hallo allemaal, hier ben ik weer, ik heb vele verhalen gelezen van jullie, en jullie de [meesten] hebben zo verdomd gelijk.
Jullie kennen waarschijnlijk mijn verhaal ook nog wel, maar ik kan je ook zeggen, ik sta ermee op en ga er mee naar bed, Ik ben op van de zenuwen , krijg DEXIA niet uit mijn hoofd, mijn gezin lijdt eronder de laatste tijd en ik ben als de dood als ik de brievenbus hoor kletteren of er misschien iets va DEXIA inzit!
Jongens hoe veel kan een mens hebben, ik heb erg ongeduldig van aard, en dit wachten op resultaat breekt mij op
Iedereen gaat er anders mee om, ik was vroeger zo optimistich, daar is op dit moment niets meer van over, dankzij een fout [ in zee tegaan met DEXIA ] god wat heb ik een spijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb al een schuld lopen die ik nog aan het afbetalen ben, 3 jaar moielijk geezten, Ja wan tin mei dit jar loopt mijn contract af, maar dan ben ik nog niet klaar.
Ik heb nu een brief gekregen dat ze mijn aandelen gaan verkopen, en wat erover blijft krijg ik op de bank, blijft er niets over dan MOET ik de restschuld betalen.
Nu breekt mij het zweet al uit dat incasso aan de deur komt, ik heb geen € 16.000 was maar waar, dan betaalde ik en dan was ik van die ellende af,
Verdorie ik ben zo kwaad, misselijk, ziek van de zenuwen,
wat heb ik aangehaald, Ik ben de laaste tijd een stuk ouder geworden en ga lichamelijk en geestelijk goed achteruit,
IK heb geen zin meer om te lachen , en ergens van te genieten
Ik hoor ook niets van leaseverlies, zie verder ook geen nieuws staan , we komen niet verder zo
Er is ook hier ook geen advokaat te vinden die wil helpen , geen verstand van aandelen zeggen ze dan?
Wat moet een mens toch doen om zijn gelijk te halen
om zijn verdriet te vergeten
Ik leef niet meer, ik wordt geleefd [ door DEXIA ] die weigeren om ons te helpen,
Als die lui een beetje menselijk zouden zijn , en een hart in hun donder hebben, zouden ze direct kunnen helpen en dan zou er veel mensen een beter bestaan kunnen krijgen!
Nee, er wordt gepraat ovr dat Balkenende meer inkomen moet hebben, en dat Beatrix in Deventer komt om konniginnedag te vieren,
Wat hebben wij daar aan, niemand die ons echt helpt . het zijn allemaal praatjes makers, maar geen actie
Ja pay-back , petje af, maar voor de rest!!!
Alles wordt duurder, maar de lonen blijven laag, hoe moet je dan overleven {LENINGEN of AANDELEN } misschien voor een beter bestaan
Ach nee, Je wordt dood gegooid van de reclame leningen op de tv of in een krant
en wordt je er beter van,
Als er een god bestaat, en dat geloof ik zeker, mogen zij die ons nu het leven moeilijk maken in de hel branden
en er nooit maar dan ook nooit meer uikomen,
Want voor ons mensen is NU AL een leven in de hel.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe lang nog?
-
yvonne
Re: Hoe lang nog?
Hallo Sje,
Ongeloofelijk eigenlijk he!! Je denkt leuk, ik ga wat goeds doen in me leven SPAREN!!!. En dan wordt je zo bedrogen echt ongeloofelijk. Voorheen zat ik altijd gezellig te klaverjassen op Internet met leuke mensen, nou zit ik elke
avond hier op het forum met tranen in me ogen alle berichtjes te lezen. Ik ben ook zo vreselijk kwaad ook kwaad opzelf dat ik weer eens stom gedaan heb.
Maar goed ik kijk erg uit naar 21 mei, en hoop dat we daar wat kunnen bereiken. Nou meid veel sterkte en geloof me je
bent iedergeval niet alleen.
SAMEN STAAN WE STERK TOCH!!
Groetjes yvonne
Ongeloofelijk eigenlijk he!! Je denkt leuk, ik ga wat goeds doen in me leven SPAREN!!!. En dan wordt je zo bedrogen echt ongeloofelijk. Voorheen zat ik altijd gezellig te klaverjassen op Internet met leuke mensen, nou zit ik elke
avond hier op het forum met tranen in me ogen alle berichtjes te lezen. Ik ben ook zo vreselijk kwaad ook kwaad opzelf dat ik weer eens stom gedaan heb.
Maar goed ik kijk erg uit naar 21 mei, en hoop dat we daar wat kunnen bereiken. Nou meid veel sterkte en geloof me je
bent iedergeval niet alleen.
SAMEN STAAN WE STERK TOCH!!
Groetjes yvonne
-
Sara Etty
Geen advocaat omdat die niets weten van aandelen? Het gaat niet zo zeer om aandelen wanneer je de zaken wilt aanpakken en de gemiddelde advocaat kan goed uit de voeten met vernietiging op grond van dwaling en dan doet het er niet toe of het contract betrekking heeft op aandelen of niet, dus ik begrijp niet zo goed wat je nu bedoelt. Als je naar een advocaat gaat en zegt, 'luister ik heb enige tijd geleden een overeenkomst gesloten maar ik heb inmiddels ontdekt dat ik me tot iets heel anders heb verbonden dan ik op grond van de gegeven informatie toen der tijd dacht. Ik heb kortom gedwaald. Wat kunnen we daar nu het beste aan doen.'Dan zal je van die advocaat zonder enige twijfel advies en hulp krijgen.
-
Luc
Sje, probeer toch actie te ondernemen. alles is beter als lijdzaam wachten. zoek een advocaat en zet iets op de rails.