LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is er iemand met positief nieuws?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door Harry »

Beste magier, je zegt dat je hoog opgeleid bent maar je berichten zitten vol gramatica en taalfouten ik vind het een *** verhaal.

groetjes Harry

C. Lindeboom
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:57

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door C. Lindeboom »

Geplaatst op 08 Apr 2004 19:56 door C. Lindeboom


--------------------------------------------------------------------------------

Er zijn Palmpasenbomen in de aanbieding informeer eens bij uw tuincentrum.

Iedereen een fijne vrede op aarde en op dit forum gewenst.

Cees

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door Harry »

Ja Cees waar gehakt wordt vallen spaanders, dat kun je met een paar olijventakjes niet wegpoetsen, vrolijk pasen.

groetjes Harry

De magier
Berichten: 35
Lid geworden op: 01 apr 2004 09:33

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door De magier »

Hallo Harri,

Ik zal niet ontkennen dat er fouten inzitten, ik typ vrij snel, en lees het verder niet door. Ik ben wel erg blij met jouw bijdragen, want ik denk dat de gedupeerden met JOUW bijdragen wel zijn geholpen. Ik citeer:

"Yes, zo hoort het captain actie, je moet die gasten op de huid blijven ztten, stilstaand water wordt brak, en van brak water wordt je ziek".

"Voor de liefhebbers nog een woordraadsel: een woord met 11 x a erin ?
raalemazrevraahmaahcssaahsaap doei welterusten !!!! "

"UP ! Voor het avondpubliek "

en... "Heb je ook namen Sonja zodat we het kunnen controleren ? "



Ja, dat zijn pas constructieve bijdragen... Verder weet ik niet waarom je zo cynisch opstelt (jalouzie?), daar heeft niemand wat aan. Je vroeg om bewijs, dat heb je gekregen, dus wat wil je nog meer?

Verder wens ik je succes met jouw aanpak,

Groet, De Magier

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door Harry »

Een beetje humor moet kunnen tussendoor, een goede verstaander leest wel tussen de regels door. Elke informatie is welkom, als het maar waar is. Vanuit deze kant nog niks vernomen van dexia of ggn zo gauw mijn restschuld wordt kwijtgescholden zal ik dat direct melden hier op het forum. Dexia aanpakken zonder advocaat lijkt onmogelijk maar in deze strijd is alles mogelijk, de sterkste ( HET KAPITAAL )wint niet altijd.

groetjes harry

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Harry,

Tot nu toe zijn er weinig zaken opgelost middels schikkingen, dit wil niet zeggen dat naar de toekomst toe dit niet zal gebeuren/ veranderen. Nu ook blijkt dat Dexia in een aantal (specifieke) zaken veroordeeld is in de kosten, zullen ook zij in bepaalde gevallen naar de toekomst toe eerder kiezen voor schikkingen dan rechtszaken.
Ook Dexia kost rechtszaken enorm veel geld.

Voor mensen die op juridisch gebied nergens anders terecht kunnen, dan alleen bij een (dure) advocaat raad ik aan eens contact op te nemen met mij,

Dan kunnen we in goed overleg bekijken welke mogelijkheden er zijn voor te komen tot een (“minnelijke”) oplossing.

e-mail: [email protected]

m.v.g. justice man 007

De magier
Berichten: 35
Lid geworden op: 01 apr 2004 09:33

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door De magier »

Ok, we zitten op 1 lijn (en dat is nog steeds het aanpakken van Dexia!). Succes met je aanpak (en dat meen ik!).

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Bedankt voor je steun Magier!

m.v.g. justice man 007

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door Harry »

Indien nodig neem ik wel contact met je op 007, ik wacht eerst maar eens af welke stappen dexia gaat ondernemen tegen mij. Om bij voorbaat al een advocaat te raadplegen is mijns inzien een schot voor de boeg, laat dexia maar eerst aan de rechter uitleggen waarom ze geen aandacht aan de zorgplicht hebben besteed daarna ben ik aan de beurt. Er zijn ook andere wegen buiten de rechtbank om.

groetjes Harry

De magier
Berichten: 35
Lid geworden op: 01 apr 2004 09:33

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door De magier »

Waarom ik nog op het forum zit??
Sommige dingen vergeet je nooit meer (zoals de omhaal van Van Basten, 11 september enz.), en wat ik ook nooit meer zal vergeten is het beeld van mijn moeder in tranen, kilo's afgevallen gebogen over het Dexia dossier... ze had het dus jarenlang voor mij verzwegen (toch de moederlijke trots, he...). Tot het moment dat ze dacht dat ze haar huis moest verkopen... pas toen speelde ze open kaart.

Met dat beeld op m'n netvlies wou ik anderen helpen, en sowieso kennis delen. Ik dacht dat daar het forum voor bedoeld was. Maar ja, ik heb meer het idee dat ik me tegenover de Spaanse Inquisitie heb moeten verantwoorden. Dus de lol is er snel af, en daarom zwaait 'De Magier' af, en ga ik mijn vrije uurtjes aan leukere dingen besteden.

Iedereen succes.

Groet,
De Magier

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Magier je hebt het GOED opgelost voor je moeder.
Ik heb altijd gezegd: iedereen moet doen wat voor hem of haar het beste is.

Dat dit in de ogen van anderen niet het beste is, maakt niets uit.
Ik strijdt ook door, samen met Pay-back en de advocaat, maar kan me voorstellen dat onze senioren daar de tijd en energie niet in willen en kunnen steken als ze zo'n aanbod krijgen.

Fijne Paasdagen!

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door Sonja »

ik krijg binnenkort mijn inleggeld terug en geen restschuld.

En dit weekend ga ik pasen vieren.

1 EI IS GEEN EI,

2 EI IS EEN HALF EI

3 EI IS EEN PAAS-EI !!!!


EI EI....

sonja.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: is er iemand met positief nieuws?

Ongelezen bericht door JH »

EI EI....

sonja

en maar wachten tot 12 mei he sonja :lol:

Gesloten