LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kunt u voor uzelf zorgen
Kunt u voor uzelf zorgen
I.v.m. zorgplicht.
Re: Kunt u voor uzelf zorgen
Weer zo'n waardeloze dubieuze poll van Dubio. Ga vissen we zullen je niet missen.
Hopelijk een blijvend afscheid Arend
Hopelijk een blijvend afscheid Arend
-
Wel grappig dat de polls van Dubio maar beperkt blijven tot 1 stem.
Dus Dubio jij vind jezelf een minder dan gemiddelde Nederlander of Belg?.
De eerlijkheid siert je wel!
m.v.g. justice man
Dus Dubio jij vind jezelf een minder dan gemiddelde Nederlander of Belg?.
De eerlijkheid siert je wel!
m.v.g. justice man
Ach nee? Kun je niks beters verzinnen.
Geeft niet hoor. Komt nog wel. Het is gewoon een kwestie van tijd en volhouden.
Alhoewel het duurt nu toch wel erg lang. Vind je niet?
Geeft niet hoor. Komt nog wel. Het is gewoon een kwestie van tijd en volhouden.
Alhoewel het duurt nu toch wel erg lang. Vind je niet?
Ik heb een tijdje in een staat van cognitieve dissonantie geleefd, wilde het zelf niet weten omdat ik anders bang was door mijn omgeving en Dexia te worden uitgelachen maar nu is het toch zover, deze enquete heeft me uit de kast doen komen. Ik hoop dat vele slachtoffers na mij zullen volgen met het uit de kast komen.
Blijkbaar kan ik niet voor mezelf zorgen, want ondanks een goede technische HBO-opleiding, kritische blik op het leven, en hoge mate van zelfstandigheid ben ik in een La Bouchere product gestonken. Ik schaam me hier niet meer voor, ik ben een incapabele eunuch, een ge-emasculeerde haremwacht. Als mijn vriendin wil jeu-de-boulen heb ik hoofdpijn, als mijn vrienden bier willen drinken zeg ik dat ik liever ga macrameeën. Ik ben een dufus en ik wil graag beschermd worden door de overheid.
Zo, nu deze onduidelijkheid uit de wereld is: mag ik even mijn geld terug Dexia? Je hebt niet aan je zorgplicht voldaan jegens mij en je hebt rammelende contracten in elkaar gesleuteld.
Blijkbaar kan ik niet voor mezelf zorgen, want ondanks een goede technische HBO-opleiding, kritische blik op het leven, en hoge mate van zelfstandigheid ben ik in een La Bouchere product gestonken. Ik schaam me hier niet meer voor, ik ben een incapabele eunuch, een ge-emasculeerde haremwacht. Als mijn vriendin wil jeu-de-boulen heb ik hoofdpijn, als mijn vrienden bier willen drinken zeg ik dat ik liever ga macrameeën. Ik ben een dufus en ik wil graag beschermd worden door de overheid.
Zo, nu deze onduidelijkheid uit de wereld is: mag ik even mijn geld terug Dexia? Je hebt niet aan je zorgplicht voldaan jegens mij en je hebt rammelende contracten in elkaar gesleuteld.
Mijn anwoord is NEE.
Voor dat ik werd overgehaald om mee te doen met een "spaarssteem" van Dexia kon ik JA antwoorden.
Door de oplichting door Dexia is het nu een vette NEE en kan ik je zggen dat mijn leven en van mijn gezin compleet naar de Kl0ten is.
Jij zegt i.v.m. zorgplicht.
Ik zeg t.g.v. oplichting Dexia.
Voor dat ik werd overgehaald om mee te doen met een "spaarssteem" van Dexia kon ik JA antwoorden.
Door de oplichting door Dexia is het nu een vette NEE en kan ik je zggen dat mijn leven en van mijn gezin compleet naar de Kl0ten is.
Jij zegt i.v.m. zorgplicht.
Ik zeg t.g.v. oplichting Dexia.
-
Rare poll, edoch ik zal pogen te reageren.
Ten tijde van het afsluiten van het bedrog was ik dat niet of minder (verminderd), o.a. door de toen geldende (prive) omstandigheden.
Nu, echter kan ik goed voor mijzelf zorgen, dat heb ik nu zeker wel geleerd.
Voor mij geld tevens ook wat voor de meesten in here opgaat, geen zorgplicht et cetera. Bespottelijk hoeveel men mij heeft aangesmeerd, bedrag van ruim 5 nullen x 2!, in relatie met het toenmalige inkomen en mijn persoonlijke situatie...
Enfin de oplichtersclubs zullen hun vet nog wel gaan krijgen, mark these words!
Ten tijde van het afsluiten van het bedrog was ik dat niet of minder (verminderd), o.a. door de toen geldende (prive) omstandigheden.
Nu, echter kan ik goed voor mijzelf zorgen, dat heb ik nu zeker wel geleerd.
Voor mij geld tevens ook wat voor de meesten in here opgaat, geen zorgplicht et cetera. Bespottelijk hoeveel men mij heeft aangesmeerd, bedrag van ruim 5 nullen x 2!, in relatie met het toenmalige inkomen en mijn persoonlijke situatie...
Enfin de oplichtersclubs zullen hun vet nog wel gaan krijgen, mark these words!