LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] inkomenstoets

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
p.v.brakel

inkomenstoets

Ongelezen bericht door p.v.brakel »

hallo allemaal.

jullie weten wat de bkr is (in tiel)neem ik aan
let op! als jullie een lening aanvragen wordt deze getoetst bij het bkr,heeft u een lening lopen dan kunt u misschien toch lenen,maar... heeft u een kleine lening lopen of u bent uitkeringstrekker krijgt u nergens geld geleend zonder inkomens toets! welnu dit bewijs is m.i voldoende voor de stichting lease verlies om e.e.a te controleren want wat doet een geld verstrekker... juist inkomens toets ! heeft legio dat gedaan? nee dus
elke jurist kan hiermee dexia onderuit halen.nl de rechter zal dan uitspreken niet zorgvuldig omgegaan met client ziin belangen en de vordering uitspreken .ik weet uit ervaring dat wao,ers ww,ers en bijstandgerechtigden ook bij legio een of meer! contracten hebben afgesloten met geleend geld van familie of vrienden!
gaarne reactie van dhr schonewille! ben lid van st lease verlies

janine

Re: inkomenstoets

Ongelezen bericht door janine »

Dan is dat bij ons zeker niet gebeurt want wij hadden de nodige leningen al lopen ivm auto en nog een extra hypotheek op het huis. Voel me goed genaaid door de persoon en als ik die afschrijving weer zie van 45 euro denk gewoon ****. Zit hier wel met 2 kinderen. Ziet er naar uit dat er een mooi restant bedrag over blijft. Zulke dingen gaan wel aan je vreten, en dit lijkt me niet prettig aan het eind nog een mooi bedrag over te houden om aan HUN te betalen. Want wat krijg je er eingelijk voor ?? NIKS NADA. je betaald en krijgt er niks voor terug. Ja een paar aandelen die snot waard zijn omdat ze te duur zijn ingekocht. mijn ahaatjes moeten nogal stijgen wil ik de centen er uit krijgen die er in al die jaren ingepompt wordt.

p.v.brakel

janine,je zegt het zelf al !! inderdaad legio heeft m.i express niet getoetst bij het bkr!!

zie mijn nieuw onderwerp: nieuwe lening$$$

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Neen. Elke financier is wettelijk verplicht te toetsen bij het BKR. Maar de wet schrijft nergens voor dat je een inkomenstoets moet doen.

Dennis

p.v.brakel

ja dennis dat is wel zo,maar probeer maar eens een lening te sluiten bij een bank er wordt ALTIJD gevraagd naar inkomen.

2e er is ook nog zoiets als een zorgplicht ,nou dat heeft
dexia(legio) bij pr alle mensen verzaakt!
daar heeft dus dhr nijssen(dir legio) in zijn brief over gesproken maar legio heeft het wel nagelaten!

Gesloten