| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] --- incassobureau! ---
-
Bakker
--- incassobureau! ---
Wat ik miste in de uitzending is het onderwerp 'incassobureau'! Vorige keer was dit nog een belangrijk punt, nu kennelijk niet meer~!?
Naar mijn mening is de kans groter dat er een incassobureau vordering legt op mijn spullen, dan dat Dexia mij voor de rechter daagt! Waarom heeft niemand het hier meer over?
Naar mijn mening is de kans groter dat er een incassobureau vordering legt op mijn spullen, dan dat Dexia mij voor de rechter daagt! Waarom heeft niemand het hier meer over?
-
JoopB
Re: --- incassobureau! ---
Kan geen beslag leggen, een incassobureau werkt alleen kosten verhogend en is vervelend qua werkmethode. Ze hebben geer gerechtelijke status.
Joop
Joop
-
Bakker
Goed, ik heb 'm gevonden; zegt dus nog niets over waarom de deurwaarder / incassobureau off-topic is!
-
rob v.d.
Wie verwijt je nu wat, Bakker? Voor mij is de topic overigens meer dan duidelijk.
-
Bakker
Ik verwijt niemand wat (behalve Legio natuurlijk!). Het enige dat ik me afvraag is of ik me ook nog zorgen moet maken voor de deurwaarder. Na het zien van de uitzending gisteren ben ik voornemens om voorlopig niet te betalen. Wil graag weten waar ik aan toe ben!
-
Jeroen
Bakker,
de incassobureaus kunnen beslag leggen op je goederen en op je salaris. Je baas is kan hier niks aan doen, want dit is wettelijk verplicht. Ik ga proberen een regeling te treffen met Dexia. Ik ben getipt door mensen van diezelfde incassobureaus dat ik 't best een regeling kan treffen. Ik wilde er eerst helemaal niet aan, maar anders leggen ze gewoon beslag op je salaris en heb je geen poot om op te staan. Pas na de rechtzaak kunnen we misschien wat meer doen.
Groetjes Jeroen.
de incassobureaus kunnen beslag leggen op je goederen en op je salaris. Je baas is kan hier niks aan doen, want dit is wettelijk verplicht. Ik ga proberen een regeling te treffen met Dexia. Ik ben getipt door mensen van diezelfde incassobureaus dat ik 't best een regeling kan treffen. Ik wilde er eerst helemaal niet aan, maar anders leggen ze gewoon beslag op je salaris en heb je geen poot om op te staan. Pas na de rechtzaak kunnen we misschien wat meer doen.
Groetjes Jeroen.
-
jeroen
Paula,
Ik had het natuurlijk ook liever anders gezien, maar gezien de omstandigheden kan ik niet anders. Wat ik in m'n vorige bericht stuurde gaat naar alle waarschijnlijkheid gebeuren. Je loon gaat ingehouden worden, en dan kan ik beter een regeling treffen waarbij ik weinig hoef te betalen per maand dan dat hun iets voor mij gaan 'regelen' Ik verzin 't ook niet.
Jeroen.
Ik had het natuurlijk ook liever anders gezien, maar gezien de omstandigheden kan ik niet anders. Wat ik in m'n vorige bericht stuurde gaat naar alle waarschijnlijkheid gebeuren. Je loon gaat ingehouden worden, en dan kan ik beter een regeling treffen waarbij ik weinig hoef te betalen per maand dan dat hun iets voor mij gaan 'regelen' Ik verzin 't ook niet.
Jeroen.
-
helena
Volgens mij kan een incassobureau geen beslag leggen op wat dan ook. Trouwens ik zorg wel dat ik dan niks meer "heb".
-
Fenna
Jeroen,
Je kletst uit je nek jongen. Incassobureau kan niets behalve extra kosten in rekening brengen.
Fenna
Je kletst uit je nek jongen. Incassobureau kan niets behalve extra kosten in rekening brengen.
Fenna
-
piet
De vereniging PAYBACK vraagt vriendelijk (EIST) van de politiek en de "aanbieders" : STOP incasso als depot leeg is en STOP betaling restschuld.
Daarna praten wij verder !!
Breda, 11 april, 1100 uur, centraal station, samen staan wij sterk.
Ik zie jullie daar !!
Groeten,
Piet
Daarna praten wij verder !!
Breda, 11 april, 1100 uur, centraal station, samen staan wij sterk.
Ik zie jullie daar !!
Groeten,
Piet
-
Rob
Jeroentje,
Ga gauw je Dexia collega's bang maken...hier werkt dat niet. We betalen NOOIT!!!!!!!!!!
Ga gauw je Dexia collega's bang maken...hier werkt dat niet. We betalen NOOIT!!!!!!!!!!
-
Paula
Jeroen, je hebt hetzelfde verhaal nu meerdere keren opgehangen hier. Ik geloof er geen barst van.
Klaploper.
Klaploper.
-
Bram
Paula,
Moet je nou gelijk iemand uit maken voor klaploper..?
Als je daadwerkelijk een dame bent gebruikt je toch niet dit soort taal. Overigens zie ik ook geen enkele aanleiding om iemand die er anders over denkt uit te schelden.
Respect voor ieders mening is een eerste vereiste om fatsoenlijk met elkaar in discussie te gaan.
vr.gr.
Bram (let there be peace)
Moet je nou gelijk iemand uit maken voor klaploper..?
Als je daadwerkelijk een dame bent gebruikt je toch niet dit soort taal. Overigens zie ik ook geen enkele aanleiding om iemand die er anders over denkt uit te schelden.
Respect voor ieders mening is een eerste vereiste om fatsoenlijk met elkaar in discussie te gaan.
vr.gr.
Bram (let there be peace)
-
Paula
Tuurlijk Bram.
Iemand die er anders over denkt, prima, maar iemand die loopt te @##$#@@# hier maak ik toch graag uit voor wat ik wil.
Weerzinwekkend vind ik dat.
Iemand die er anders over denkt, prima, maar iemand die loopt te @##$#@@# hier maak ik toch graag uit voor wat ik wil.
Weerzinwekkend vind ik dat.
-
minne
Ik zou graag van Jeroen willen weten in wat voor positie hij zit.
Bv alleenstaande, minderjarig, hoeveel contracten en restschuld
Bv alleenstaande, minderjarig, hoeveel contracten en restschuld
-
Paula
Bram, ik zal even een ordentelijke aanvulling geven op mijn eerdere bericht (ik heb vandaag een slecht humeur).
Er zijn ook berichten van mensen die zeggen: ik betaal toch maar, en leggen uit waarom. Die berichten, daar kom ik nóóit aan. Ieder zijn beslissing. Maar zij roepen niet op dat iedereen beter kan betalen.
En die, volgens mij uit de duim verzonnen aanvullingen over incassoburo's en vriendjes en inside informatie, vind ik ook nogal dubieus.
Weet wel dat er Dexia heel veel aan gelegen is om mensen wél te laten betalen en je volgt dit forum lang genoeg om te weten hoeveel curieuze berichten hier gepost worden.
Ik heb al vaker gezegd: onderschat banken nóóit. Hun belangen gaan ver boven ons bevattingsvermogen. Bovendien heeft Aegon hier ook interesse in: zij zullen waarschijnlijk de volgende zijn met een claim aan hun broek. Ook die zitten niet stil.
Als je niet uitkijkt is het een, zo mogelijk, nog ongelijkere strijd. Dus ik duw terug waar ik denk dat er teruggeduwd moet worden en ik ga daarin op mijn gevoel en indruk af.
(Dit is wat genuanceerder. Het duurt even bij mij, maar daar is ie dan.)
Er zijn ook berichten van mensen die zeggen: ik betaal toch maar, en leggen uit waarom. Die berichten, daar kom ik nóóit aan. Ieder zijn beslissing. Maar zij roepen niet op dat iedereen beter kan betalen.
En die, volgens mij uit de duim verzonnen aanvullingen over incassoburo's en vriendjes en inside informatie, vind ik ook nogal dubieus.
Weet wel dat er Dexia heel veel aan gelegen is om mensen wél te laten betalen en je volgt dit forum lang genoeg om te weten hoeveel curieuze berichten hier gepost worden.
Ik heb al vaker gezegd: onderschat banken nóóit. Hun belangen gaan ver boven ons bevattingsvermogen. Bovendien heeft Aegon hier ook interesse in: zij zullen waarschijnlijk de volgende zijn met een claim aan hun broek. Ook die zitten niet stil.
Als je niet uitkijkt is het een, zo mogelijk, nog ongelijkere strijd. Dus ik duw terug waar ik denk dat er teruggeduwd moet worden en ik ga daarin op mijn gevoel en indruk af.
(Dit is wat genuanceerder. Het duurt even bij mij, maar daar is ie dan.)
-
Rob
JEROEN WAS GETIPT!! DOOR INCASSOBURO..HAHAHAHAHAHAAHHHHHHHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHA......HEEL ERG GELOOFWAARDIG ZEG...NOU IK BEN NU ECHT BANG HOOR...IK GA METEEN HET DEXIA AANBOD INVULLEN!