Ik denkt te winnen maar heb nog geen idee
81% [ 13 ]
Ok de stemming op de vraag Hoe krijg ik mijn geld terug begint uit te lopen.
Daar moeten we eens dieper induiken.
Er is voldoende vertrouwen in de keuze We WINNEN.
Maar het probleem is wat is de procedure na, in eerste " aanleg"
Op moment dat de kantonrechter bepaald heeft dat haar vonnis bij voorraad van betekenis wordt, kan de procedure direct gestart worden om het door de bank met vermeend recht geinde geld terug te vorderen.
Indien geen advocaat is ingehuurd zal de partij die in het gelijk is gesteld opdracht moeten geven aan een deurwaarder.
Deze kan met in acht nemen van de daarvoor bepaalde termijn de betaling afdwingen.
Indien Dexia hieraan geen gevolg wenst te geven (omdat zij in hoger beroep gaan) blijft het zaak dat de claim eerst wordt afgehandeld.
Het hoger beroep kan wel maanden later zijn, het wachten daarop is niet in het belang van de gedupeerde en moet dus alle rechtmiddelen hanteren voor de schadeloosstelling.
Natuurlijk worden de twee stemmers die wel geld hebben ontvangen met nadruk uitgenodigd kort aan te geven hoe het in hun geval is gegaan.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
met vriendelijke groet
Joshua
(Voor de duidelijkheid Joshua heeft NIETS van doen met een ander eerder gebruikt alias geen Joost geen Paula geen Jantje Pietje of klaasje gewoon zoals al jaren Joshua).
zie site
http://dexiapuinhoop.blogspot.com/