| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Krijg geen reactie van SLV, terwijl ik juridische steun nodi
-
Zoekende Jan
Krijg geen reactie van SLV, terwijl ik juridische steun nodi
Mijn contract loopt in mei af en blijf met een enorme restschuld zitten, minimaal 22.000 euro! Heb aan STL meerdere malen per e-mail verzoek ingediend met het verzoek of mijn advocaat inzage kan krijgen in het opgebouwde dossier. Dit kost mijn advocaat dan dus minder tijd en mij minder geld. Maar ik krijg geen enkele reactie ):
Zijn er meer forumgangers die bezig zijn met een de voorbereiding van een rechtzaak? Hoe pakken juliie het aan? Krijgen jullie wel een reactie van SLV? Hoe gaan jullie met Dexia om?
Kortom, een hoop vragen, helaas heb ik nog minder antwoorden.
Kunnen jullie helpen
Zijn er meer forumgangers die bezig zijn met een de voorbereiding van een rechtzaak? Hoe pakken juliie het aan? Krijgen jullie wel een reactie van SLV? Hoe gaan jullie met Dexia om?
Kortom, een hoop vragen, helaas heb ik nog minder antwoorden.
Kunnen jullie helpen
-
jan
Re: Krijg geen reactie van SLV, terwijl ik juridische steun nodi
Ik weet hoe je je voelt ik heb hetzelfde ook het bedrag weet ook niet wat ik moet dacht er goed aan te doen naar mijn scheiding om het apart te zetten zodat ik opnieuw kon beginnen waneer ik alles op een rijtje heb maar aangezien raak ik alleen maar verder in de put en je krijgt geen goed antwoord meerop deze site wat ik nog het meest betreur HULP hebben we nodig en niet dat gezeik wat sommige onderling doen.
groetjes een andere jan
groetjes een andere jan
-
info
op dit forum is al alles tot in de treure besproken.
Je moet zelf de afweging maken wat te doen deze afweging heb je ook gemaakt toen je het contract met Dexia tekende helaas. Nu heb je nog het voordeel van dit forum en lotgenoten maar je moet zelf nu je beslissingen nemen.
Leaseverlies kan niet ingaan op individuele zaken ditwist je ook voordat je lid werd.
sucses
Info
Je moet zelf de afweging maken wat te doen deze afweging heb je ook gemaakt toen je het contract met Dexia tekende helaas. Nu heb je nog het voordeel van dit forum en lotgenoten maar je moet zelf nu je beslissingen nemen.
Leaseverlies kan niet ingaan op individuele zaken ditwist je ook voordat je lid werd.
sucses
Info
-
j moret
neem dan contact op met pay back ik heb al dreig brieven inmiddels binnen dat er nu juridische stappen gaan ondernomen worden door ggn tegen mij neem contact met hun op hun kunnen je evt adviseren
-
Wim
Zolang er geen rechterlijke uitspaak is hoeft er geen betaling plaats te vinden.
Daar moeten wij met z'n allen naar streven. Dit zou een hoop rust kunnen geven
Wim
Daar moeten wij met z'n allen naar streven. Dit zou een hoop rust kunnen geven
Wim
-
j moret
nou wim ggn deurwaarders is toch echt bezig met juridische stappen dus wordt denk ik toch betalen en hun streven daar zeker naar alles binnen 1 jaar terug betalen willen ze