LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe te beginnen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ciska

hoe te beginnen?

Ongelezen bericht door ciska »

Van de week hebben wij te horen gekregen van een Spaarselect
adviseur dat ons depot bijna leeg is. We krijgen binnenkort
een afbetalingsaanbod van Dexia. Na wat avonden op internet te hebben gekeken om te kijken hoe nu te handelen, zien wij door de bomen het bos niet meer. Wie kan ons helpen met advies om op een rijtje te zetten wat nu te doen, wie brieven te schrijven, afwachten enz.enz. Misschien heeft iemand een link naar een site? Hartelijk bedankt alvast!

el

Re: hoe te beginnen?

Ongelezen bericht door el »

Hoe zijn jullie aan dat afbetalingsaanbod van Dexia gekomen.

franske

Ongelezen bericht door franske »

Beste Ciska
Mijn depot is LEEG en ik heb ook bericht gekregen dat er een betalingsregeling kan worden getroffen.
Maar ik heb geen bericht gekregen dat mijn depot bijna leeg was.
Moest maar mijn hele financieeele huis houden blootleggen en Dexi zou zien wat er nog betaalt moet worden.
Ben ik stellig niet van plan!
Aanmelden bij Slv of zelf een advokaat zien te regelen
Gr lotgenoot

ciska

Ongelezen bericht door ciska »

Wij hebben zelf met Spaarselect contact opgenomen en gevraagd of er iemand langs kon komen. Natuurlijk was dit niet meer de persoon waar wij ons contract mee hadden afge-
sloten. Wij hebben dus duidelijkheid gevraagd in onze situatie en toen bleek dus dat ons depot over 2 maanden leeg is. Wij zouden nu een groot bedrag per maand op moeten hoesten wat niet zomaar mogelijk is. De contactpersoon vertelde toen dat wij binnenkort een voorstel van Dexia kunnen verwachten. We hebben inderdaad binnen een paar dagen een overzicht gekregen, maar hoe nu dus verder. Na het lezen op dit forum zie ik veel tegenstrijdige berichten
over het wel of niet ingaan van dit aanbod....

Gesloten