LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik heb een vraag????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
john11
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jul 2004 12:15

Ik heb een vraag????

Ongelezen bericht door john11 »

Hallo

In mijn relatie wij woonden toen al jaren samen heb ik zonder dat mijn weederhelft ervan af wist in 2000 een wvd afgesloten,is in dec 2003 afgelopen heb betaald onder behoud van alle rechten.
In 2002 hebben we een samenlevenscontract afgesloten toen wist ik ook nog niet wat mij boven het hoofd stond te wachten tot het moment we een brief kregen van dexia.
Mijn weederhelft kwam er toen pas achter,<ik heb toen hard moeten vechten om haar niet kwijt te raken> kunnen we het nog terug draaien oftewel nietig verklaren???
En is er niet als je zoveel jaren samen bent je al word beschouwd als een gezin?
We kunnen het ook bewijzen hebben toen samen een huis gekocht.

Mijn dank is groot

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Ik heb een vraag????

Ongelezen bericht door Dubio »

Geen kans, je moest op het moment van afsluiten getrouwd of gerigistreerd partner zijn. Dat mensen nu gaan zeggen dat zelfs een samenlevingscontract voldoende is is weer apperte onzin. Wees blij dat je je eega nog hebt.
Er zijn genoeg mensen die daar een blauwtje in hebben gelopen, en nu met de Dexia-affaire alweer bij de afgewezenen horen.

Liz
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 aug 2003 22:53

Re: Ik heb een vraag????

Ongelezen bericht door Liz »

:?
Laatst gewijzigd door Liz op 28 aug 2004 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: Ik heb een vraag????

Ongelezen bericht door liar »

op welke wijze heb je een gereg. partnerschap??

Gast

Re: Ik heb een vraag????

Ongelezen bericht door Gast »

Als je voldoet aan een geregistreerd partnership en/of gehuwd bent op het moment dat je een contract afsloot dan maakt het niet uit of je in termijnen betaalde of in één keer een bedrag betaalde. Mits de partner natuurlijk niet heeft meegetekend.

bo39
Berichten: 197
Lid geworden op: 03 jul 2003 16:14

Re: Ik heb een vraag????

Ongelezen bericht door bo39 »

jan

het geld toch ook binnen 36 maanden dat je het contract
nietig verklaard.

Gast

Re: Ik heb een vraag????

Ongelezen bericht door Gast »

Dit bericht was niet helemaal correct.

OVER EEGALEASE
Wanneer wordt er vernietigd? Legio Lease geeft aan alle rechtsgangen te doorlopen. Loop ik dan niet klem met mijn verjaringstermijn?
Vernietiging kan plaatsvinden door het versturen van een vernietigingsbrief. Een concept daarvan wordt u ter beschikking gesteld onmiddellijk na uw aanmelding. U wordt verzocht deze brief onmiddellijk aangetekend te verzenden en een kopie daarvan per post aan de Stichting Eegalease toe te zenden (Postbus 13134, 2501 EC Den Haag).
Zolang de vernietigingsbrief binnen drie jaar nadat uw eega de overeenkomst heeft getekend wordt verstuurd, loopt u niet klem met uw verjaringstermijn.
<< terug
Laatst gewijzigd door Gast op 26 aug 2004 11:53, 2 keer totaal gewijzigd.

bo39
Berichten: 197
Lid geworden op: 03 jul 2003 16:14

Re: Ik heb een vraag????

Ongelezen bericht door bo39 »

oke dank je
:lol:

nvg bo39

Gast

Re: Ik heb een vraag????

Ongelezen bericht door Gast »

Tot je dienst :wink:

john11
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jul 2004 12:15

Re: Ik heb een vraag????

Ongelezen bericht door john11 »

Nou is het dan maar wachten wat de uitkomst is van SLV..
Hoop doet leven.

Bedankt voor de reactie allemaal

Ik groet U alle

Gesloten