LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LeaseLosers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Koning

LeaseLosers

Ongelezen bericht door Koning »

Jullie zijn allemaal erg zielig. Ik ga straks weer lekker werken bij de Dexia Bank.

Groeten de Koning

nadia

Re: LeaseLosers

Ongelezen bericht door nadia »

waarvan akte

sylans

Ongelezen bericht door sylans »

geniet nog even van jouw mooie werkplek.
Dexia trekt zich namelijk helemaal terug (juli) uit Nederland. Ze centraliseren hun europese activiteiten in Parijs.
Wie weet mag je mee, wie weet niet.

paco

Ongelezen bericht door paco »

Koning,

Ik heb zelf geen schuld bij Dexia,maar vindt jou toch te ver gaan met je opmerking.
En dan ook nog mailen met een hotmailadres,zegt genoeg!!!
jammer dat je je eigen email adres niet durft op te geven,had ik je persoonlijk kunnen mailen.

EIKEL

Jaap

Ongelezen bericht door Jaap »

hee koning, zei je nou dat je 'weer ging werken bij DE Dexia bank' een cursus nederlands is voor jou geen overbodige luxe , ik denk dat je die baan niet krijgt, hahaa. Misschien kun je eens solliciteren bij de C1000 , succes!!

yvonne

Ongelezen bericht door yvonne »

hallo koning, ga jij maar weer lekker werken bij Dexia bank hoor, je maakt je toch nergens druk om zo te horen.
Jammer dat je zo reageert.

john bob

Ongelezen bericht door john bob »

Of een knal voor je kop letterlijk en figuurlijk,en denk erom een kan al genoeg zijn,dan mis je niet alleen je armen maar alles

jenny

Ongelezen bericht door jenny »

gewoon negeren die kerel heeft hij er ook geen lol van.

Rob

Ongelezen bericht door Rob »

Leaseloser = EEN DEXIALOSER..HAHAHAHAHAH....PAAR TIPS VOOR JE:

www.monsterboard.nl
www.jobtrack.nl
www.werk.nl

Succes alvast...staat goed Dexia op je cv trouwens!

Rob

MK&TH

Ongelezen bericht door MK&TH »

Hoe bedoel je "ik ben een grote eikel" met zulke opmerkingen! Verschrikkelijk triest ben je als je zulke dingen zegt. Tijd om volwassen te worden, jochie!

annemarie

Ongelezen bericht door annemarie »

Waarom reageren wij hierop!!!
Laat die koning lekker zich Koning voelen
Thuis heeft hij vast geen moer te vertellen zielige tiepjes zijn dat he he koning heeft aandacht.
Ga lekker verder achter een vuilnis wagen lopen

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Inderdaad, waarom reageren jullie hierop? Geen reactie betekent dat het bericht binnen een uur helemaal naar onderen is gezakt en door niemand meer wordt opgemerkt. Weg lol bij de inzender!

Gesloten