LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] laat op de avond

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
anni
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 aug 2003 19:44

laat op de avond

Ongelezen bericht door anni »

werd vanavond om 20.45 uur nog gebeld door de dexia bank, die mij even op de hoogte wou stellen dat ik een betalingsachterstand heb.
Dit zijn toch geen tijden meer om mensen hier mee lastig te vallen. Dit terwijl ik een advocaat in de arm heb blijven ze je op alle mogelijke manieren lastig vallen. Nu dus zelfs s ávonds laat. Ze draaien overuren daar. Van enig fatsoen is absoluut geen sprake meer het is duidelijk dat ze tot alles in staat zijn om mensen het leven nog verder zuur te maken. Leef nog steeds in twijvel over de afloop en kan nog steeds niet met een gerust hart gaan slapen. Nu dus weer dit telefoontje, verpest weer een deel van mijn nachtrust. Moest even mijn hart luchten.

Mitchell
Berichten: 80
Lid geworden op: 22 mei 2004 17:26

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door Mitchell »

Zeker als je een advocaat al in de arm heeft lijkt mij dit niet echt geoorloofd, toch?
Lijkt me meer een vorm van laster....................en dat mag niet.
Misschien kan je advocaat een aanklacht indienen tegen ze? Zou mooi zijn toch :wink:

Mitch

berna_830
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 mar 2004 20:51

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door berna_830 »

Ooohh annie jij ook, ik werd ook gisteravond door dexia gebeld, of ik mijn achterstallige betaling even wilde voldoen, wattt betalen no way, zij kunnen mij wat, Inderdaad ondanks een advocaat in de arm nemen, gaat dexia nog door met zijn praktijken, anni laat je niet intimideren, en denk er niet aan slaap rustig dont worry be happy..oh nog iets heb je ook nog een telefoonnurmmer gekregen van dexia over de betaling regeling, , op dit moment heb ik geen interesse in dit soort gesprekken, ben veel te druk, Laten wij eerst de rechtzaak maar afwachten.

Succes,

M.vr.groet
Berna,

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 04:24, 1 keer totaal gewijzigd.

DREAM
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 feb 2004 15:05

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door DREAM »

Dat zal wel dividenduitkering zijn.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door Sonja »

Beste Annie,

Trek het je niet aan.

Ha, je weet het he.

:wink:

Sonja.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door aert0001 »

Eigenlijk een heel trieste zaak, het kan en mag niet, het laat echter weer wel Dexia zien zoals ze zijn. steeds meer Bassie & Adriaan en steeds later op de avond, als het niet zo triest was zou je je toch bescheuren

Ton

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ze doen net of ze de tienduizenden klachten en contractvernietigingen nooit gezien hebben.
Ze gaan ervan uit dat jij nog altijd netjes je maandtermijnen betaald en dat hun 1 keer per…( bijv. kwartaal) je dividend uitkeren.
Heer Eman stond er niet bij reiskostenvergoeding woon- demonstratie verkeer?!
Of was het een aanbetaling en volgt de rest van het geld ter grootte van de eerder betaalde maandbedragen van u nog?!

m.v.g. justice man

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 04:25, 1 keer totaal gewijzigd.

JFK
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jun 2004 15:00

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door JFK »

Is geen leuk gesprek geweest zo te lezen . Maar laat je de afloop ook weten of doe je mee in een groep via Pb en dagvaarden jullie Dexia zelf.

Ik vind het maar niks hoor zulke gesprekken met Dexia ik hoop dat ze mij niet bellen. Ik ergens gelezen dat ze die gesprekken zelfs opnemen.

Klopt dat ?

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door trudy »

Dat klopt, alles wordt opgenomen. Dus ieder verkeerd woord, wordt bij de rechter tegen je gebruikt.

Ik ben ook opgebeld, heb alleen gezegd dat ik alleen schriftelijk wens te communiceren en nog een prettige dag toegewenst. Er kwam geen woord meer van de andere kant...........had wel meteen opgehangen :lol:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door JH »

Jullie laten je toch zeker niet intimideren door telefoongesprekken van dexia die worden opgenomen ? Dit is gewoon een teken van zwakte en wantrouwen. Blijf gewoon kalm en probeer die simpele dexiaklerk zo ver te krijgen dat hij/zij zich verspreekt. Het bewijs is zo geleverd !

JFK
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jun 2004 15:00

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door JFK »

Nou dan ga ik morgen mijn telefoonabonnement opzeggen bij KPN en gebruik ik alleen nog maar mijn mobiele.

Helm
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 apr 2004 16:40

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door Helm »

gisteravond ook gebeld

"dexia bank, dit gesprek wordt opgenomen, weet u dat u een achterstand in betalen heeft"'

"dit is volgens mij niet correct, verder verwijs ik u naar mijn advocaat"

"daar maak ik dan een notitie van"

Dit was het hele gesprek, toch wel vervelend als ze jou om 21:00 bellen, heb ik trouwens goed geantwoord of iets verkeerds gedaan?

MVG Ricardo van der Helm

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dat vraag ik me ook af:
wat kun je het beste zeggen?

Dat kunt u beter onze advocaat vragen of ik wens alleen schriftelijk met u te communiceren?

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door Bekkum »

Nou lijkt mij niet zo moeilijk:

Als je een advocaat hebt doorverwijzen naar de advocaat, heb je die niet dan verzoeken aan Dexia schriftelijk te communiceren.

Maar misschien wordt het dan tijd om een advocaat te zoeken.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Hebben we al en Dexia is ook al gedagvaard (via Holleman).

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door Bekkum »

Dan is het gewoon afwachten denk ik en als Dexia belt zou ik zeggen ik wil alleen schriftelijk communiceren en als je een brief krijgt die doorsturen naar je advocaat voor verdere afwikkeling.

Deze informatie is trouwens gratis.

Veel succes.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Bedankt Bekkum

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door Joshua »

Waar is mijn bericht van 21 juni
Hier betreft niet ongevraagd bellen door Dexia medewerker.

Tros Graag opgave reden verwijdering
antwoord Tros
Beste Joshua,

Dit bericht is inderdaad verwijderd. Er werd een naam genoemd van een Dexia - medewerker. Om te voorkomen dat diegene lastig wordt gevallen (er zijn ook mensen op het forum met minder goede bedoelingen), heb ik het bericht verwijderd. Ik hoop dat u het begrijpt. U kan het zonder naam te noemen weer terugplaatsen. Dit staat trouwens ook in onze forumregels:

Het is bezoekers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, prive-adressen) van anderen in de bijdragen op te nemen

Wij verstaan hier ook namen van medewerkers van bedrijven onder. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.
Internetredacteur TROS Radar
___________________________________________________________
En nog de ha(r)telijke Groeten aan Dexia in het bijzonder al die nijvere zwartwerkers die Dexia heeft ingehuurd om mensen s'avonds te bellen.

Tip vraag eerst neemt u dit gesprek op? als Dexia dit dan bevestigd zijn zo behoorlijk fout want dat gaven ze in ons geval niet eerst aan.
En bellen door een organisatie die in antwoord op mijn brieven stelt dat nog slechts ter kenninsgeving worden aangenomen, mogen zeker niet ongevraagd bellen.
Laatst gewijzigd door Joshua op 25 jun 2004 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten