LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoeveel % kans is er dat ik als gedupeerde iets terug krijg
Re: Hoeveel % kans is er dat ik als gedupeerde iets terug krijg
Meisje,
Wanneer ga je reageren ?
Wanneer ga je reageren ?
Janus,
Ik was al blij dat deze topic ws weggezakt. Niet de boel opstoken. Laten we het bij de zaak zelf houden, die is al erg genoeg.
gr.
Ik was al blij dat deze topic ws weggezakt. Niet de boel opstoken. Laten we het bij de zaak zelf houden, die is al erg genoeg.
gr.
Te zielig voor woorden om nog te reageren op dit soort mensen. Je gaat bijna hopen dat sommigen over de kop gaan...
Als ik veel mailtjes lees zijn er te veel mensen elkaar aan het afzeiken.
Ik denk dat die beter kunnen gaan MSN'n met elkaar.
Ik heb een vraag
Ik moet een restschuld gaan betalen, nu roept iedereen niet betalen!! Maar is er een standaard brief beschikbaar om dit te weigeren met eventueel het sterke argument erin verwerkt dat het contract niet geldig is omdat het volgens Eegalease ook door de echtgenote getekend moet zijn. En dat ik liever wacht met betalen tot er een uitspraak van de rechter komt.
Als ik nu betaal en over een jaar blijkt dat wij met z'n alle gelijk krijgen is Dexia falliet. En zie ik nooit mijn geld terug.
Ik denk dat die beter kunnen gaan MSN'n met elkaar.
Ik heb een vraag
Ik moet een restschuld gaan betalen, nu roept iedereen niet betalen!! Maar is er een standaard brief beschikbaar om dit te weigeren met eventueel het sterke argument erin verwerkt dat het contract niet geldig is omdat het volgens Eegalease ook door de echtgenote getekend moet zijn. En dat ik liever wacht met betalen tot er een uitspraak van de rechter komt.
Als ik nu betaal en over een jaar blijkt dat wij met z'n alle gelijk krijgen is Dexia falliet. En zie ik nooit mijn geld terug.
Kaartjes nog ontvangen ??