LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hulde aan Luc

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Joepie
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 aug 2003 14:30

Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door Joepie »

Beste Luc,

Ondanks alle vaak onterechte kritiek op je, meestal vanuit dezelfde hoek, wil ik je hierbij bedanken, dat je bijna 200 redacties van kranten, magazines, programmabladen enz. hebt aangeschreven in binnen- en buitenland op persoonlijke titel. Je steekt toch maar mooi je vrije tijd en geld hierin.

Het is grotendeels aan jou te danken, dat er de laatste tijd steeds meer media-aandacht aan leaseconstructies verschijnen.

En zoals je het zelf zo mooi verwoordde : "Ook wij delen mediatikken tegen al die verstrekkers van leaseplannen uit"

Het offensief wordt mede hierdoor stilletjes aan onder de aandacht van het grote publiek gebracht. Hierdoor kunnen veel mensen, die op het punt staan te gaan betalen over de streep worden getrokken en inzien, dat ze hun geld weggooien.

Als het aan jouw akties en inzet ligt dan zal Dexia, Aegon en al die anderen geldschieters deze strijd nooit kunnen winnen.

Ik bedank je voor de geleverde prestaties.

Joepie.

P.S. Uiteraard is deze hulde ook bestemd voor de bestuurders van Pay-back

Gerdi
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:20

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door Gerdi »

Bedankt mensen voor jullie inzet hopelijk putten vele gedupeerden kracht uit jullie inzet.

Succes,

Gerdi.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door aert0001 »

Zo is het maar net, ook van mij hulde, hulde, wat jullie doen is goed, reuze goed.
Piet, pieter, L Blok en jij Luc, toppers go on.

Ton

Inge
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 aug 2003 11:57

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door Inge »

Ik vind het prachtig wat al die zogenaamde vrijwilligers van Pay-back doen, alleen waarom worden de bestuurders constant in een kwaad daglicht gesteld. Waarom nu weer een posting over Jürgen Weber.

Pb stapt niet naar de rechter, omdat het geld ontbreekt anderzijds laat SLV met hun vele aangeslotenen hun mensen stikken.

Je kunt iets belangeloos doen, is een mooi streven, maar wat is het effect op langere termijn in deze. Ik bedoel geef JW geen ongelijk als hij naar een jaar besluit te stoppen.

In ieder geval krijgen jullie mijn respect.

Inge

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Hoi Joepie, bedankt voor je bericht.

Toch even een correctie: mijn emailactie is éénmalig geweest, dat wil zeggen: daarvoor heb ik geen enkel werk (uiteraard op vrijwillige basis) voor Pay-Back verricht. Ik vind het wel heel leuk om te doen, maar ben niet altijd beschikbaar.

Degene die zich werkelijk het schimpschompes werken zijn Piet Koremans, dhr. L. Blok en Pieter Hezemans. En dat is niet eenmalig, dat is dag in, dag uit en hoe lang al niet?!!! Wie doet hen dat na...???

Daar heb ik nou bewondering voor.

Mijn blijk van waardering gaat in het geheel uit naar hen en diegenen die met hen ook werk verzetten.

Mvr,


Luc

Joepie
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 aug 2003 14:30

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door Joepie »

Hoi Luc,

Ik vind het een keurige correctie van je maar mijn opzet is, om Pay-back een flinke duw in de rug te geven, na al die negatieve publiciteit.

Het is dan allemaal bedoeld om de mensen het vertrouwen terug te geven en de door jouw genoemde mensen eens extra in het zonnetje te zetten.

Joep.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Piet,

Bedankt voor de kaart en met jullie aktiviteiten op dit front. Ook ik sluit me aan bij het compliment en ben het er helemaal mee eens, dat jullie het meer dan verdienen, om eens op de voorgrond te treden.

Je hoort binnenkort van me en sterkte met de strijd tegen die ratten.

Groet,

Albert.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door Sonja »

ik vind het ook fantastisch en geweldige foto weer in de telegraaf
vandeweek.
Zonder jullie was er niets.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door Albert »

Een leuk commentaar van je Sonja. Zonder deze mensen was er niets gebeurd net wat jij schrijft in jouw topic. Bij SLV hebben ze ik weet niet hoeveel geld onder hun beheer, daar kun je zoveel processen meevoeren, maar nee hoor hun beloftes niet nakomen. Waar halen ze de moed vandaan. Het geld is niet van ze. Schandalig wat ze doen.

Daarom verdienen deze mensen van PB een compliment.

Albert.

An

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door An »

Ja, ook namens mij, alle hulde. Echt waar!

Groetjes An :wink:

Ragrin
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 jul 2003 17:47

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door Ragrin »

Inderdaad is het fantastisch dat er mensen zijn die tijd en geld steken in deze zaak waar de meesten van ons niets of bijna niets vanaf weten.
Zelf ben ik ook slachtoffer geworden van enkele slimme zakkenvullers, die ns nu gedupeerd laten zijn, in financiële zin. Maar ik geloof ook in emotionele zin. Zelf put ik veel kracht uit dit forum, natuurlijk goed het kaf van het koren scheidend. Piet, Pieter, hr. Blok, Luc, Sara Etty,en de vele anderen die ik niet zo snel van naam weet te noemen eveneens.
Laten we en blok vormen tegen de grootgeld verdieners, en hoe het ook voor ons mag aflopen:
LAAT DIT LEASE GEBEUREN EEN IEDER WAARSCHUWEN VOOR DE TOEKOMST :!: :!: :!: Ragrin

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door aert0001 »

En laten we eerlijk zijn; wat hebben deze mensen al veel gedaan. Wat hebben ze al een kritiek over zich heen gehad. Soms ook goed bedoelt, alleen een beetje knullig op papier gezet.

Ik denk en serieus, dat het allemaal een heel ander verhaal zou zijn zonder hen. We gaan lekker, worden steeds beter en verstandiger, mondiger, klein groepje, ja dat zijn we wel, maar toch groter dan via het forum lijkt, kijk maar eens naar hoeveel mensen de artikelen lezen!
Vergelijk dat met de mensen die daadwerkelijk schrijven, dan zie je dat de achterban heel groot is.

En wat dit kleine groepje bereikt is natuurlijk in verhouding enorm.
Geloof het gerust we zijn de vlooien op (je weet wel zijn achterste).
Minstens enkele keren per dag heeft ie het daar verdomd lastig mee.Op den duur zal het zo gaan irriteren en zullen de beten zo massaal zijn dat hij vanzelf met de billen bloot moet.

En dan beste mensen, dan komen we allemaal aan de beurt om er een flinke pets op te geven.

Ton

Ted de Bruin
Berichten: 108
Lid geworden op: 03 jul 2003 15:12

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door Ted de Bruin »

Beste mensen van Pay-back ook een pluim voor jullie mijnerzijds. Dank zij jullie zijn er veel zaken boven tafel gekomen.

Succes in jullie strijd tegen het onrecht.

Ted.

Gast

Re: Hulde aan Luc

Ongelezen bericht door Gast »

En wat doet B vandaag?

Hij loopt weer eens zijn beestjes te pestten! kom op jongens hap,hap,hap in de zweetspons.

Gesloten