LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kopie contract

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Henk.S

Kopie contract

Ongelezen bericht door Henk.S »

Ik heb op de 27 december een kopie opgevraagt van mijn contract en heb hem vandaag binnen gekregen. Het ging mijn hierom of ik daad werkelijk wel alleen het contract had onder tekent endat blijkt nu van wel. Wat wel raar is dat het contract 12 mei 2000 is in gegaan en de aandelen van 4 mei voor mijn zijn aan gekocht daar zit een verschil in van 8 dagen.

buitenlander3

Re: Kopie contract

Ongelezen bericht door buitenlander3 »

Ik heb/had ook zoiets dergelijks. Contractdatum en aankoopdatum waren niet gelijk. Heb dit nagevraagd via SLV hr. Schonewille maar hier nog steeds geen antw op gehad.
Via via vernomen dat dit geen probleem behoeft te zijn, daar jou/mijn inleg (rente adhv totaal pakket) wel op de cent af klopt.
Toch wel raar.

Met vriendelijke groet,

Ab

jan

Ongelezen bericht door jan »

Al 6 weken geleden contract aangetekend opgevraagt
nog niets vernomen.

hoe doe dat zo snel?

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

Gewoon bellen en vragen, ik had het ook binnen 2 dagen.
Wij kregen een brief dat die financiele instelling waar wij die pakketten zijn aangegaan failliet was verklaard.
Hierop heb ik gelijk gebeld en het was geen probleem om copieen te krijgen van onze contracten.

Henk.S

Ongelezen bericht door Henk.S »

Beste Jan

Ik heb het ook telefonisch aangevraagd en ze zeiden dat het een weekje kan duren maar het was in 2 dagen binnen.

Henk.S

JAN

Ongelezen bericht door JAN »

Welk telefoonnummer
alvast bedankt.

Gesloten