Hallo allen,
Dankzij een bericht op internet heb ik deze site vandaag ontdekt. Ik ben blij met dit forum, maar ik zie 269 pagina's aan threads, dat is wat veel om even te scannen.
Ook ik ben slachtoffer van Dexia (Labouchere). Om te sparen voor een toekomstige studie voor mijn dochter heb ik in 1999 een product gekocht via een intermediair. Ook ik heb de eerste 3 jaar vooruit betaald, met het vooruitzicht dat de rentebetalingen in de periode 3-10 jaar niet nodig zijn als het rendement de eerste drie jaar een minimumgrens zou overschrijden. Helaas is dat niet gelukt en betaal ik nu maandelijks 70 euro terwijl het verlies pakweg 2000 euro bedraagt.
Nu is de intermediair in 2001 gestopt. Het bedrijf bestaat niet meer en de twee companen zijn verdwenen. Dat maakt dat ik nu 'alleen' sta tegenover Dexia. Ik heb me aangemeld bij stichting leaseverlies, maar het ziet ernaar uit dat dat traject nog lang gaat duren.
Wat is jullie advies?
Groet, Hanss
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jullie advies
Re: Jullie advies
geduld en veel lezen en dan zien wat je verder allemaal kunt doen, kan je geen advies geven daar dit voor iedereen persoonsgebonden is.
hallo hanss
Weet je de naam nog van dat produkt?
Voor het geval dat het Profit Effekt heet, kun je even via Zoeken en onderwerp (Profit Effekt) kijken wat er al over geschreven is.
Misschien kunnen we met meerdere mensen iets zien te regelen.
Sterkte en laat via dit forum nog even weten welk produkt het was.
Weet je de naam nog van dat produkt?
Voor het geval dat het Profit Effekt heet, kun je even via Zoeken en onderwerp (Profit Effekt) kijken wat er al over geschreven is.
Misschien kunnen we met meerdere mensen iets zien te regelen.
Sterkte en laat via dit forum nog even weten welk produkt het was.
Hallo hvde
Het betreft inderdaad profit effect. Ik zal de berichten eens lezen over dit product.
Groet,
Hans
Het betreft inderdaad profit effect. Ik zal de berichten eens lezen over dit product.
Groet,
Hans