| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] jullie eiland allemaal!!!!!!
-
Ron uit Den Haag
jullie eiland allemaal!!!!!!
Yvette, Karin, Luc, Up en verder iedereen die zich aangesproken voelt, als je alleen maar ruzie loopt te maken op dit forum dan dien je een verkeerd doel en vraag ik vriendelijk om lekker naar je eiland op te pleuren.
Inderdaad zeg ik het wat platvloers....maar mijn vraag is duidelijk.
We zitten hier met z'n allen met een probleem waar we door juist samen te zijn sterker van moeten worden.
Door op deze verkeerde manier met elkaar te communiceren lacht dexia zich de pleuris.
Het moge duidelijk zijn, er zitten mensen van dexia op dit forum die de boel proberen op te hitsen.
Wie dat zijn???? Ik weet het niet.
Maar reageer er niet op want dat is hun bedoeling.
Groet, Ron.
Inderdaad zeg ik het wat platvloers....maar mijn vraag is duidelijk.
We zitten hier met z'n allen met een probleem waar we door juist samen te zijn sterker van moeten worden.
Door op deze verkeerde manier met elkaar te communiceren lacht dexia zich de pleuris.
Het moge duidelijk zijn, er zitten mensen van dexia op dit forum die de boel proberen op te hitsen.
Wie dat zijn???? Ik weet het niet.
Maar reageer er niet op want dat is hun bedoeling.
Groet, Ron.
-
Albert
Re: jullie eiland allemaal!!!!!!
Waarom Luc is een goede vriend van me . Pas op.
Albert
Albert
-
PLUKKER
Lekkere schijnheiltjes van me!
Hm, ik hou van jullie; kom hier voor een knuffel...!
PLUKKER
Hm, ik hou van jullie; kom hier voor een knuffel...!
PLUKKER
-
Albert
Plukker hou toch op man/vrouw. Anders gaat de Tros het IP nummer even blokkeren. Karin en Luc schrijven positief met een beetje humor.Dus Ron de zaak wel op de juiste waarde inschatten. Ook door zo'n reactie verjaag je mensen van het forum die totaal niet hatelijk zijn. Kijk naar Karin. Graag niet zo snel een oordeel vellen. Overigens goed bedoelt.
Albert.
Albert.
-
XXX
Zeg Ron uit Den Haag, ga jij je mond eens spoelen met heeeeeeel veel zeep. Dit soort taal hoort dus echt niet thuis op dit forum.
Bekijk het leven van de zonnige kant: ADO is gepromoveerd naar de eredivisie.... wat wil je nog meer?!!
Bekijk het leven van de zonnige kant: ADO is gepromoveerd naar de eredivisie.... wat wil je nog meer?!!
-
Ron uit Den Haag
Ik heb er al heel lang spijt van, heb me totaal niet gerealiseerd wat ik teweeg heb gebracht, en heb me mond allang gespoeld met zeep.
En jaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaa Ado wordt vrijdag kampioen.
En daar kan zelfs dexia niks tegen doen.
Sorry nogmaals.
Groet, Ron en wie weet tot morgen.
En jaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaa Ado wordt vrijdag kampioen.
En daar kan zelfs dexia niks tegen doen.
Sorry nogmaals.
Groet, Ron en wie weet tot morgen.