LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kijk uit met standaardbrieven en concepten.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Maarten

Kijk uit met standaardbrieven en concepten.

Ongelezen bericht door Maarten »

Ik wijs er op dat het riskante van standaardbrieven met zich meebrengt dat een éénmaal gemaakte fout duizenden malen gekopïeerd kan worden. Dus als er al van standaardbrieven gebruik gemaakt wordt laat dan die brief in's hemelsnaam opgesteld zijn door iemand of een instantie die ook op eventuele fouten aan te spreken is. De stichting Eegalease of een advocaat bijvoorbeeld.

Ieder moet het zelf weten natuurlijk. Maar een (herhaalde) waarschuwing lijkt mij op zijn plaats.

groet Maarten

Karel

Re: Kijk uit met standaardbrieven en concepten.

Ongelezen bericht door Karel »

Dit is toch wat Sara iedere keer zegt! Beetje overbodig Maarten.

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Nee, niet overbodig. Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Okay sorry Maarten

ida

Ongelezen bericht door ida »

Het hoeft ook niet eens zo formeel, dat heb ik al eens bewezen.
Gewoon zeggen wat je bedoelt is al voldoende.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Maarten,

Even een eerlijke vraag waar ik een eerlijk antwoord op wil hebben, is deze waarschuwing een verwijt aan mij? Ik heb absoluut niet de intentie om mensen op het verkeerde been te zetten maar enkel de mogelijkheid geboden om van deze brieven gebruik te maken alhoewel ik mij steeds maar ga afvragen wat ik hier nog op dit forum zoek, gezien het uitermate bedenkelijke peil wat nu het forum heeft bereikt.

m.v.g. L. Blok

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Hr. Blok, dit is denk ik alleen een belangrijke toevoeging die Maarten hier doet. Ik vat het in ieder geval helemaal niet op als enige kritiek op de brieven die u op de site heeft staan.

Ik vind u een zeer integer persoon en hoop dat u toch volhoudt op dit forum. Er zijn helaas enkele gefrustreerden die zich hier uitleven. Zoals ik al vaak heb gezegd: ik waardeer uw inzet en moeite enorm.

john

Ongelezen bericht door john »

Meneer L.Blok laat u daar niet mee in ga astublief door er zijn heel veel mensen die veel aan U hebben.
Altijd hetzelfde :DE GOEIE LIJDEN ONDER DE SLECHTEN

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Geachte heer Blok,
In het geheel geen verwijt, niet naar u of wie dan ook.
Ik vind het ook prima dat ze geplaatst worden al dan niet met disclaimer.
Het was gewoon bedoeld om even aan te geven wat de risico's zijn en dat het een eigen verantwoordelijkheid blijft. Dat sommigen dat overbodig vinden vindt ik ook prima. Er zijn wel meer overbodige berichten op dit forum. Ik durf te stellen dat ik een van de eerste ben geweest die ervoor gewaarschuwd hebben en mogelijk doe ik het weer.

groet Maarten

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Ook ik attendeer steeds op hetgeen Maarten goed verwoord heeft hier. Nog afgezien van eventuele gebreken in concepten e.d. is het nu eenmaal altijd een individuele aangelegenheid. Elke zaak ket zijn eigen specifieke aspecten en voor een goede belangen behartiging is het noodzakelijk de zaak individueel te benaderen, met de juiste hulp door daarvoor opgeleide en erkende personen.

Met vriendelijke groet,
Sara Etty

Gesloten