| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LANDELIJKE DEMONSTRATIE TEGEN DEXIA IN AMSTERDAM OP 21 MEI
-
Piet
LANDELIJKE DEMONSTRATIE TEGEN DEXIA IN AMSTERDAM OP 21 MEI
LANDELIJKE DEMONSTRATIE
Op woensdag 21 mei wordt er in Amsterdam een demonstratie tegen dexia georganiseerd.
Alle gedupeerden van aandelenlease contracten worden opgeroepen naar Amsterdam te komen om dexia te laten merken dat zij het niet meer pikken.
Verzamelen bij het Scheepvaart museum, dit is vanuit het Centraal Station links af, ongeveer 15 minuten lopen, of met de bus lijn 22.
Aanvang demonstratie tocht 1300 uur
Dit is alvast de vooraankondiging,het officiele persbericht volgt.
Dexia WE WILL ROCK YOU !!!!
Groeten,
Piet
VERENIGING PAYBACK
SAMEN STAAN WE STERK
Op woensdag 21 mei wordt er in Amsterdam een demonstratie tegen dexia georganiseerd.
Alle gedupeerden van aandelenlease contracten worden opgeroepen naar Amsterdam te komen om dexia te laten merken dat zij het niet meer pikken.
Verzamelen bij het Scheepvaart museum, dit is vanuit het Centraal Station links af, ongeveer 15 minuten lopen, of met de bus lijn 22.
Aanvang demonstratie tocht 1300 uur
Dit is alvast de vooraankondiging,het officiele persbericht volgt.
Dexia WE WILL ROCK YOU !!!!
Groeten,
Piet
VERENIGING PAYBACK
SAMEN STAAN WE STERK
-
jaap
Re: LANDELIJKE DEMONSTRATIE TEGEN DEXIA IN AMSTERDAM OP 21 MEI
volgens mij kunnen jullie beter een doos met 100.00 handtekeningen overhandigen.
Dan komt Dexia in beeld op tv, en als ze weigeren nog beter....
Een handje vol mensen maak geen indruk, willen gewoon hun verloren geld terug, logisch denk een buitenstaander dan.
Met dozxenvol handtekeningen maak je meer indruk, dan schaadt het niet als de opkomst tegenvalt.
Dan komt Dexia in beeld op tv, en als ze weigeren nog beter....
Een handje vol mensen maak geen indruk, willen gewoon hun verloren geld terug, logisch denk een buitenstaander dan.
Met dozxenvol handtekeningen maak je meer indruk, dan schaadt het niet als de opkomst tegenvalt.
-
Piet
Hallo Jaap,
De handtekeningen actie komt bij de volgende demonstratie.
Vergis je niet in Amsterdam, hier komen meer mensen als je denkt.
Ook de media en de politiek zijn hier vertegenwoordigd.
dexia onderschat de gevolgen van deze demonstratie.
Daarom is het belangrijk massaal naar Amsterdam te komen en je stem te laten horen.
dexia speelt het hard, wij spelen het harder !
Tot 21 mei.
Groeten,
Piet
De handtekeningen actie komt bij de volgende demonstratie.
Vergis je niet in Amsterdam, hier komen meer mensen als je denkt.
Ook de media en de politiek zijn hier vertegenwoordigd.
dexia onderschat de gevolgen van deze demonstratie.
Daarom is het belangrijk massaal naar Amsterdam te komen en je stem te laten horen.
dexia speelt het hard, wij spelen het harder !
Tot 21 mei.
Groeten,
Piet
-
Ragrin
Zeker weten, die beerput moet open!! Pers, radio en televisie zijn zeer belangrijk voor ons. Melden jullie deze demonstratie aan alle landelijke media??
Alleen dat zal Nederland op zijn grondvesten doen trillen, en de nodige instanties ervan doen overtuigen dat we enorm bedrogen zijn en nog worden door die banken en hun vlotte mannen en vrouwen met grote zakken in hun pakken die ze tot de rand toe gevuld met euro's willen zien over de ruggen van gewone burgers die, net als ik, voorgelogen zijn.
Alleen dat zal Nederland op zijn grondvesten doen trillen, en de nodige instanties ervan doen overtuigen dat we enorm bedrogen zijn en nog worden door die banken en hun vlotte mannen en vrouwen met grote zakken in hun pakken die ze tot de rand toe gevuld met euro's willen zien over de ruggen van gewone burgers die, net als ik, voorgelogen zijn.
-
René
Is de volgende actie tegen Gelink Adviesbureau met het
zogenaamde hefboomeffect van LEVOB Bank welke zonder wete
wordt afgesloten bij een hypotheek.
Ze hebben drie mooie panden geopend van geld van gedupeerden
Ik schat dat ik met Legio aandelen en Hefboomeffect ongeveer
een schuld heb van € 50.000,--
!!!!!!GELINK GENIAAL IN GELD VAN GEDUPEERDEN!!!!!!!!!!
KIJK MAAR EENS OP WWW.GELINK.NL
zogenaamde hefboomeffect van LEVOB Bank welke zonder wete
wordt afgesloten bij een hypotheek.
Ze hebben drie mooie panden geopend van geld van gedupeerden
Ik schat dat ik met Legio aandelen en Hefboomeffect ongeveer
een schuld heb van € 50.000,--
!!!!!!GELINK GENIAAL IN GELD VAN GEDUPEERDEN!!!!!!!!!!
KIJK MAAR EENS OP WWW.GELINK.NL