LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LABOUCHERE (DEXIA)
LABOUCHERE (DEXIA)
Het is nu wel duidelijk, de oude slimme garde mr. W. Toch die gaf GEEN antwoord op die vraag over inhouse matching. IK zie daar een duidelijke JA DUS. Juridisch niets waard, maar misschien dat hij onder ede het antwoord mag zeggen. Het management van Labouchere heeft maar 1 DOEL, omzet maken en of haar klanten daar nou beter van worden is totaal van onder geschikt belang. Dat zulk personeel bij een bank wil werken en door mensen op te lichten en in gevaarlijke toestanden brengt daar vette bonussen mee opstrijkt is vreemd. Die bank heeft meer weg van een criminele organisatie dan van een bank. Was er al een gebrek aan goede leiders in de jaren 90? Die directeuren van die bank zijn echt het spoor bijster en het is waar , in een stijgende beurs is iedereeen blind, maar een bank directie MAG NIET blind zijn, daar zijn zij voor opgeleid. Het zullen wel van die mid 30 jarige zijn die geen enkele ervaring hebben op bankgebied. Maar zolang de beurs stijgt kan elke JOJO bankdirecteur zijn.
Gezocht directie leden voor bank.
Profiel;
Lagere opleiding
Ervaring niet gewenst
Moet kunnen liegen
moet scherpe geest hebben voor oplichting
niet ouder dan 35
wij bieden;
Mercedes 500 C
10 x modaal
gratis hypotheek
Flinke bonus op onterechte omzet
Bel dexia bank Nederland 0900-schoftenzooi
Tevens zijn wij op zoek naar een advocatenmaatschap om over te nemen, daar wij zoveel werk hebben en MEER verwachten is daar ook veel geld mee te verdienen.
Henny Helder
Gezocht directie leden voor bank.
Profiel;
Lagere opleiding
Ervaring niet gewenst
Moet kunnen liegen
moet scherpe geest hebben voor oplichting
niet ouder dan 35
wij bieden;
Mercedes 500 C
10 x modaal
gratis hypotheek
Flinke bonus op onterechte omzet
Bel dexia bank Nederland 0900-schoftenzooi
Tevens zijn wij op zoek naar een advocatenmaatschap om over te nemen, daar wij zoveel werk hebben en MEER verwachten is daar ook veel geld mee te verdienen.
Henny Helder
Re: LABOUCHERE (DEXIA)
nou, nou,
Niet echt een manier om een objectieve discussie te starten, is het u niet opgevallen dat er geen enkel woord gerept is over hoe Dexia er nu over denkt, hoe e.e.a. juridisch in elkaar zit? Zijn we nu echt zo naief geworden dat een t.v. programma (dat overigens waarschijnlijk net zo op winstbelust is als Legio) onze overheid op moet roepen ons tegen onszelf te beschermen ?? Please ...
Niet echt een manier om een objectieve discussie te starten, is het u niet opgevallen dat er geen enkel woord gerept is over hoe Dexia er nu over denkt, hoe e.e.a. juridisch in elkaar zit? Zijn we nu echt zo naief geworden dat een t.v. programma (dat overigens waarschijnlijk net zo op winstbelust is als Legio) onze overheid op moet roepen ons tegen onszelf te beschermen ?? Please ...
Meneer van Hooff,
Is het u niet opgevallen dat in de uitzending gezegd werd dat Dexia meerdere malen gevraagd is commentaar te leveren maar dat men zich daar van elk commentaatr wenste te onthouden?
Is het u niet opgevallen dat in de uitzending gezegd werd dat Dexia meerdere malen gevraagd is commentaar te leveren maar dat men zich daar van elk commentaatr wenste te onthouden?
Naar aanleiding van de uitzending vraag ik me af wat ik nu het beste kan doen. Dat er wat zaken loos zijn, is nu wel duidelijk. Gebrekkig zorgplicht, dwaling, misleidende informatie, agressieve verkoop en geen melding rente-aftrek.
En dan is er ook nog sprake van wellicht fraude, aankoop van aandelen bij ongunstige momenten en in house matching.
Wie geeft mij raad?
En dan is er ook nog sprake van wellicht fraude, aankoop van aandelen bij ongunstige momenten en in house matching.
Wie geeft mij raad?
Jazeker, en dat is erg verstandig van ze. Als je ziet hoe dhr. Bloemink (geestelijk vader van de aandelenlease) met knip en plakwerk is neergezet zodat lijkt of hij met Radar meewerkt. Hij werkte mee aan het programma, maar heeft uitzending ervan proberen te verhinderen door een kort geding. Hij wist niet eens dat hij met Radar sprak. Verder een oude man: Toen ik na een paar weken het contract er eens bij pakte... Daar is hij dan mooi laat mee, zo'n ding dien je te lezen eer je het ondertekend.
Beste Peter,
Je vraagt om raad (komt tijd komt raad).
Wij zijn nu allemaal afhankelijk van het resultaat van het steekspel tussen overheid, banken en de criminaliteit.Het gaat om geld van geen van allen, dus reken maar op een graai-compromis. Veel sterkte!! Ik stap naar de rechter hoe dan ook!
Je vraagt om raad (komt tijd komt raad).
Wij zijn nu allemaal afhankelijk van het resultaat van het steekspel tussen overheid, banken en de criminaliteit.Het gaat om geld van geen van allen, dus reken maar op een graai-compromis. Veel sterkte!! Ik stap naar de rechter hoe dan ook!
Verstandig, bedankt voor het verstandige advies.
Het zal inderdaad een grabbelton worden, zo vrees ik ook. Ik hoop niet dat het net zo gaat als bij Worldonline, ik vraag mij af of er wel genoeg geld beschikbaar is voor iedereen, 4 miljard gulden op 6000 gedepudeerde beleggers. Ik ben niet goed in rekenen, maar volgens mij blijft er niet veel over. Ik denk dat ik morgen maar eerst naar een advocaat ga.
Het zal inderdaad een grabbelton worden, zo vrees ik ook. Ik hoop niet dat het net zo gaat als bij Worldonline, ik vraag mij af of er wel genoeg geld beschikbaar is voor iedereen, 4 miljard gulden op 6000 gedepudeerde beleggers. Ik ben niet goed in rekenen, maar volgens mij blijft er niet veel over. Ik denk dat ik morgen maar eerst naar een advocaat ga.
Beste Peter, 4 miljard gulden (oké, nog heel effe in guldens dan)wil ik best met zijn 6000-den delen hoor. Geef ik een feestje. Je advocaat is ook uitgenodigd! :-)
Succes allen!
Succes allen!