| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoezo zegt Dexia dat effectenlease géén huurkoop is?
Re: Hoezo zegt Dexia dat effectenlease géén huurkoop is?
Kan wel wezen maar ze hadden dus wel een optie om de aandelen te kopen. Wat is het verschil Dexia moet gewoon het geld op tafel leggen. En Maarten heeft uitgelegd hoe het werkt met opties etc.
jl,het verschil is namelijk dat als je een optie call en putt-optie op zeg maar 250 miljoen euro neemt dan kan je geen verlies leiden.Een soort verzekering tegen brand(vergelijkbaar) en een optie betaal je maar een maand premie voor enz.
-
F. Duchateau
Laten we vaststellen dat dit forum niet de aangewezen plek is voor deskundigheid op het gebied van beleggingen.
meneertje van het kasteel weet het weer zo goed
dat je je nog durft te laten zien hier !
nu lieske nog en de revu kan beginnen
dat je je nog durft te laten zien hier !
nu lieske nog en de revu kan beginnen
Laatst gewijzigd door JH op 27 okt 2003 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Vooral niet voor mensen die denken te laten zien dat je zodanig opties kan kopen dat je geen verlies kan maken .... waar ken ik dat soort argumentaties van?
Als alle geronselde huurkoop beleggers deskundige beleggers waren geweest was er geen huurkoop beleggers geweest en dus ook geen forum.
er zijn nu eenmaal gedupeerden en "zg gedupeerden" die dus bewust van de gelegenheid gebruik maken hun verliezen te compenseren. Laten we hopen dat de laatst genoemden in het ongelijk worden gesteld.
Ik lees momenteel mijn dochter Paddeltje, de scheepsjongen van Michiel de Ruijter voor. Zij weet als acht jarige wat ronselen is, jij ook?
Wat een crap. Iedereen is een verliezer onder deze omstandigheden.
Harry
Harry
Tsja, er is uiteraard kaf onder het koren, maar hoe hoog is het gehalte kaf? Kun jij daar zinnige uitspraken over doen?
Een uitdrukking betekent zo iets als wat een geklets.
Goh, wat nieuw. Ik vroeg me enkel af waar de uitdrukking zich op heeft gericht. Is dat te moeilijk voor jou? Meer uitleg nodig? Of lukt het zo ook wel?
Weet je wat, laat maar. Zoek het maar fijn zelf uit. Op deze basis is iedere normale en geciviliseerde vorm van communicatie uitgesloten. Kennelijk wat jij / jullie willen. Have fun.
Pas geleden schreef je nog dat je je dochtertje van 6 naar balletles moest brengen en nu is ze plotseling 8 zal wel met je intelligentie te maken hebben. Tenzij je er natuurlijk meer hebt.
Sara Etty dat geklets waar Harry 12 op doelt is niet specfiek tegen jou gericht. maar meer op de manier waarop er over callopties en putdeksels wordt gesproken. Niemand van de gedupeerden zit hier op te wachten,zij willen niet eens meer beleggen in aandelen lijkt mij
Dus dat putdeksel moet gewoon dichtblijven op die beerput vandexia
Dus dat putdeksel moet gewoon dichtblijven op die beerput vandexia
Kennelijk kun je ook al niet lezen, het is wat. Veel sterkte met dit in Nederland niet gebruikelijke, maar zeker moeizame gebrek.
jij ook sara en bedankt dat je zo veel vragen van gedupeerden naar eer en geweten hebt beantwoord en dat meen ik oprecht !!!!!!
Als je koningin zou zijn zou ik je een beter volk wensen
Als je koningin zou zijn zou ik je een beter volk wensen
Goh Sara,
Laat maar zitten. Ik ben blij dat mijn vrouw een stuk liever is
Laat maar zitten. Ik ben blij dat mijn vrouw een stuk liever is
Lieve Harry, verwar lief niet met onderdrukt, onwetend en volledig ontkend. Is dat ook al moeilijk?