LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Informatie vooraf ? Ho maar !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
M.C.J.B. Uijl

Informatie vooraf ? Ho maar !

Ongelezen bericht door M.C.J.B. Uijl »

Zo en nu de waarheid. Die misleiders, want anders kan ik ze niet noemen, zonden mijn toentertijd werkloze dochter een brief over de zgn. Winstverdriedubbelaar. Het woord zegt het overigens al: winst !! Deze brief nam ik over, er was verder geen informatie bij. Die heb ik verder ook nooit ontvangen. Alleen een kopie van een briefje van en of ander accountantskantoor, dat het wel goed zat. Ook ik ben er ingestapt, gelukkigerwijs voor het minimumbedrag. Ik heb het contractje nog eens goed nagelezen. Nergens staat iets over verliezen, momenten van aankoop enz. althans heel duidelijk. Misleiding, of course, alleen maar om zo veel mogelijk geld binnen te halen. Waanzinnig is het aankopen van effecten of zoiets in het tweede jaar, tegen de koers uit het eerste jaar, een koers die veel hoger was. En dat gaat zich in het derde jaar herhalen. Verliezen, die meteen op het moment van aankoop dus ontstaan. Verliezen, die nooit of te nimmer meer in te lopen zijn. En ik verzeker u, dat de heren in deze situatie zelf inkopen tegen de dagkoers. Niemand bij hun kan het tegendeel bewijzen. Wil het misschien wel niet eens. Zo pakken zij hun winst van argeloze burgers. Begrijp me goed: het begint dus al bij de naam van het handeltje: Winstverdriedubbelaar. Als je ook verlies kan lijden, hoezo de naam met Winst.
Ik heb hen gebeld met het contract in de hand. Men verwees naar een punt in het contract, dat er niet in stond. Het contract bevatte een punt 1, 2, 3 en 4, dan 6, dan 8, dan weer 6, dan 9, dan 10 en dan weer 9. Sorry, fout van de computer. We bellen u terug. Nog wacht ik op het telefoontje. Dus ook al geen deugdelijk contract. Nee het rammelt aan veel, zo niet alle kanten en zij willen en kunnen ook niet bewijzen, dat de aanschaf voor te leveren effecten in 2001 en 2002 en 2003 reeds in 2000 heeft plaatsgevonden.
Ook ik kreeg de brief over de Radaroproep. Ik heb niet eens geklaagd, maar werd daardoor wakker. En heb nu wel geprotesteerd en de brief van Radar verzonden. Ik hoop, dat ze bij Legio (labouchere) flink op hun donder krijgen, want ze maken met hun oplichtingspraktijken vele argeloze mensen kapot.

ida

Re: Informatie vooraf ? Ho maar !

Ongelezen bericht door ida »

nou zie ik het ook het contract bevat geen punten5.6.7.heel raar alleen 1.2.3.4 en dan ineens8.9.10.weer terug naar 8 11.12.en weer 11
ook ik heb vandaag gebeld hoe ze mijn minderjarige dochter hebben kunnen laten instappen, men zei dat de wet pas in 2002 in werking was getreden en dat ze er zelf in was gestapt, ja zei ik dat is waar maar jullie moeten toetsen en kijken of ze uberhaupt kan voldoen aan de lening , legio zei toen dat hebben we getoetst, ik zei dat kan niet want ze zullen nooit een meisje van 17 een lening geven die geen inkomen heeft en dat hebben jullie wel gedaan met als gevolg dat ze dik in de min staat.
schrijft u maar een brief zei de man toen en dat doe ik dus alsnog.

m. santegoets

Ongelezen bericht door m. santegoets »

Heer Uijl en Ida

beiden bedankt voor uw inbreng
Wij horen graag als u HET telefoontje over dat kontrakt krijgt

groet
Revo

JvdH

Ongelezen bericht door JvdH »

Heeft iedereen die brief vandaag ontvangen? Want ik heb namelijk niets ontvangen.

Gesloten