LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben eruit

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
john

Ik ben eruit

Ongelezen bericht door john »

Beste mede lotgenoten,

Ik ben er voor mijzelf uit hoe te handelen als mijn wvd afloopt. Mijn vrouw (eegalease) heeft het contract vernietigd. Dus er is helemaal geen contract meer. Dexia schrijft nog steeds geld van mijn rekening af, wat eigenlijk strafbaar is. Wanneer de eindafrekening komt ga ik deze zeker niet betalen. Nee ik wijs ze er fijntjes op dat het contract reeds vernietigd is, en dat ze maar naar de rechter moeten gaan om het tegendeel te bewijzen. Wat is hier nu het voordeel van. Wanneer iedereen massaal deze redernatie volgt, krijgt dexia haast, en zal spoedig naar de rechter gaan voor duidelijkheid. Wanneer iedereen zijn restschuld betaald onder protest, heeft dezia zijn centjes, en kan het nog jaren duren voor de rechter uitspraak gaat doen. Dexia gaat dan steeds in hoger beroep. En je moet nog maar afwachten of je uberhaupt je centjes nog terugziet. Ik ben er in iedergeval uit. Ik betaal geen restschuld en wacht verder rustig af. Wat vinden jullie hiervan???

Gr. John

Rita

Re: Ik ben eruit

Ongelezen bericht door Rita »

Fijn dat je eruit bent voor jezelf. Voor de rest zijn er meerderen hier die dezelfde beslissing hebben genomen.

Geluk verder.

john

Re: Ik ben eruit

Ongelezen bericht door john »

Bedankt Rita,

Watvoor beslissing heb jij genomen??

Gr. John

Gesloten