LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Wat zou jij doen?

Ik heb een koopwoning en wil een stukje overwaarde benutten en de helft minder betalen maar vooral lekker slapen!
1
11%
Ik heb een koopwoning met overwaarde maar ik blijf vechten voor mijn rechten, wat het me ook kost, financieel, mentaal en fysiek!
7
78%
Ik heb een huurwoning, ik kan gewoon niets doen
1
11%
Ik ben gewoon boos op iedereen in een blauwe pak, het zijn allemaal oplichters, Allemaal!
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 9

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Jean »

Ik gooi er maar een polletje tegenaan. Heb niet het idee dat er veel op gereageerd gaat worden maar toch....het is eens goed om te zien in een stemming op wat voor nivo de meeste mensen zich hier bewegen.....

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Dubio »

He Jean,

Ik meende dat je je een tijdje van het forum zouterugtrekken, althans over dit onderwerp. Maar nu kom je hier weer mee. Nou ja, ik vind het goed, maar dan ga ik ook door over de eega's en dat ik dat niet eerlijk vind.

Met vr. gr.

Dubio

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Jean »

Hai Dubio, zou ook niet willen reageren maar je laat me even geen keus.

Ik begrijp dat jij niet meer MAG posten of reageren over eegalease?

Van wie niet? Zeg, de nazitijd is allang voorbij en we leven in een vrij land waar je nog altijd democratische rechten hebt. Ook dit forum staat vrij om te zeggen wat jij wilt.

Dus wat mij betreft Dubio, ga je gang, laat weten wat je te zeggen hebt en laat je door niets en niemand de mond snoeren.

Van mij mag je hoor.......van mij wel.

Gast

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Gast »

stukje overwaarde
Nee bedankt, doe maar een stukje taart. 8)

Andries

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Andries »

Beste Jean,

Ergens in een topic suggereerde je Luc, Andries etc. Ik kan je verzekeren, dat ik Andries ben en niemand anders. Dus je bent behoorlijk bevooroordeeld.

Andries.

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Jean »

Beste Andries,

Ik scheerde je over een kam omdat je liet blijken dat je Luc steunt in zijn hetze jegens mij.

vriendelijke groet,

Andries

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Andries »

Ik zie dat de Tros die topic weggehaald heeft. Als ik luc steun dan bepaal ik dat zelf wel.

Ook nog een fijne dag verder.

Andries.

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Jean »

Mmmm, 2 stemmers zeggen dus; ik heb een koopwoning, ik heb een overwaarde, maar ik doe daar niets mee en ik blijf vechten om mijn gelijk te halen.......

Niets mis mee, maar.....doe het dan als volgt.

1. leen via een stukje overwaarde je schuld bijvoorbeeld tegen een variabele rente vanaf 3%.

2. Koop hiermee eventueel je aandeeltjes op en laat deze renderen.

3. Als daardoor je rechten vervallen voor een rechtszaak dan koop je ze dus niet over maar weiger je je maandbedragen te betalen (met risicoos van dien).

3. Het geleende geld uit de hypotheek zet je op een depotrekening of zet je weg bij een (Turkse) bank tegen 4,5%.

Dat resulteert in een lagere maandlast als je gewend was. De aandelen zijn van jou, kunnen in feite meer waard gaan worden in de loop van de tijd.

Het geleende geld kost je niets, sterker dat levert je alleen maar meer op (3 om 4,5%).

Mocht de rechtszaak Dexia in zijn gelijk zetten dan heb je dus altijd nog je geld in depot waarmee je de kosten kunt betalen of je aandelenlease alsnog mee kunt afkopen.

Denk daar maar is over na bereken voor jezelf wat het je scheelt.

vriendelijke groet,

Jean.

Gast

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Gast »

Tros u zondigt tegen uw eigen spelregels. Dit is je reinste reclame.

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Jean »

Uiteraard Andries, bepaal jij dat zelf wel, zo als ik zelf wel bepaal wat ik mensen wil laten weten op welke manieren er problemen zijn op te lossen.

Dat is elkaar respecteren.....helaas kennen veel mensen op dit forum het woord respect niet.

Hoe het wel kan......ga maar eens kijken op het forum van de hypothekenpagina, kunnen veel forumleden wel iets van leren.

fijne dag gewenst Andries,

vriendelijke groet,

Jean.

Gast

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Gast »

Willen meer mensen reageren tegen deze reclamecampagne. Dit is absoluut niet toegestaan.

Karel

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Jean »

Reclame? Gelukkig is de Tros toch wel wat wijzer....zij weten dondersgoed wat de definitie is van reclame maken......

Wat ik doe is meediscusieren en tips geven!

Alleen is dit niet op de manier die jullie graag zien. Van jullie mag je alleen maar meezeveren over hoe je in de maling bent genomen...hoe je belazert bent....etc. etc.

Een aantal mensen hier op dit fourm willen andere mensen vertellen wat en hoe ze moeten schrijven.

Ik doe daar niet aan mee. Ben ook een zogenaamde gedupeerde, heb die dingen dus ook, zit in hetzelfde schuitje maar heb nou eenmaal een andere mening met een andere oplossing.

Gerdi
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:20

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Gerdi »

Geachte Redactie,

Wilt u uw mening geven in dit forum of hier de regels overschreden worden ?

Bij voorbaat dank,

Gerdi.

Ted de Bruin
Berichten: 108
Lid geworden op: 03 jul 2003 15:12

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Ted de Bruin »

Ruik ik hier een stukje eigenbelang of ben ik verkouden. :shock: :shock:

Ted.

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Jean »

Ja, je bent verkouden......jammer, of is het hooikoorts?

Ted de Bruin
Berichten: 108
Lid geworden op: 03 jul 2003 15:12

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Ted de Bruin »

Als ik een geldwolf ruik, is het hooikoorts 8) Helaas moet ik weg, vandaar dat een eventuele reactie pas later volgt.

Groet,

Ted.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Dubio »

Jean,

Ik heb wel een huis met overwaarde, maar ik heb een laag inkomen en een tijdelijk contract, die dingen spelen toch ook mee met het verkrijgen van een hypotheek.

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Jean »

Als ik iemand zijn kop in het zand zie steken dan...........

Als je mij bestempelt als een geldwolf, dan ook jij hebt er niets van begrepen.........

Fijne dag,

Jean

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Jean »

Dag Dubio,

Ja, ook dat heeft er mee te maken. Maar omdat te kunnen bepalen moet je gewoon eens naar een bank of adviseur gaan die jij vertrouwt. Laat je gewoon informeren, wie weet valt het reuze mee en kan ook jij lekker gaan slapen.....

Gast

Re: Hoe zou je die stress nou kunnen voorkomen........

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Tros ik ben ook financieël-adviseur is het goed dat ikook probeer een graantje mee te pikken.

Harry

Gesloten