LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HUIS KOPEN EN LEGIO LEASE

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
KIM

HUIS KOPEN EN LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door KIM »

Als je van plan bent een huis te kopen, hou er dan rekening mee,dat Legio Lease als lening gezien wordt. Zelfs als je al je termijnen voldoet(volstort), dan nog zien ze het als een lening. Ik heb mijn contract na volstorten over kunnen zetten op mijn vaders naam. Toen was ik lening vrij.

L. Blok

Re: HUIS KOPEN EN LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door L. Blok »

Ter aanvulling van het bovenstaande bericht.
Hou er ook rekening mee dat de melding bij het BKR van Legio
alleen maar voor het 1e jaar is aangemeld. Dat heeft als consequentie dat de lening maar voor 1/3 is aangemeld. In
mijn opinie maakt Legio zich schuldig aan valsheid in ge-
schriften.

renee

Ongelezen bericht door renee »

ik had geluk en had nog geld om vol te storten......
als Legio je enige "schuld" is doen hypotheekverstrekkers niet moeilijk

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Toen wij een produkt van legio wilde aanschaffen hebben we gevraagd of dit niet als lening werd gezien, omdat wij met een hypotheek bezig waren. We zouden lekker gaan samenwonen in ons eerst gekochte huisje. Nou wat hebben we een moeite moeten doen, om de hypotheek van het flatje rond te krijgen en dat terwijl legio ons verzekerde dat dit niet als lening zou worden aangemerkt, nou bedankt legio!!!! Nu wij willen verhuizen zitten wij weer met ditzelfde probleem. Achteraf voelen wij ons heel dom dat we hier zijn ingetrapt, maar we weten zeker dat de stichting leaseverlies zorgt dat alle gedupeerde hun inleg terugkrijgen, dus toch nog zonneschijn.

Gesloten