Valt het KoersKompas Lease Service pakket ook onder de contracten die mee worden genomen bij de Stichting LeaseVerlies?
Ik heb eind vorig jaar al een brief van KoersKompas ontvangen dat de KoersKompas contracten nooit met een restschuld kunnen worden afgesloten, aangezien "het certificaat" volledig mijn eigendom wordt, volgens Koerskompas.
Kan iemand mij duidelijk maken wat deze Certificaten precies zijn? Ik heb me voor de zekerheid al aangesloten bij de stichting LeaseVerlies..... die paar extra Euro's konden er ook nog wel af :(
A.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KoersKompas Lease Service
-
de zoekmug
Re: KoersKompas Lease Service
= 10 Effect vooruitbetaling, AEX Plus Effect, AEX Plus Effect Vooruitbetaling, All Round Effect, All Round Sparen, Altijd Doen Plan, Beleggen met bonus, Beleggen met korting, Bespaarplan, Capital Effect maandbetaling, Capital Effect vooruitbetaling, Cash Clicken Geldmandje Lease-Service, Cash-Clicken Lease-Service, ClickLeasen, Direct Rendement Effect, DuoLease, Euro Effect, Feestplan I, Feestplan II, Garantplan, IB* Plan, Index Plus, Kinderspaarleasen, KoersExtra, Koersklimmer, Koersleasen, Korting Kado, Kwakkel-Koers Lease-Service, Labouchere KoersLIFT Contract, Legio-Jubileumplan, Legio-Pessimisten Plan, Maximaal Rendement Effecten, Multiplier Effect, Overwaarde Effect, Overwaarde Effect maandbetaling zonder herbelegging, Parelplan, Pensioen Effect, Pensioen Effect met herbelegging, Pensioen Effect zonder herbelegging, Premium Effect, Profit Effect, Renteremmer, Safeleasen, Security Effect, SpaarExtra, Spaarleasen, Spaarleasen Plus, Triple Effect, Troefplan, Vrijdag-Garantieplan Lease-Service, Winstverbeteraar, Winstverdriedubbelaar, Winstvertiendubbelaar.
-
RIP
Re: KoersKompas Lease Service
-->Lease-Service, had het over dat pakket.
heeft iemand hier meer informatie over?
A.
heeft iemand hier meer informatie over?
A.