LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio afgekockt en wat nu !!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
martijn1968
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2004 20:30

Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door martijn1968 »

Ik moest gedwongen mijn legio lease contracten afkopen dit omdat ik een nieuwe hypotheek moest aanvragen en ik geen schuld mocht hebben.
Wat als nu blijkt dat er rechtzaken gewonnen worden ten goede van de gedupeerden kan ik dan ook aanspraak maken daarop .
Leaseverlies geeft mij eigenlijk geen andwoord.

Mvg Martijn

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door leida »

Wat denk je zelf. Gedane zaken nemen geen keer.

martijn1968
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2004 20:30

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door martijn1968 »

dat vindt jij of is dat een feit ?

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door leida »

Raadpleeg een jurist.

DREAM
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 feb 2004 15:05

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door DREAM »

LEIDA

Slaap je nog rustig.

Nou ik niet en jouw tijd komt ook nog wel.

Je zult nog veel mee moeten maken als DEXIA omvalt.

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door leida »

Ja dan lach ik met je mee.

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door docent »

volgens mij is er niet zoveel aan de hand, mits je het e.e.a. maar onder protest gedaan. Zo niet, dan volstaat mijns inziens een brief aan Dexia waarin je dit bevestigt. Uiteraard wel aangetekend met ontvangstbevestiging versturen!

falco
Berichten: 111
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:58

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door falco »

Dan alsnog een jurist inschakelen om het terug te krijgen! Ander gebeurt er verder nog niets.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door Karel »

Leida,
Pas maar op dat dat lachen niet als een boer(in) met kiespijn wordt!

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door leida »

Karel ik denk dat je gelijk hebt. Ik ben bang voor de tandarts en jij ? Trouwens lief van je dat je je ook bezorgd maakt om me. vind ik heel aardig van je. :oops:

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door docent »

Martijn,

Volgens mij moet je je nu even niet al te druk maken. Je hebt betaald, binnenkort onder protest (?), en verkeeert dus in de gelukkige situatie even te kunnen afwachten wat de tijd zal brengen. Deze maand is spannend, hou het nieuws dus goed in de gaten. Geniet verder vooral van je nieuwe huis (gefeliciteerd)!

falco
Berichten: 111
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:58

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door falco »

Docent als dat zo was had Martijn niet gepost. Hij voelt zich er duidelijk niet goed bij,
Martijn stap naar advocaat en overleg wat je kunt doen! Misschien niet veel maar heb je in ieder geval wat ondernomen. Misschien heb je wel een zaak en kun je Dexia dagvaarden. Eer je zover bent weet je ook wat deze spannende maand gaat brengen.
Geniet je nog meer van je huis.

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door docent »

Martijn, komt tijd, komt raad!
Ik begreep dat jij je zorgen maakte over je rechten. Of je, bij een positieve uitkomst van rechtzaken cq. een schikking waarin jij je kunt vinden, hier nog wel gebruik van kunt maken. Nogmaals, mijns inziens is dit het geval wanneer je e.e.a. onder protest betaald hebt.
Over een eventuele stap naar een advocaat heb ik geen mening gegeven. Vanzelfsprekend weet hij meer dan ik. Waarschijnlijk worden een hoop vragen daarentegen ook beantwoord bij het nauwkeurig lezen van alle forums.

falco
Berichten: 111
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:58

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door falco »

Docent, zal een advocaat - mits je gelijk hebt en dat zal best - niet hetzelfde advies geven dan?
Martijn maar dan weet je het zeker! Er staat verder ook een hoop onzin op dit forum.
Een eerste gesprek met advocaat van ca. 15 min is gratis. Doe dat bij een advocaat die van een en ander op de hoogte is en je weet meer. Kun je alsnog besluiten wat je wilt doen. Afwachten kan altijd nog. Docent, mijn vertrouwen in dit forum is beduidend lager dan het jouwe denk ik.

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door docent »

Kijk, van dat kwartiertje wist ik niet. Zo leert ook deze docent weer iets bij. Martijn, luister naar Falco. Bedankt en welterusten!

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door leida »

Er zijn ook advocaten die je een uur advies geven voor nop. Dat uurtje betaal je dubbel en dwars terug bij ze als je klant wordt.

falco
Berichten: 111
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:58

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door falco »

Nou dan ga je een kwartiertje. Als je besluit een advocaat te nemen ga je daarna naar een andere :wink:
Los daarvan, ik weet liever van een advocaat wat ik kan ondernemen dan dat ik iets of iemand op dit forum geloof.
Direct heb je een Poolse niet nederlandse sprekende rechter of eenzelfde (kwaliteits) advocaat en dan?
Nee mij krijgen ze niet.
Jou ook niet hoor Martijn. Genieten van je nieuwe huis en naar advocaat. Laat iedereen hier (ik incluis) maar de rambam krijgen.

zoex
Berichten: 407
Lid geworden op: 18 nov 2003 08:37

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door zoex »

Hallo Martijn, ik heb precies hetzelfde gedaan na eerst een protestbrief
naar Dexia gestuurd te hebben, daarna heb ik een advocaat ingeschakeld die nu bezig is met de voorbereidingen om Dexia te dagvaarden.

martijn1968
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2004 20:30

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door martijn1968 »

Dank jillie voor de nuttige en positieve tip`s we zitten allemaal met de gebakken peren maar hier heb ik meer aan dan aan de stichting LV en die leilla die moesten ze bannen van dit forum

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Legio afgekockt en wat nu !!!!

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Zo’n vernietigingsbrief versturen is wel heel belangrijk.
Je kunt daarmee beter niet wachten.

Verder duurt de beantwoording (tenzij je een standaardafwijzing krijgt) gemiddeld toch zo’n 2 maanden.
In die tijd kan de advocaat je dagvaarding al voorbereiden, want de kans dat Dexia op je klacht positief ingaat is echt nihil.
Dan is de kans dat Willem Alexander een baby krijgt nog groter. :roll:

m.v.g. justice man

Gesloten