dat er ook nog aan al het negatieve een positief karakter kan worden gegeven. Ook weet ik wel dat mensen die met een torenhoge schuld zitten nu in uitzichtloze situatie zitten. Maar het zou nog erger zijn als hun gemoeds rust ook helemaal in de negatie spiraal zou meegaan. Er zijn ook nog positieve kanten, het is niet allemaal zwart wit. Probeer nogmaals mensen een beetje op te beuren dat er ook een andere kant is.
Groeten Bert

ari

Ongelezen bericht door ari »

Voor een ieder die "nog" een centje overheeft..stort je nu dan in het aandeel van de toekomst....namelijk Versatel.Gelukkig heb ik daarin de laatste tijd weer wat van m'n verlies bij Dexia teruggepakt...!!

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

ari,je kan beter op de markt staan met piepers want waar je nu mee komt slaat nergens op.Hoe kan je met zo iets aan
komen op deze forum.vrgr.andre de croos

arie

Ongelezen bericht door arie »

hmm t slaat nergens op...en die piepers dan ??kan ik die dan bij jou ophalen andre ?

Insider

Ongelezen bericht door Insider »

Geachte forumbezoekers,

Wat een voorganger hier ook al schreef; de beurs trekt zeker aan maar de verwachting is een stand van rond de 500 in 2005-2006. Als je nu 3 jaar verlengt dan stort je er nog een keer 18000 gulden in, in drie jaar tijd. Conclusie de beurs moet naar ongeveer 800 wil je ook je inleg eruit krijgen!

Gesloten