| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe zwakker, hoe beter...
Hoe zwakker, hoe beter...
Jullie begrijpen het hoogstwaarschijnlijk wel...
Zit even op m'n praatstoel...
Maar ik heb net, geheel onverwacht, drie voormalige legioleaseverkopers gesproken...
Als we die bij elkaar zouden kunnen krijgen om te getuigen dan is het leed heel gauw geleden...
WINST, WINST, WINST EN NOGEENS WINST VOOR DE VERKOPERS EN VOOR LEGIOLEASE/LABOUCHERE... DAT WAS HET UITGANGSPUNT NA HET JAAR 2000...
Nog even zoveel mogelijk verkopen... Winst voor de klant zat er niet meer in, maar daar zouden ze (WIJ...) pas later ( NU, DUS...) achter komen...
Maar, hoe zwakker de klant hoe beter de kans... Niet wijzer maken... Scoren... ZO LANG HET NOG KAN...
Tegen de tijd dat alles in de openbaarheid komt zijn WIJ (ZIJ dus...!) allang gevlogen...

Enne... Ze kunnen ons toch nooit pakken. Het is zo'n kolerezooitje... Daar komt toch nooit, niemand meer uit...!
Proost...!
Zit even op m'n praatstoel...
Maar ik heb net, geheel onverwacht, drie voormalige legioleaseverkopers gesproken...
Als we die bij elkaar zouden kunnen krijgen om te getuigen dan is het leed heel gauw geleden...
WINST, WINST, WINST EN NOGEENS WINST VOOR DE VERKOPERS EN VOOR LEGIOLEASE/LABOUCHERE... DAT WAS HET UITGANGSPUNT NA HET JAAR 2000...
Nog even zoveel mogelijk verkopen... Winst voor de klant zat er niet meer in, maar daar zouden ze (WIJ...) pas later ( NU, DUS...) achter komen...
Maar, hoe zwakker de klant hoe beter de kans... Niet wijzer maken... Scoren... ZO LANG HET NOG KAN...
Tegen de tijd dat alles in de openbaarheid komt zijn WIJ (ZIJ dus...!) allang gevlogen...
Enne... Ze kunnen ons toch nooit pakken. Het is zo'n kolerezooitje... Daar komt toch nooit, niemand meer uit...!
Proost...!
Laatst gewijzigd door learner op 11 jul 2003 04:30, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Hoe zwakker, hoe beter...
Tussen haakjes... Ben op de BAHAMA'S hard aan het werk... De drie "verkopers" hebben/nemen hier hun "betaalde" vakantie en kunnen niet ophouden met uitbundig lachen en het vertellen over hun ervaringen aan de telefoon met de gedupeerden...

Re: Hoe zwakker, hoe beter...
Dus wordt het tijd dat wij in ACTIE komen om dit soort misstanden te bestrijden......maar dat moeten we wel SAMEN doen.
Misdaad loont ???
Soms denk ik van wel.
Of heb je een andere mening.... maar dan moet je daar wel voor uitkomen.
Je kunt niet blijven zeggen, het komt wel goed, anderen doen het wel voor ons.
NEE, WIJ moeten het doen, met elkaar!
Groeten,
Piet
Misdaad loont ???
Soms denk ik van wel.
Of heb je een andere mening.... maar dan moet je daar wel voor uitkomen.
Je kunt niet blijven zeggen, het komt wel goed, anderen doen het wel voor ons.
NEE, WIJ moeten het doen, met elkaar!
Groeten,
Piet