LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio / Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Lange
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 dec 2003 14:09

Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Lange »

:( Wat moet ik doen? Ik heb een restschuld van ruim € 20000,= en heb reeds een 2e acceptgiro ontvangen. Als ik niet binnen 14 betaal, dan komt de deurwaarde volgens Dexia! HELLUUUUUUP.......... :(
Ben wel lid van de vereniging leaseverlies en Eegaleas!

Mieke D.
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 nov 2003 16:50

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Mieke D. »

De deurwaarder kan hoogstens een dagvaarding komen langsbrengen.
Voordat er beslag gelegd kan worden, moet de rechter eerst een vonnis hebben uitgesproken.
Lees op je gemak de nieuwe topics van Legio Lease en raak niet in paniek.
Er zijn al hoopgevende uitspraken geweest en wie weet komt alles in het nieuwe jaar helemaal goed.
We zijn met velen!

Sterkte,
Mieke

Gast

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Gaan we niet naar Lissabon.

Mieke D.
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 nov 2003 16:50

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Mieke D. »

Nou gast, jij bent ook snel op de hoogte!
Het vliegtuig vertrekt om 20.35 u dus ik heb niet zo'n haast.

Dag Gast,
Mieke

Gast

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Woon je dicht bij het vliegveld ?

Mieke D.
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 nov 2003 16:50

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Mieke D. »

Gelukkig Nieuwjaar, Gast!

Ja, ik woon drie tramhaltes van Station Lelylaan in Amsterdam en het eerste staton daarna is Schiphol. (Als je de goede richting neemt tenminste...).
Luxe he?
Ik ben nu helaas weer terug...

Mieke

Lange,

Klopt het dat jij me hebt gemaild? (JdR)
Wel of niet: ik hoop dat jou -en met jou vele anderen- in het nieuwe jaar recht wordt gedaan.
Sterkte!

Mieke

Lange
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 dec 2003 14:09

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Lange »

:P Ja Mieke ik heb gereageerd! Gelukkig nieuwjaar en hoop dat de financiele zaken dit jaar beter gaan en goed geregeld worden!

Gast

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Mieke hopelijkhad je een leuke vakantie in Lissabon en ook nog de beste wensen :D

Gast

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

De omroepen moeten bezuinigen en Radar Radio is helaas één van de programma's die in 2004 daarom niet meer terugkomt. Op 31 december een speciale uitzending.

Dit vind ik op zich goed nieuws.

Gast

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Ik bedoel natuurlijk slecht nieuws.

jbrewster

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door jbrewster »

:( Ook ik moet in maart voor de rechter verschijnen. terwijl ik heb aangevenen, wel een regeling met Dexia te willen treffen maar met behoud van de rechtelijke uitspraak. Zij hebben mij als wanbetaler bij het BKR gemeld( a-Codering) hierdoor zit ik nog dieper in de schulden want ik heb een koopovereenkomst getekend voor het kopen van een wonning. Na mij bkr melding wil geen bank mij een hypotheek verstrekken. resultaat 10 % van de koopsom aan extra schulden. Ook hiervoor loopt een incasso , rechtzaak ect. Ik ben dus radeloos, hopeloos.n en boos.

Gr,
John

Emily

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Emily »

Halo allemaal die klootzakken hebben ons ook ingeluisd met hele mooie verhalen en beloftes. Nu zit je diep in de problemen en kennen ze jou niet meer, maar wij hebben besloten kosten wat het kost ertegen aan te vechten. :?

Nergis

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door Nergis »

Hoi,

Ik ben ook een Dexia bank/Legiolease gedupeerde. Helaas weigerd ik ook te bateln omdat ik de grote rechtzaak wou afwachten. dus werd er een rechtzaak aangespannen door Dexia Bank tegen mij om het incasso procedure te kunnen starten. Eind februari 2004 werd door de rechter besloten dat ik het bedrag alsnog moet betalen wat ik ook heb gedaan. Nu probeer ik iets van mijn leven te maken, maar kan niet omdat ik een a codering op mijn naam heb staan bij de BKR. Ik vind dat de regering hier ook iets tegen moet doen.

Het is een speciale kwestie dat heel veel mensenlevens heeft verwoest, dat ze dat ook nog door blijven doen moet voor de regering al genoeg zijn om in dit geval in te grijpen. Na die slechte ervaring probeer ik iest met mijn leven te doen word me dat ook geweigerd omdat ik geregistreerd sta bij de BKR en de Dexia met hun agressieve manier van doen wil de a codering niet weg laten halen. En zij zijn de enigen die dit kunnen doen.

Daarom heb ik besloten om stichting ombudsman in te schakelen. Alhoewel ik het niet kan missen heb ik een streep achter al die bedragen gezet die ik kwijt ben. Ik wacht gewoon de grote rechtzaak af. Maar Dexia bank moet mijn leven niet blijven verzieken. Weet iemand waar wij ons nog meer kunnen aanmelden voor dit? Geloof me het zal voor ons de eerst komende 5 jaar heel moeilijk worden om zelfs maar 100 euro te lenen waar dan ook. HEBBEN WE DIT VERDIEND NA DE ELLENDE DIE ZE ONS HEBBEN BEZORGD?????

NEEEEEEEE!!!!!

salomon

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door salomon »

Geachte Nergis,


Ja het is ongelooflijk dat zoiets allemaal kan in nederland! Op een of andere manier zal deze kwestie nog een heleboel losmaken in Nederland!!! Ik begrijp uw moelijkheden heel goed!!!

Veel sterkte
Salomon

ik bener net

Re: Legio / Dexia

Ongelezen bericht door ik bener net »

lange
hoe is het afgelopen daar je laat er niets over weten helaas

Gesloten