Hallo mensen,
Zoals jullie weten heb ik een Vliegwielconstructie van Aegon.
Aan deze aandelenlease constructie zit nog geen eens een opzegtermijn van een aantal weken om boetevrij (kosteloos) van het contract af te komen.Kortom, als je 1 handtekening hebt geplaatst ben je gewoon goed de ***, wat in mijn geval zo is.......
Mijn vraag, zit er bij de aandelenlease constructies van Fortis, Dexia etc.
wel een opzegtermijn waarbij je probleemloos en kosteloos van het contract af kan komen van een aantal weken?
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat maar 1 geplaatste handtekening je leven zo overhoop kan gooien en dat je er gelijk zo hard aan vast zit genageld...
Hopende dat jullie mij met deze vraag kunnen helpen.
Bij voorbaat dank.
Antonio Montana
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kostelose opzegtermijn aandelenlease constructies
Re: Kostelose opzegtermijn aandelenlease constructies
Situatie was als volgt:
Rechtstreeks via Legio:
- men stuurde een (getekende) bon in
- men kreeg een contract thuis gestuurd dat binnen 30 dagen getekend in bezit moest zijn van Legio.
Legio via tussenpersoon:
- men tekende een aanvraagformulier
- de tussenpersoon kwam op bezoek met het contract
- het getekende contract moest binnen 30 dagen getekend in bezit zijn van Legio.
Dus na opmaken van het contract had men nog 30 dagen tijd om het contract al dan niet te tekenen.
Overigens begrijp ik niet goed wat dat er nu nog toe doet, immers alle contracten die zijn afgesloten zijn al jaren definitief, en voor zover mij bekend is het aandelenlease produkt niet meer te verkijgen
Rechtstreeks via Legio:
- men stuurde een (getekende) bon in
- men kreeg een contract thuis gestuurd dat binnen 30 dagen getekend in bezit moest zijn van Legio.
Legio via tussenpersoon:
- men tekende een aanvraagformulier
- de tussenpersoon kwam op bezoek met het contract
- het getekende contract moest binnen 30 dagen getekend in bezit zijn van Legio.
Dus na opmaken van het contract had men nog 30 dagen tijd om het contract al dan niet te tekenen.
Overigens begrijp ik niet goed wat dat er nu nog toe doet, immers alle contracten die zijn afgesloten zijn al jaren definitief, en voor zover mij bekend is het aandelenlease produkt niet meer te verkijgen