| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hypotheek op overwaarde woning
-
Henk
Hypotheek op overwaarde woning
Het is echt onvoorstelbaar dat er een toetsing plaatsvindt op basis van salaris of jij de maandelijkse last van de hypotheek kunt voldoen, terwijl notabene een bankinstelling zondermeer kontrakten kan afsluiten waarbij je met een leaseschuld van om en nabij de 600 euro in de maand blijft zitten. Met zo'n aflossing in de maand kun je toch rond de Euro. 150.000,00 lenen. Dat dit in Nederland allemaal mogelijk is en dat de staat dit toestaat. Men probeert in Den Haag kritisch te zijn. Laat ze dan ook mijn en van vele anderen dit probleem oplossen. Het probleem dat bij vele Nederlandse gezinnen de sfeer in huis verpest. Ik hoop dat het snel tot een oplossing komt.
Dan nog de opmerking van dhr. Bruneel dat hij op moet komen voor zijn medewerkers. Dit hele probleem zou wel eens banen kunnen gaan kosten. Onzin, Dexia heeft zelfs voor dit maatschappelijke probleem geld gereserveerd. Heeft dus niets meer te maken met de werksituatie van deze mensen. Om deze mensen aan het werk te houden zullen ze op zoek moeten gaan naar andere vervangende producten waarover wel goed is nagedacht.
Tot zover.
Dan nog de opmerking van dhr. Bruneel dat hij op moet komen voor zijn medewerkers. Dit hele probleem zou wel eens banen kunnen gaan kosten. Onzin, Dexia heeft zelfs voor dit maatschappelijke probleem geld gereserveerd. Heeft dus niets meer te maken met de werksituatie van deze mensen. Om deze mensen aan het werk te houden zullen ze op zoek moeten gaan naar andere vervangende producten waarover wel goed is nagedacht.
Tot zover.
-
el
Re: Hypotheek op overwaarde woning
Heb besloten om mijn huis te gaan verkopen zodat ik weer
rust krijg in mijn leven en hiermee eventueel mijn schulden
kan aflossen wanneer het zover zou komen.
Op deze manier kan ik de strijd voor de volle 100% aangaan,
van tussenpersoon tot Dexia op hun knieen zullen ze gaan hoe lang het ook gaat duren!
rust krijg in mijn leven en hiermee eventueel mijn schulden
kan aflossen wanneer het zover zou komen.
Op deze manier kan ik de strijd voor de volle 100% aangaan,
van tussenpersoon tot Dexia op hun knieen zullen ze gaan hoe lang het ook gaat duren!
-
ans
Re: Hypotheek op overwaarde woning
henk, ik weet niet of je de kranten goed leest, maar Dexia is al bezig om zich in te dekken tegen onze reakties en eventuele navorderingen via rechtzaken.Let maar op: Alle winstgevende onderbedrijfjes worden verkocht en wat er straks nog over is van DEXIA is een kale kikker met alleen maar restschuldklienten en daar is dan geen geld meer voor over om dan ook maar welke klager of gedupeerde te kunnen of moeten uitbetalen. Daar moesten ze van de regering naar kijken en bezwaar tegen aantekenen. Kunnen daar geen kamervragen over gesteld worden , anders zie ik van al onze reakties en protesten niks terechtkomen.m.vr.g. Ans