LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LEASEVERLIES & EEGALEASE VER ONDER DE MAAT

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
hphjansen

LEASEVERLIES & EEGALEASE VER ONDER DE MAAT

Ongelezen bericht door hphjansen »

wij vinden LEASEVERLIES EN EEGALEASE ver beneden Amsterdam peil. Ze verschuilen zich achter een website die pas na weken wordt bijgewerkt.

Verder is het nogal vreemd dat ze geen advocatenteam hebben ingeschakeld voor de bakken geld die zijn binnengekomen

(90.000 * 45 euro = tel uit je winst).

Ik had wel iets meer verwacht dat een simpele website en een procedure over misleiding.

p.s. ik moet wel zeggen dat jullie het slim hebben gespeeld !!

Willems

Re: LEASEVERLIES & EEGALEASE VER ONDER DE MAAT

Ongelezen bericht door Willems »

Jansen,

Vóór deze lease-affaire was Consumenten Bond nagenoeg in het rood, van Veb weet ik niet!

Blijven knokken en het beste hopen, het maakt niks meer uit of het graaiers zijn of niet. Eegalease is van plan binnenkort € 20 te vragen(dan wordt het 16000x40+20=960.000) om verder te kunnen procederen, maar tegelijker tijd worden drie leden bevoordeeld en de rest wordt van alle persoonlijke informatie uitgesloten.
Wij zijn net kleuters geworden:"Afblijven, wij zullen voor jullie zorgen tegen betaling en voor de rest tutttetuut."

Moet een vergissing zijn in deze tijd en onder deze omstandigheden!!!
Heb sterk in overweging, liever met een dure advocaat te maken te hebben dan dit soort vernedering en goedkoop gezever!!
Beiden beginnen op twee "trojaanse merries te lijken".
Indien zij niet heel gauw van mentaliteit veranderen, gooien zij hun eigen ruiten definitief in met hun goedkoop zootje.

Gesloten