LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Juridische onkunde
-
Re: Juridische onkunde
Michiel, weer tegen jezelf aan het praten ventje?
Dat zal ook wel een vergissing zijn. Of komt het van het werkwoord "dullen"?de Tros ... dult
Beste Jan,
Onder deze vijandige sfeer heeft het geen zin op jouw vraag in te gaan.Mensen zoals, Hollander,Kwast, Luidens, hebben niets anders te doen dan op loer zitten om alles te bevuilen en af te breken. Dit doet mijn denken aan een *h*o*e*re*n*k*ind*eren theorie, dat deze kinderen alleen de grootste voldoening hadden wanneer ze zaken konden bevuilen en stukmaken. Zelf met iets constructief komen, lag niet in hun natuur en wanneer dit toch toevallig gebeurde raakte zij in een onbedaarde woede. Bij gebrek aan originaliteit kunnen ze wel als een lorre nabootsen!
Onder deze omstandigheden, geloof ik niet dat het nuttig is jou van antwoord te dienen hoewel dit een zeer interessant stuk is: Verzoek om gedeeltelijke vrijstelling of teruggaaf van Nederlandse "Dividendbelasting"
echter in België spreekt men inderdaad van "roerende voorheffing" wat inhoud zowel dividend belasting als koerswinst wat betekent "rendement" Het onlogisch is dat Nederland geen koerswinst belasting kent, maar België gooit alles onder roerende voorheffiing. Begin nu rendement te splitsen in dividend en koerswinst!
Best Jan tot hier toe. Voordat de h*o*e*r*e*n*kinderen beginnen met hun vervuiling zeg ik saluut. Ik heb mijn maag vol van Luidens, Kwast en Hollander, geen van die drie is in staat een redenatie op te bouwen maar wel afbreken, maar Tros accepteert dit dus we moeten leren leven met dergelijke uitschot!
Onder deze vijandige sfeer heeft het geen zin op jouw vraag in te gaan.Mensen zoals, Hollander,Kwast, Luidens, hebben niets anders te doen dan op loer zitten om alles te bevuilen en af te breken. Dit doet mijn denken aan een *h*o*e*re*n*k*ind*eren theorie, dat deze kinderen alleen de grootste voldoening hadden wanneer ze zaken konden bevuilen en stukmaken. Zelf met iets constructief komen, lag niet in hun natuur en wanneer dit toch toevallig gebeurde raakte zij in een onbedaarde woede. Bij gebrek aan originaliteit kunnen ze wel als een lorre nabootsen!
Onder deze omstandigheden, geloof ik niet dat het nuttig is jou van antwoord te dienen hoewel dit een zeer interessant stuk is: Verzoek om gedeeltelijke vrijstelling of teruggaaf van Nederlandse "Dividendbelasting"
echter in België spreekt men inderdaad van "roerende voorheffing" wat inhoud zowel dividend belasting als koerswinst wat betekent "rendement" Het onlogisch is dat Nederland geen koerswinst belasting kent, maar België gooit alles onder roerende voorheffiing. Begin nu rendement te splitsen in dividend en koerswinst!
Best Jan tot hier toe. Voordat de h*o*e*r*e*n*kinderen beginnen met hun vervuiling zeg ik saluut. Ik heb mijn maag vol van Luidens, Kwast en Hollander, geen van die drie is in staat een redenatie op te bouwen maar wel afbreken, maar Tros accepteert dit dus we moeten leren leven met dergelijke uitschot!
Laatst gewijzigd door Willems op 10 aug 2004 19:29, 3 keer totaal gewijzigd.
Dit zelfde is natuurlijk van toepassing voor bepaalde schrijvers van dit topic.Geplaatst op 10 Aug 2004 19:14 door Jan Janssen
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Ga op geen enkel aanbod in van deze dexia honden.
Sleep ze voor de rechter en slacht ze af.
Bruneel moeten ze ophangen aan de hoogste boom die er bestaat.
Besef je wel dat Dexia je met zo'n tekst kan aanklagen en dat je daar dan een hoop moeilijkheden mee kan krijgen.
Ik vind dat de redactie zulke schrijvers tegen zichzelf moet beschermen om problemen te voorkomen.
Elke fatsoensnorm ontbreekt hier.
Ik zei toch dat Willems niet anders kan dat maar weer beginnen te schelden?h*oerenkind*eren theorie
Voordat de ******kinderen beginnen met hun vervuiling
we moeten leren leven met dergelijke uitschot!
Maar Tros accepteert dit dus we moeten leren leven met Willems
de grenzen van fatsoen worden door willems reeds lang overschreden. Het is een wonder dat de Tros willems nog tolereert op dit forum met zijn discrimirende uitspraken. De Tros als grootste familie van nederland hoe diep kan een omroep zinken
Zeer interesante topic. Bedankt voor de zinnige bijdrage. Hier kunnen we wat mee. Toppie.
Wanneer mensen zoals ik wil komen met een discussie op pijl, wat doen lui als Luidens, Kwast, Hollander en JH, de zaak ondermijnen. En wanneer je reageert dan eisen ze respect en fatsoen. Maar dat zij zelf de bron zijn van deze ellende zijn ze er niet eens van bewust . Ik zeg altijd mijn adres is bekend als Tros wil verdwijn ik voor altijd en laat géén traan achter!!
Wie zegt dat op dit forum een ernstig gesprek of dicussie mogelijk is is een leugenaar!!!
Wie zegt dat op dit forum een ernstig gesprek of dicussie mogelijk is is een leugenaar!!!
Wat verwacht je JH op een forum waar de vraatzuchtige zwijnen vechten rond een lege trog. Er zijn ook mensen die om reden van fatsoen NIET de fiscus getild hebben, denk daar maar eens over na.
Hoera ga zo door hier kunnen we wat mee intelectuelen. Ik als simpele ziel kan hier een hoop van opsteken. Ga door.
de grenzen van fatsoen zijn door de dexia honden al lang geleden overschreden.
Indien een fiscus zich getild voelt, hebben zij geen straathonden nodig om opnemen voor hen. Iets anders dat wanneer straathonden last hebben van hersen diaree : wat door hun hoofd komen is waarheid. Laat de fiskus voorzich zelf op komen en jij behoort je te gedragen kan je het niet donder dan op!!!
-
oudjes van 80 contracten aansmeren en dan nu ook nog hun laatste centjes afp ikken daar kan ik totaal geen fatsoen in ontdekken, integendeel!
Laatst gewijzigd door JH op 10 aug 2004 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ikwaseenbeetjedom,
Waar blijven nu de grote smoelen de h*o*e*r*e*n*k*i*n*d*e*r*e*n*
Zij zijn puur door Dexia gestuurd om de boel te saboteren maar we zullen ze in de gaten houden en telkens weer "lik op stuk" bezorgen. Speel de Tros samen met hen dan zullen we samen deze grote smoelen telkens weer moeten snoeren.
Waar blijven nu de grote smoelen de h*o*e*r*e*n*k*i*n*d*e*r*e*n*
Zij zijn puur door Dexia gestuurd om de boel te saboteren maar we zullen ze in de gaten houden en telkens weer "lik op stuk" bezorgen. Speel de Tros samen met hen dan zullen we samen deze grote smoelen telkens weer moeten snoeren.
M. Luidens is een schandknaapje dat zich laat misbruiken door bruneel en is gewoon een meelifter.
Wat een feest weer jullie gaan je gang maar en schelden voor mij breekt de vakantie aan 2 weeks USA.
Keep on moving dieharts.
Keep on moving dieharts.
groot gelijjk haantje, de vakantie is voor klagend en mopperend nederland weer ten einde, tijd om heerlijk rustig te genieten zonder deze doelgroep om je heen
Genieten zal ik wel en daarna nog een paar weekjes naar de Wadden dus hoop ik dat jullie je uitleven op het forum.
CU badmatsen later wel weer eens
CU badmatsen later wel weer eens
Het is triest dat personen menen hier hun persoonlijke vete's uit te moeten vechten. Open een andere onderwerp hiervoor en vecht daar jullie persoonlijke vete's uit. Tot niet meer ziens.