LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuzeformulier Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Peter

keuzeformulier Dexia

Ongelezen bericht door Peter »

Hallo,

Ik heb een vraagje.
Mijn winstverdriedubbelaar loop deze maand af.
Nu heb ik een keuzeformulier opgestuurd gekregen.
Wat is wijsheid. Moet ik deze opsturen of niet?

Ik wil van mijn contract af, dus niet verder
in zee met Dexia

Ik ben al lid van de stichting leaseverlies.

peter

jos schwartzman

Re: keuzeformulier Dexia

Ongelezen bericht door jos schwartzman »

Dag Peter,

Helaas, ik weet het niet en ik kan je helaas geen antwoord of zelfs vuistregels of richtlijnen geven.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Als ik het goed heb, loopt de mijne dit jaar af. En ik weet nog niet hoe ik moet reageren.
Mocht jij nog adviezen hebben, of binnengekregen hebben, dan verneem ik het gaarne van je.
Ik heb inmiddels spijt als haren op mijn hoofd dat ik er ooit aan ben begonnen.

Waar ik ook vraagtekens over heb, is of ik in moet gaan op het recente aanbod van Dexia. Dat moet ik vóór 10 april a.s. inzenden. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Ik moet n.l. het recht opzeggen om ooit een procedure tegen hen te beginnen.
Wellicht heb jij daarover ook bruikbare adviezen over ontvangen. Zo ja, dan ben ik je zeer erkentelijk als ik die mag vernemen.

vriendelijke groet,
Jos Schwartzman

el

Ongelezen bericht door el »

Nooit op het aanbod in gaan, je verspeelt al je rechten!!!

peter

Ongelezen bericht door peter »

Jos,

Het punt is, iedereen heeft zo z'n eigen mening op deze site. Echt duidelijk wordt het niet. El bijvoorbeeld zegt absoluut niet ingaan op het aanbod. Je verspeelt dan al je rechten. ik wacht nog steeds op een goed en duidelijk
advies. je hoort nog van mij.

Voor wat betreft je recente aanbod van Dexia zou ik het niet weten.

peter

minne

Ongelezen bericht door minne »

Peter,

Kun je je ergens op beroepen bv echtgenote niet meegetekend?

peter

Ongelezen bericht door peter »

Minne,

Ik heb het contract alleen getekend.
we zijn samenwonend en niet geregistreerd.
peter

WH

Ongelezen bericht door WH »

Beste Peter en Jos,
Niemand kan jullie 100% zekerheid geven, want dan zou ikzelf allang stappen ondernomen hebben. Om die reden heb ik mij aangesloten bij de stichtingen LV en EL. Maar wat denken jullie te verliezen als je de restschuld niet betaalt. Je kunt je toch altijd beroepen op de procedures van de stichtingen en dat jullie willen afwachten wat daar uit voortkomt. Ik verwacht dat dit massaal gaat gebeuren.
vr.gr.
WH

Gesloten