LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Labouchere Capital Effect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
doowop
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 nov 2003 13:53

Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door doowop »

Hallo, een vraagje (dubbel, want ik had hem eerst in een oud forum geplaatst)

Ik heb bijna 4 jaar geleden Labouchere Capital Effect afgesloten.

Nu ben ik de laatste week nogal in paniek over wat en hoe. Ik hoorde al vele geruchten/verhalen over Legio Lease en de Winstverdriedubbelaar, en nam dus aan dat ik met een ander -langer lopend- product niet in de rampenzone zou zitten.

Hoe kan ik erachter komen of dat zo is? Want als ik op internet zoek word ik overspoeld met verhalen waar ik nog meer hartkrampen krijg dan ik de laatste week al heb... en dan zit ik zo te stressen dat rustig lezen er niet meer bij is.

Zijn er instanties die je rustig kunt bellen, zodat ik een beetje minder onrustig wordt, of zeker weet dat mijn onrust terecht is?

Alvast bedankt.

jos
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 nov 2003 10:30

Re: Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door jos »

Capital Effect is ook zo'n geweldig product van Dexia en is even rampzalig als de rest van die produkten.
Hier kan je dus ook met een restschuld blijven zitten, ik weet niet of je al vanaf het begin maandtermijnen betaald of dat je een vooruit betaalde rente constructie hebt.

doowop
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 nov 2003 13:53

Re: Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door doowop »

Ik betaal maandelijkse termijnen.

jos
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 nov 2003 10:30

Re: Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door jos »

Ik weet niet hoe lang je contrakten nog lopen maar wanneer je besluit ze af te kopen moet je meestal je resterende maandtermijnen nog betalen, hier krijg je wel 50% korting op en ook nog je restschuld

doowop
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 nov 2003 13:53

Re: Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door doowop »

Hmja, het zijn lange-termijncontracten van 25 jaar (meen ik uit mijn hoofd).

Ik zit hier op mijn werk, en besloot maar eens mijn vraag te stellen. Alle papieren heb ik niet hier bij de hand. Zoek ik thuis wel op.

jos
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 nov 2003 10:30

Re: Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door jos »

Als je je maandtermijnen kan betalen dan heb je nog wel even tijd om op betere beurstijden te wachten en is afkopen een dure keuze.

Toos van der Heuvel
Berichten: 76
Lid geworden op: 15 nov 2003 14:50

Re: Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door Toos van der Heuvel »

Gewoon 25 jaar door laten lopen, wie dan leeft, die dan zorgt !

doowop
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 nov 2003 13:53

Re: Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door doowop »

Ja, maar 25 jaar twee maandtermijnen betalen, en DAN nog een restschuld - terwijl ik bij het afsluiten toch minimaal op een eigen geldje hoopte...

Ik wil niet snel rijk worden (vandaar die looptijd)... maar ik wil ook niet langzaam arm worden :roll:

Ik dacht ook een keer aan het sparen te zijn, hoor... :oops:

Gesloten