LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Labouchere Capital Effect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
doowop

Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door doowop »

Hallo, een vraagje.

Ik heb bijna 4 jaar geleden Labouchere Capital Effect afgesloten.

Nu ben ik de laatste week nogal in paniek over wat en hoe. Ik hoorde al vele geruchten/verhalen over Legio Lease en de Winstverdriedubbelaar, en nam dus aan dat ik met een ander -langer lopend- product niet in de rampenzone zou zitten.

Hoe kan ik erachter komen of dat zo is? Want als ik op internet zoek word ik overspoeld met verhalen waar ik nog meer hartkrampen krijg dan ik de laatste week al heb... en dan zit ik zo te stressen dat rustig lezen er niet meer bij is.

Zijn er instanties die je rustig kunt bellen, zodat ik een beetje minder onrustig wordt, of zeker weet dat mijn onrust terecht is?

Alvast bedankt.

Alex 1

Re: Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door Alex 1 »

Ik ben het met je eens dat je verschillende krampen krijgt wanneer je, zoals ik vandaag voor het eerst op internet gaat kijken.
Dit aangemoedigd door het TV programma Radar.
Helaas ik zit in het zelfde benarde situatie. Indien je al wat meer weet zie ik het graag hierop deze site.

gea

Ongelezen bericht door gea »

Hallo,

4 jaar geleden heb ik ook een Labouchere Capital effect afgesloten en bij mij breekt ook het angstzweet uit als ik de berichten op de site lees.

Indien er meer bekend is wat mogelijk is om de eventuele angst weg te nemen zou ik hiervan graag op de hoogte worden gesteld.

Alvast bedankt

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste forumleden,

Volgens mij moet je gewoon niets betalen en afwachten op de
commissie Oosting, en anders jezelf aansluiten bij de stichting
Pay-back als je het niet vertrouwt.

Later. :?

spaarpot

Ongelezen bericht door spaarpot »

:(Ook ik heb een capital effect rekening afgesloten 3 jaar geleden. Met de gedachte dat het 5 jaar zou duren. Echter in het contract staat 20 jaar. Na 2 1/2 jaar was de pot leeg en kreeg ik via een tussenpersoon een rentevrije tegemoetkoming. De afgesloten hypotheek was toen 100.000 gulden, waarvan je direct al 25000,-in het handje kreeg. Erg aantrekkelijk, maar nu begint het gezeur. Ik heb zelf een hypotheek opnieuw afgesloten om van al het gezeur af te zijn, maar heb nu wel een extra hypotheek moeten opnemen van ongeveer 80,000 euro.Gelukkig is de rente nu wat lager, maar toch een extra maandlast van zo'n 350,- euro. Wie kan mij vertellen of dit probleem hetzelfde is als al het Dexiagebeuren? (Opvallend wel dat het nu officieel onder Dexia valt.

Zijn er mensen, die mij kunnen vertellen of hier ook een club van gedupeerden is die hun verlies proberen te verhalen, of kunnen wij gewoon op de stichting leaseverlies wachten?

Groeten van spaarpotje.nl

demar016

Ongelezen bericht door demar016 »

Ik kan jullie mededelen dat jullie niet de eenigste zijn die er in geluist zijn .
Wij hadden een security effect bij Labuchere van 5 jaar . Nadrie jaar kwam de vertegenwoordiger met de mededeling dat wij het verkeerde hadden gekocht , wij moesten dan maar over stappen naar ( capital Effect, maar hij vertelde ons niet dat het naar 2 jaar ten einde was .
hij heeft ons ook niet verteldt dat we alles zouden verliezen als het mis ging . Nu zijn we bijna 50.000.oo euro kwijd plus een schld bij Dexia van 30.000.- euro . Wij zijn er wel degelijk ingeluist door de vertegenwoordiger .Ook heb ik geprotesteerdt bij Dexia , als antwooed kreeg ik ( wij leiden goede mensen op voor dit vak .
En nu wil die goeie Ombusman beweren dat er geen bewijs is van oplichting ) Dit is de reinste onzin van de comissie . Ook moet ik er nog bij vertellen dat wij leven van een A>O>W> tel uit je winst .
Dexia had dit nooit mogen toe staan . bedankt

jammer dan

Ongelezen bericht door jammer dan »

Wij hebben onze aandelen over genomen. Gelukkig hadden we spaargeld genoeg om dit te doen.
Wij hadden dit plan afgesloten gelijkertijd met een lening gelukkig hadden wij die inmiddels al afgelost anders hadden wij het dubbele verloren. Nu "maar"18.000 euro!!!!
Ook wij zijn door spaarselect verkeerd ingelicht. Zelfs na enkele keren vragen bleven zij volhouden dat zelfs bij een oorlogssituatie wij ons eigen geld toen ruim 35.000 gulden terug zouden verdienen. Nu zie je maar. 5 jaar lang 159,51 per maand en een schuld uiteindelijk van
ruim 17.000 euro.
Wel hebben we nu de aandelen nu maar hopen dat ze snel gaan stijgen en de rechter samen met leaseverlies tot een goed einde komen voor alle gedupeerden.

ad

Ongelezen bericht door ad »

Beste gedupeerden,

Over uw situatie kunt u vragen stellen bij de vereniging Payback. Dit is een verenigign van en voor gedupeerden aandelenlease. Wellicht verstandig om tevens lid te worden.
Zie www.payback.nl

Gesloten