Gezin, familie, vrienden dat geeft warmte en geborgenheid, dat was eigenlijk ook de bedoeling van dit forum om steun en informatie te vinden , dat is momenteel ver te zoeken hier
Helaas, dexia en nog een paar vliegen willen deze gedachte het liefst zo snel en zo vaak mogelijk breken om er zelf beter van te worden.
Ik denk dat ze geen schijn van kans maken.
Geplaatst op 29 Oct 2004 19:25 door john uit goirle
Trek je conclusie en verdwijn van tros radar voordat we er achter komen wie je precies bent en waar je zit.
Is de knokloeg nog niet langsgeweest ? Door zijn anti payback reclame is HvdB een gevaar voor de democratie, dit forum en voor zichzelf. Deze man probeert onbetaalde vrijwilligers te belemmeren in hun taak het grote onrecht aan te pakken. Ikzelf heb daar geen enkel belang bij. Het enige dat ik probeer te bewerkstelligen is helpen voorkomen dat toch al berooide gedupeerden zich ook nog eens laten misleiden door de mening van anderen. Dat kan nooit de bedoeling van dit forum zijn en daarom is het illegaal. Als de TROS niet ingrijpt rest ons geen andere keus. Dat is met de beste wil van de wereld toch geen "tweesporenbeleid" te noemen? Sluit je aan bij de forum politie. Samen kunnen we die vuist maken om de oplichters KO te slaan. Kom uit je stoel, kom op voor je recht en vecht tegen dit onrecht. Wij zijn: jij en ik en denk niet die anderen die regelen het wel voor ons. Die anderen zijn er niet!! Wij moeten het zelf doen.
het gaat er niet om om een knokploeg te sturen. maar dat we deze moetwillige sabotage van een of meerdere personen tegen gaan.
elke dag komen er mensen op dit forum even kijken voor de laatste info overv de zaken mbt de aanpak van dexia en de rechtzaken.
tevens vinden zij belangrijke info om zelf ook daarmee verder te komen. daar is het forum voor.
het zou jammer zijn als deze personen weg blijven door het verziekende gedrag van sommige.
ik was het gewoon beu dat iemand steeds reageerde met mijn alias.
als je begrijpt wat ik bedoel. door mijn alias te gebruiken krijg je alleen verwarring wie nu wie is.
Niet van dat vage geklets, namen en rugnummers John. Wie moeten we van dit forum verdrijven om democratie en vrijheid van meningsuiting in ere te herstellen?
Boeiend om te zien ikwaseenbeetjedom dat jij je tekst niet even veranderd en dat gat even opvult. En als je iemand zijn tekst quote mag je wel de herkomst vermelden.
Dexia hoeft helemaal niks te doen. Met al het gechat, ruzie en schelden hebben we dit forum het afgelopen jaar al zoveel mogelijk kapot gemaakt. Dexia staat gewoon langs de zijlijn te lachen.
Echt nieuwe informatie is steeds moeilijker te vinden op dit forum.
harry en hvdb zijn dezelfde en niet gevaarlijk alleen irritant het is ook geen gedupeerde maar een zichzelf vervelend mannetje op een eiland
op de waddenzee als hij niet loopt te zoeken naar hannes vindt hij het leuk om mensen te pesten vooral mensen die het al moeilijk genoeg hebben dat geeft namelijk pas een echte kick in het gewone leven worden dit soort figuren altijd gepest vanwege een beugel of stom brilletje of zo dit sarren is zijn hoogste genot dat geld ook voor dubio berendjan en vul maar in en roep nu niet jij ook want ik verdwijn zo weer dat is wat deze figuren ook zullen doen als het opjutten niet meer lukt maar ja dat is aan diegene die overal op reageren