LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Justice boy 007 is op dit moment het meest discutable
Justice boy 007 is op dit moment het meest discutable
Ik denk dat velen hun mening toch wel zullen willen herzien die ze hebben uitgebracht in de volgende poll
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... ight=dubio
Niet Dubio maar justice boy 007 (mits verschillend) ontpopt zich momenteel tot de meest dicustable persoon op het forum.
Hier zijn genoeg redenen voor te verzinnen, niet in de laatste plaats omdat dit jochie (21 was ie toch) eerst in zijn overmoed mensen adviseerden om in lease produkten te stappen en nu hij als je hem moet geloven het licht heeft gezien opeens dezelfde groep zou kunnen helpen omdat hij nog een studie boek had liggen (dan wel bij de bieb geleend)
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... ight=dubio
Niet Dubio maar justice boy 007 (mits verschillend) ontpopt zich momenteel tot de meest dicustable persoon op het forum.
Hier zijn genoeg redenen voor te verzinnen, niet in de laatste plaats omdat dit jochie (21 was ie toch) eerst in zijn overmoed mensen adviseerden om in lease produkten te stappen en nu hij als je hem moet geloven het licht heeft gezien opeens dezelfde groep zou kunnen helpen omdat hij nog een studie boek had liggen (dan wel bij de bieb geleend)
Re: Justice boy 007 is op dit moment het meest discutable
persoon in kwestie is toch gebanned van dit forum? dus waarvandaan deze discussie
Laatst gewijzigd door puma73 op 10 apr 2004 22:01, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Beste GV,
In tegenstelling tot wat jij beweert heb ik geen mensen geadviseerd om te gaan leasen, dus het argument wat je nu erbij haalt om mij als dubieuze persoon te betitelen is dan ook ongegrond.
m.v.g. justice man
In tegenstelling tot wat jij beweert heb ik geen mensen geadviseerd om te gaan leasen, dus het argument wat je nu erbij haalt om mij als dubieuze persoon te betitelen is dan ook ongegrond.
m.v.g. justice man
-
Beste Puma,
Ik weet niet waar je de informatie van hebt om te denken dat ik gebanned bent, maar ook dat klopt niet.
Er is ook geen reden hiervoor mijn inziens.
m.v.g. justice man
p.s. het lijkt er haast wel op dat iedereen maar wat roept om mijn geloofwaardigheid te doen afnemen, maar de meeste maken met hun loze roepingen alleen zichzelf onpopulair en ongeloofwaardig!)
Ik weet niet waar je de informatie van hebt om te denken dat ik gebanned bent, maar ook dat klopt niet.
Er is ook geen reden hiervoor mijn inziens.
m.v.g. justice man
p.s. het lijkt er haast wel op dat iedereen maar wat roept om mijn geloofwaardigheid te doen afnemen, maar de meeste maken met hun loze roepingen alleen zichzelf onpopulair en ongeloofwaardig!)
-
Daarbij bevestig je ook nog mijn verhaal GVD, in je tekst zeg je zelf; om justice man als meest dubieuze persoon te betitelen kun je genoeg redenen VERZINNEN.
m.v.g. justice man 007
m.v.g. justice man 007
35 Euro per brief genoeg reden? snel slaatje slaan uit andermans ellende?
voor mij reden genoeg om zelfs gebanned te worden.
http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... 304#141304
voor mij reden genoeg om zelfs gebanned te worden.
http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... 304#141304
Laatst gewijzigd door puma73 op 10 apr 2004 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Justice man heeft zijn handtekening ook al op het payback forum gezet.
Zo te zien waren ze daar niet blij mee. Hij heeft daar naar het schijnt de regels overtreden.
http://www.pay-back.nl/payback_forum/to ... PIC_ID=572
Zo te zien waren ze daar niet blij mee. Hij heeft daar naar het schijnt de regels overtreden.
http://www.pay-back.nl/payback_forum/to ... PIC_ID=572
Dat heeft hij dan vlot gedaan 10 april posten en 10 april posting verwijderd, ga zo door en je zult ook hier gebanned worden denk ik zo.
Nou ja, niks aan verloren.
Nou ja, niks aan verloren.
-
Persoonlijk heb ik niet de idee dat iemand is afgemaakt,
De beheerder van het forum heeft alleen gedaan wat men redelijkerwijs kon verwachten....
Vriendelijke groet,
Wijzijnactief
De beheerder van het forum heeft alleen gedaan wat men redelijkerwijs kon verwachten....
Vriendelijke groet,
Wijzijnactief
Paramanaribootje
volgens mij kun jij niet lezen
volgens mij kun jij niet lezen
Heeft iemand wel eens iets serieus van Paramanaribootje hier op dit forum gelezen????!!!!!!
parimaribootje lijkt een bloedhekel aan paybackers te hebben.
Hij grijpt alles aan om ze in een kwaaddaglicht te stellen.
Maar goed je reactie laat bijna zien uit welke hoek jij komt.
Of je bent een keer gigantisch op je bek gegaan door toedoen van payback of je bent iemand die geniet van leedvermaak en probeerd het vuurtje op te stoken of je dient een ander belang het belang van banken.
Persoonlijk denk ik dat je probeerd het vuurtje op te stoken puur uit leedvermaak.
Maar goed je reactie laat bijna zien uit welke hoek jij komt.
Of je bent een keer gigantisch op je bek gegaan door toedoen van payback of je bent iemand die geniet van leedvermaak en probeerd het vuurtje op te stoken of je dient een ander belang het belang van banken.
Persoonlijk denk ik dat je probeerd het vuurtje op te stoken puur uit leedvermaak.
Paramanaribootje
Geplaatst op 11 Apr 2004 00:14 door Paramanaribootje
--------------------------------------------------------------------------------
Karel is ook Pay-back en dat is één van de grootste negatievelingen!! Maar het gaat om de gedupeerden van Dexia en niet om de eigenroem van Pay-back.
gast33
Geplaatst op: 11 Apr 2004 00:25 Onderwerp:
parimaribootje lijkt een bloedhekel aan paybackers te hebben.
is het dan niet zo dat payback dit forum ook 'gebruikt' voor eigen doeleinden. van de week stond er nog een oproep voor 'n medewerrkersvergadering. verwijdert door de tros?
zalllut nog niet hebben over misbruikt, maar jofel is ut niet.
waar hebben we het nou over met zijn allen?
[/quote]
-
Beste mensen,
Ik denk werp nog even een blik op het forum voordat ik ga slapen.
Maar wilde nog even kwijt dat ik (justice man 007) NIET parimaribootje ben.
Verder ben ik het wel grotendeels met hem eens, dat er nu weinig (nieuw) nieuws te melden is, is voor sommige reden om alleen op de man te spelen, en negatieve dingen te verkondigen.
Daarbij merk ik op dat de negatieve kritiek me weinig doet, het versterkt me alleen maar in mijn ingeslagen weg….
En ik zal gewoon doorgaan, want de mensen die echt hulp/ advies nodig hebben, probeer ik ook te helpen en in tegenstelling tot wat een handjevol mensen beweert niet op te lichten.
En iemand die hier anders van mening is vraag ik voordat die als zesde persoon onwaarheden gaat verkondigen zijn kritiek ook grondig te onderbouwen/ te bewijzen.
Daarbij merk ik op dat de eerste brieven al gemaakt zijn en dat ik in de afgelopen 3 dagen al vele mailtjes heb gekregen voor hulp/ advies.
Hiervoor dank!
m.v.g. justice man
Ik denk werp nog even een blik op het forum voordat ik ga slapen.
Maar wilde nog even kwijt dat ik (justice man 007) NIET parimaribootje ben.
Verder ben ik het wel grotendeels met hem eens, dat er nu weinig (nieuw) nieuws te melden is, is voor sommige reden om alleen op de man te spelen, en negatieve dingen te verkondigen.
Daarbij merk ik op dat de negatieve kritiek me weinig doet, het versterkt me alleen maar in mijn ingeslagen weg….
En ik zal gewoon doorgaan, want de mensen die echt hulp/ advies nodig hebben, probeer ik ook te helpen en in tegenstelling tot wat een handjevol mensen beweert niet op te lichten.
En iemand die hier anders van mening is vraag ik voordat die als zesde persoon onwaarheden gaat verkondigen zijn kritiek ook grondig te onderbouwen/ te bewijzen.
Daarbij merk ik op dat de eerste brieven al gemaakt zijn en dat ik in de afgelopen 3 dagen al vele mailtjes heb gekregen voor hulp/ advies.
Hiervoor dank!
m.v.g. justice man
aha, hier gaat de reunistenclub weer van start
De reactie(s) van "Jutsice man" is/zijn verwijderd en aangepast volgens de disclaimer op www.pay-back.nl/disclaimer.htm
De postings van "Jutsice man" waren in strijd met de volgende gedragsregels.
Het gebruik van de Communicatiedienst voor enquêtes, wedstrijden, piramidespelen, kettingbrieven, junkmail, spamming of andere zich vermenigvuldigende berichten en ongevraagde berichten en mailings (voor commerciële of andere doeleinden).
Het aannemen van een valse identiteit met als doel het misleiden van anderen. Het vergaren of anderszins verzamelen van informatie over anderen, waaronder e-mailadressen.
Het adverteren, te koop aanbieden of het kopen van goederen of diensten voor enig zakelijk doel, tenzij de Communicatiedienst dergelijke berichten uitdrukkelijk toestaat.
Het gebruiken, downloaden of anderszins kopiëren of verstrekken (al dan niet tegen vergoeding) aan een persoon of entiteit van adressenbestanden van Payback-site/dienst(en) of overige (gedeeltelijke) informatie betreffende gebruikers of het gebruik.
Met vriendelijke groet.
Beheerder forum PAYBACK.
De postings van "Jutsice man" waren in strijd met de volgende gedragsregels.
Het gebruik van de Communicatiedienst voor enquêtes, wedstrijden, piramidespelen, kettingbrieven, junkmail, spamming of andere zich vermenigvuldigende berichten en ongevraagde berichten en mailings (voor commerciële of andere doeleinden).
Het aannemen van een valse identiteit met als doel het misleiden van anderen. Het vergaren of anderszins verzamelen van informatie over anderen, waaronder e-mailadressen.
Het adverteren, te koop aanbieden of het kopen van goederen of diensten voor enig zakelijk doel, tenzij de Communicatiedienst dergelijke berichten uitdrukkelijk toestaat.
Het gebruiken, downloaden of anderszins kopiëren of verstrekken (al dan niet tegen vergoeding) aan een persoon of entiteit van adressenbestanden van Payback-site/dienst(en) of overige (gedeeltelijke) informatie betreffende gebruikers of het gebruik.
Met vriendelijke groet.
Beheerder forum PAYBACK.
zeker de meest irritante persoon op dit moment.
wat een onnozel gezwets allemaal.
laat juistice gewoon doen.
ik heb goede ervaringen met hem.
\let's have peace/pls.
Rob Adank / Breda
laat juistice gewoon doen.
ik heb goede ervaringen met hem.
\let's have peace/pls.
Rob Adank / Breda
EENIEDER
Richt je pijlen op Dexia,SpaarSelect en vul maar in.
Niet op gedreven,enthousiaste medegedupeerden.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rob Adank / Breda
email: [email protected]
(commentaar(positief) gaarne).!!!!!!!
Richt je pijlen op Dexia,SpaarSelect en vul maar in.
Niet op gedreven,enthousiaste medegedupeerden.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rob Adank / Breda
email: [email protected]
(commentaar(positief) gaarne).!!!!!!!
-
Zo zie je dat het werk wat ik verricht ten goed komt voor de gedupeerde en niet zoals een handjevol mensen beweert ze nog eens extra wil oplichten.
Als we een paar weken verder zijn, dan trekken die enkele personen die nu nog twijfelen in me oprechtheid of me in diskrediet brengen wel hun (verdere) negatieve verhalen in!
Ik weet dat ik goed werk verricht t.o.v de gedupeerde, en steeds meer mensen zien dat ik in tegenstelling tot eerdere figuren wel echt probeer te helpen.
Ik begrijp best dat vertrouwen opbouwen in een fase waarin woede en minder plezierige ontdekkingen worden gedaan moeilijk is, en dat men enige huiver heeft, maar tot op heden is er niemand op achteruit gegaan, en heb ik niemand voorgelogen!
Gewoon eerlijk advies geven, en helpen in zoverre ik kan, daarin ben ik goed, en daarin kan ik mensen die minder kennis van de materie hebben mee helpen.
En als blijkt dat ik niks kan doen voor een bepaald persoon, dan geef ik dat ook aan, en kost het hem of haar niks.
Dat is objectief blijven, en ook eerlijk!
m.v.g. justice man
Als we een paar weken verder zijn, dan trekken die enkele personen die nu nog twijfelen in me oprechtheid of me in diskrediet brengen wel hun (verdere) negatieve verhalen in!
Ik weet dat ik goed werk verricht t.o.v de gedupeerde, en steeds meer mensen zien dat ik in tegenstelling tot eerdere figuren wel echt probeer te helpen.
Ik begrijp best dat vertrouwen opbouwen in een fase waarin woede en minder plezierige ontdekkingen worden gedaan moeilijk is, en dat men enige huiver heeft, maar tot op heden is er niemand op achteruit gegaan, en heb ik niemand voorgelogen!
Gewoon eerlijk advies geven, en helpen in zoverre ik kan, daarin ben ik goed, en daarin kan ik mensen die minder kennis van de materie hebben mee helpen.
En als blijkt dat ik niks kan doen voor een bepaald persoon, dan geef ik dat ook aan, en kost het hem of haar niks.
Dat is objectief blijven, en ook eerlijk!
m.v.g. justice man