LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

is het verhaal van anoniem belangrijk voor ons

ja, ik vindt van wel
18
75%
nee, ik vindt het waardeloos en verdoe mijn tijd
6
25%
 
Totaal aantal stemmen: 24

john uit goirle
Berichten: 128
Lid geworden op: 04 feb 2004 23:46

is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door john uit goirle »

hierbij een verzoek aan iedereen die wel intresse heeft om buiten dit forum een groep mail te starten via hotmail of zo met lui die wel intresse hebben in deze stof en er ook serieus mee kunnen omgaan zonder te belediggen enz

anoniem kan dan zijn verhaal doen door de groep te mailen.
het enige wat wij moeten doen is dan een naam@ hotmail op deze site te plaatsen waaruit anoniem kan sellecteren

gaat deze persoon buiten zijn boekje dan verdwijnt hij in de ongewenste mailbox en uit de CC lijst

john uit goirle
Berichten: 128
Lid geworden op: 04 feb 2004 23:46

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door john uit goirle »

http://www.beursklacht.nl/

hierbij kun je je opgeven voor een gratis nieuwsbrief en ook klacht van de maand leaseproducten.

Gast

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien is het een 1- dagsvlieg maar geen domme mevrouw/meneer en die wel weet waar Abraham de mosterd vandaan haalt. 8)

Michiel Luidens

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Geplaatst op 17 Sep 2004 00:40 door anoniem1
Waarom gaan jullie in discussie met iemand waarvan ik vermoed dat hij de Nederlandsche taal niet goed genoeg beheerst om voor wie dan ook een sluitend betoog te houden?

Croosjes, en dat is ook de enige en laatste keer dat ik me in deze discussie meldt, zet een advertentie in eenn landelijk dagblad.

Een vereniging die zegt goed voorbereid te zijn en een goede kans van slagen te hebben, heeft dit gedoe om stuivers niet nodig, maar werkt no cure-no pay.

Bespreek de rest op een plek waar de zon nimmer schijnt....

Begrijpt dan niemand waar het potje staat ?

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Willems »

Mensen :OGEN OPEN EN ALTIJD ALERT OP DIT FORUM!!!

Samen met Marco Banco opereert Anoniem als TROJAANSE paarden om, wanneer het nodig is, de algemene opinie te beïnvloeden met suggestief vaag "gelal".
Nu dat de procedure m.b.t. de verdachte aankoop aandelen door Legio achter de rug is, verdwijnen ze, maar zullen weer verschijnen zodra er weer een gerechterlijke beslissing moet vallen.

MENSEN, RECHTERS EN ALLE BELANGHEBBENDEN WEES ALERT!!!!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

Willems, het is spijtig dat je zo reageert. Zelfs al zou achteraf blijken dat jij gelijk hebt, dan nog is het toch voor iedereen interessant om ook van de argumenten van de tegenpartij kennis te nemen?
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Anoniem's berichten zijn gesteld in goed en begrijpelijk Nederlands en eveneens goed leesbaar voor leken.

Michiel Luidens

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Maarten geeft desgevraagd uitleg over materie die voor de meesten van ons te moeilijk is. Ik verdenk hem niet van winstbejag.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Willems »

Impact,

Ik zei: "ALERT ZIJN" Jij maakt wat anders van! En dàt herhaal ik nogmaals, juist omdat deze heren het voorrecht genieten om aan anderen uit te leggen!!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

Inderdaad, Willems, je hebt gelijk. Mijn excuses daarvoor.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Willems »

Impact,

Excuses, waarvoor wij zijn met ons allen maar het voetvolk!

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Geachte lezers,


Ik ben niet verdwenen of weggepest, hoe jammer sommigen dit ook zouden vinden.

Nee, ik ben geen "Trojaans paard" of een andere mythologische verschijning die zijn gedaante wil verbergen (er schijnt een grond van authenticiteit in de verhalen over Homerus reizen te zitten).

Nee, ik ben geen ex-werknemer van Labouchere-Dexia en ik draag ze geen warmer hart toe dan andere firma's in deze branche.

De enige reden dat ik me wat op de achtergrond heb gehouden is om te kijken waar de discussies in zouden verzanden.

Ik moet zeggen, er is weinig veranderd. Nog steeds zit men op deze forums elkaar te vertellen wat ze niet goed doen, terwijl jullie hier allemaal zijn omdat jullie iets niet goed gedaan hebben.

De vergelijking met een boefje in het huis van bewaring die een ander verteld hoe je moet inbreken, terwijl hijzelf net op heterdaad betrapt is kan mij en anderen niet ontgaan.

Gaarne wat meer creativiteit en constructiviteit.

Ik blijf alles (bijna alles) met belangstelling volgen en zal ook, desgewenst reageren.

Blijf scherp.....

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door santygo »

DUIMpje!!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Willems »

Anoniem1

U zegt geen Trojaans paard te zijn en U zal bijna alles blijven volgen. Wat hier op dit forum geldt en zin heeft is, openlijke bijdragen, waaraan gedupeerden expliciet iets aan hebben om voorts te blijven strijden en het recht m.b.t. hun problemen te doen zegevieren.
M.a.w. creativiteit en constructiviteit wordt dan ook van U verwacht en niet andersom: het weghalen of weg graaien hier, past niet. In dergelijke gevallen heeft een aanwezigheid op dit forum geen enkele zin!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Idaho »

Volgens mij staat het anoniem vrij om te reageren, als hij de boel wil volgen is dat ook goed.
Iedere bijdrage, hoe klein ook, is welkom.
Zelf volg ik ook zo´n beetje alles en kan inhoudelijk maar weinig inbrengen simpel weg omdat ik er weinig verstand van heb, maar dat zal mij niet verhinderen om af en toe eens een posting te plaatsen heer Willems.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Idaho »

Volgens mij staat het anoniem vrij om te reageren, als hij de boel wil volgen is dat ook goed.
Iedere bijdrage, hoe klein ook, is welkom.
Zelf volg ik ook zo´n beetje alles en kan inhoudelijk maar weinig inbrengen simpel weg omdat ik er weinig verstand van heb, maar dat zal mij niet verhinderen om af en toe eens een posting te plaatsen heer Willems.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Willems »

Idaho,
U leest niet, wat er staat!
Er staat wat zin heeft : en niét wat mag of niet mag. Dat U niet in staat ben om bij te dragen, PRIMA, maar dan is het ook uw probleem; een ander zal wel weer zo goed zijn om voor u bij te dragen, opdat u welkom zijt op het forum!!!

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Ik begrijp iets niet,

Het enige dat ik tot nu toe gedaan heb is mijn kennis en visie te delen met jullie. Ik heb dit gedaan met de tot mij beschikking staande creativiteit en constuctiviteit. Over zaken waar ik geen of weinig verstand van heb (of had) heb ik een poging gedaan om daar vanuit mijn perspectief een mening te geven.

Ik heb op geen enkele manier geprobeerd om informatie te "kapen" of "weg te halen". Ik zou daar ook geen enkel baat bij hebben omdat ik aan geen van de hierbij betrokken partijen verbonden ben.

Uzelf kunt doen met de informatie wat u wilt, ik weet dat de gegeven info juist en correct is. Om mijn info en die van anderen (Banco) als subjectief, onnodig en doelmatig te bestempelen omdat iemand de materie niet of niet geheel begrijpt, is datgene wat totaal onnodig is op dit forum. Een ieder zou zich daarvan moeten disculperen.

Als er over een onderwerp iets wordt gezegd of bediscussieerd en het is moeilijk te volgen waarom en waar het over gaat, vraag er dan gewoon naar. Dat is wat ik bedoel met constructief zijn.

Duidelijker kan ik het niet omschrijven.

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Ik begrijp iets niet,

Het enige dat ik tot nu toe gedaan heb is mijn kennis en visie te delen met jullie. Ik heb dit gedaan met de tot mij beschikking staande creativiteit en constuctiviteit. Over zaken waar ik geen of weinig verstand van heb (of had) heb ik een poging gedaan om daar vanuit mijn perspectief een mening te geven.

Ik heb op geen enkele manier geprobeerd om informatie te "kapen" of "weg te halen". Ik zou daar ook geen enkel baat bij hebben omdat ik aan geen van de hierbij betrokken partijen verbonden ben.

Uzelf kunt doen met de informatie wat u wilt, ik weet dat de gegeven info juist en correct is. Om mijn info en die van anderen (Banco) als subjectief, onnodig en doelmatig te bestempelen omdat iemand de materie niet of niet geheel begrijpt, is datgene wat totaal onnodig is op dit forum. Een ieder zou zich daarvan moeten disculperen.

Als er over een onderwerp iets wordt gezegd of bediscussieerd en het is moeilijk te volgen waarom en waar het over gaat, vraag er dan gewoon naar. Dat is wat ik bedoel met constructief zijn.

Duidelijker kan ik het niet omschrijven.

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Ik begrijp iets niet,

Het enige dat ik tot nu toe gedaan heb is mijn kennis en visie te delen met jullie. Ik heb dit gedaan met de tot mij beschikking staande creativiteit en constuctiviteit. Over zaken waar ik geen of weinig verstand van heb (of had) heb ik een poging gedaan om daar vanuit mijn perspectief een mening te geven.

Ik heb op geen enkele manier geprobeerd om informatie te "kapen" of "weg te halen". Ik zou daar ook geen enkel baat bij hebben omdat ik aan geen van de hierbij betrokken partijen verbonden ben.

Uzelf kunt doen met de informatie wat u wilt, ik weet dat de gegeven info juist en correct is. Om mijn info en die van anderen (Banco) als subjectief, onnodig en doelmatig te bestempelen omdat iemand de materie niet of niet geheel begrijpt, is datgene wat totaal onnodig is op dit forum. Een ieder zou zich daarvan moeten disculperen.

Als er over een onderwerp iets wordt gezegd of bediscussieerd en het is moeilijk te volgen waarom en waar het over gaat, vraag er dan gewoon naar. Dat is wat ik bedoel met constructief zijn.

Duidelijker kan ik het niet omschrijven.

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

En ik krijg rare meldingen als ik een bericht wil posten vanuit hier. Ben ik hierin alleen, of krijgt iemand vanuit NL deze ook....

Gesloten